quote:en bovenal voor artiesten te veel te jong gestorven zijn.
Opgepleurd, ouwe! Je bent een moeimaker, je maakt ons moei!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:29 schreef Robijn_1961 het volgende:
Hebben jullie niks beters te doen?
En sterker nog hebben jullie geen respect, voor mensen die wat ouder zijn, en bovenal voor artiesten te veel te jong gestorven zijn.
Na gister weet ik het zeker, FOK! is een pubersite. Al die jonge broekkies, internethelden. Als jullie voor me staan durf je me niet in de ogen te kijken...
Zelfs mijn zoon vind deze site kinderachtig. En hij heeft gelijk, al die mannetjes die mijn zoon hadden kunnen zijn met een grote mond hier. Get a life
Dit bedoel ik nou, weer zo'n pubertje die alleen maar selectief kan lezen. uiteraard sterven veel mensen te jong, maar sommigen daarvan hebben uitzonderlijke talenten. Maar dat zal jij niet weten met jouw leeftijd, dat is van ver voor jouw tijd broekiequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
gewone mensen die te jong gestorven zijn verdienen geen respect?![]()
![]()
![]()
Je hebt nogal wat verbeelding vriend.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:29 schreef Robijn_1961 het volgende:
Na gister weet ik het zeker, FOK! is een pubersite. Al die jonge broekkies, internethelden. Als jullie voor me staan durf je me niet in de ogen te kijken...
Get a life zegt ie. Zelf maak je je druk om reacties op een forum, rot toch op.quote:Zelfs mijn zoon vind deze site kinderachtig. En hij heeft gelijk, al die mannetjes die mijn zoon hadden kunnen zijn met een grote mond hier. Get a life
Denken dat FOK! een jongerenforum is.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:31 schreef Ascendancy het volgende:
Op je 48e op een forum als FOK! zitten
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:31 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, weer zo'n pubertje die alleen maar selectief kan lezen. uiteraard sterven veel mensen te jong, maar sommigen daarvan hebben uitzonderlijke talenten. Maar dat zal jij niet weten met jouw leeftijd, dat is van ver voor jouw tijd broekie
quote:
De mensen die er gisteravond waren hier weten wel waar het over gaat. En aangezien ik toen in mijn woede op advies van een van die kleuters hier mijn mailadres in iets onbestaands heb gewijzigd kan ik daar niet meer in.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:32 schreef RickoKun het volgende:
Vette posthistorie trouwens ook
D'r lelijke zoon zal wel hard gelollerpwned zijn op FOK!, waarna ze verhaal komt halen
In essentie is het dat ook.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Denken dat FOK! een jongerenforum is.
Blijf dan weg?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:29 schreef Robijn_1961 het volgende:
En sterker nog hebben jullie geen respect, voor mensen die wat ouder zijn, en bovenal voor artiesten te veel te jong gestorven zijn.
Zelfs mijn zoon vind deze site kinderachtig. En hij heeft gelijk, al die mannetjes die mijn zoon hadden kunnen zijn met een grote mond hier. Get a life
en een kwart is boven de 40quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:34 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In essentie is het dat ook.
Maar nu ga je me vast vertellen dan meer dan de helft van FOK! boven de 30 is
Een paar klappen geven wellichtquote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:33 schreef Robijn_1961 het volgende:
[..]
De mensen die er gisteravond waren hier weten wel waar het over gaat. En aangezien ik toen in mijn woede op advies van een één van die kleuters hier mijn mailadres in iets onbestaands heb gewijzigd kan ik daar niet meer in.
En leer trouwens nederlands <-----------![]()
![]()
sadness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |