Krentenbolletjequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef JJH het volgende:
[..]
H_h bedoel je?
Wie was de eerste mod dan?
Ik kende het verhaal ook nog niet. Maar het begint al een beetje bij te draaien.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Krentenbolletje
Maar het word niet echt begrepen, niemand snapt het sarcasme en denkt dat het een echt 'we missen hem' topic is, en niet een 'oh kijk wie ook de boel (en zn vrouw) bedonderde'-topic
Het was ook niet echt snapbaar allemaal als je hem niet enigszins kende... Maar goed, je hebt er gelukkig niks mee van doen, dus dat dan lekker zo houden als je hem of BrandX (BX dus) niet kent...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben vast een debiel, maar ik snap echt niets van die PM
En ik weet eigenlijk niet of ik het allemaal wel wil snappen.
Nee joh, anders ben ik bang dat jullie me 3 maanden moeten missen, maar dan is het wel lekker rustigquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik post nooit in ONZ dus ik ben bang dat het hele avontuur mij een beetje ontgaat
Dat wordt vast weer een note erbij Loveless
Ik heb nog niet gegeten en niet genoeg aan popcorn dus ik ga even wat anders regelen.
Komt er nog een wijvenfilm vanavond? Muis?
Niet echtquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef Greys het volgende:
Ik post nooit in ONZ dus ik ben bang dat het hele avontuur mij een beetje ontgaat
Dat wordt vast weer een note erbij Loveless
Ik heb nog niet gegeten en niet genoeg aan popcorn dus ik ga even wat anders regelen.
Komt er nog een wijvenfilm vanavond? Muis?
Zeg Isdatzo? Je bedoelt het gedeelte over BrandX?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Loveless, volgens mij klopt jouw informatie niet helemaal, om het maar even voorzichtig uit te drukken.
God nee dat lijkt mij ook nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Greys het volgende:
I so agree, Muis!
Ik heb er nu ook zin in, in een chickflick. Maar ik heb alleen nog Confessions of a Shopaholic op mijn laptop staan die ik nog niet gezien heb. En de DVDs in de kast heb ik al gezien allemaal. Waaronder één heel slechte, die stond voor 2 euro bij de supermarkt en nu weet ik waarom. Sarah mutsje Gellar met de oudste Baldwin is géén goede combi
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg Loveless, volgens mij klopt jouw informatie niet helemaal, om het maar even voorzichtig uit te drukken.
Liefjes, mag dit in dat topic?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg Isdatzo? Je bedoelt het gedeelte over BrandX?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
ik wil ondertitelingquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
*Verhuisd mee.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Liefjes, mag dit in dat topic?
Wij snappen hier geen ruk van
Ja. Dat gedeelte.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat topic staat in ONZquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Liefjes, mag dit in dat topic?
Wij snappen hier geen ruk van
De een is een stuk ouder dan de ander toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
Klein vraagje: Jennifer Love Hewitt of Lauren Holly?
Hoi! Net Asielactie bijgelezen, hele weekend druk en/of weggeweest (familiereunie, was gaaf! na 20 jaar). Wat een prachtplek, hopelijk kunnen ze het in Almere net zo gezellig maken, of nog beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:31 schreef Greys het volgende:
[..]
De een is een stuk ouder dan de ander toch?
En hoi!
t viel me vies tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |