Een páreltje is het!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Niet zo denigrerend over mijn topics
Mijne jeuken nog steedsquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb een poes tussen mijn benen!
Eentje met vlekken! (Kweej, hoe ist nou met jouw vlekken?)
Ik wilde er nog een foto van maken maar het ligt niet zo elegant op deze manier, dus never mind
Kunnen poezen nou niet gewoon eens zo gaan liggen dat je nog kunt bewegen?
dan open er eens eentje die meer sappige details heeftquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
Niet zo denigrerend over mijn topics
je vind dit niet sappige genoeg, een vent die zich 20 jaar jonger voordoet, getrouwd is, 4 (bijna 5) kids heeft en met een FOK!-modje batst. Hij krijgt permban vanwege een mod voor pedo uitmaken, terwijl hij zelf 45 is en alles van <25 in het fobo probeert te playen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan open er eens eentje die meer sappige details heeft
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Haha Loveless leest doktersromannetjes!
niet echt, k verwacht dan ook visuele ondersteuningquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je vind dit niet sappige genoeg, een vent die zich 20 jaar jonger voordoet, getrouwd is, 4 (bijna 5) kids heeft en met een FOK!-modje batst. Hij krijgt permban vanwege een mod voor pedo uitmaken, terwijl hij zelf 45 is en alles van <25 in het fobo probeert te playen.
quote:Er zijn doktersromannetjes met een minder plot zeg ik je!
Dat van BrandX is niet waar geloof ik.quote:Op dinsdag 15 september 2009 @ 21:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
je vind dit niet sappige genoeg, een vent die zich 20 jaar jonger voordoet, getrouwd is, 4 (bijna 5) kids heeft en met een FOK!-modje batst. Hij krijgt permban vanwege een mod voor pedo uitmaken, terwijl hij zelf 45 is en alles van <25 in het fobo probeert te playen.
Er zijn doktersromannetjes met een minder plot zeg ik je!
Ik zit NU aan een fruitsalade en een zak chips!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, heb je nou al gegeten? *strenge blik*
Geer is niet echt verlegen he?quote:
En ik vond je nog wel zo lief.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:10 schreef Muis006 het volgende:
Haha Loveless leest doktersromannetjes!
Neequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:07 schreef Greys het volgende:
Kweej, ik heb nu al twee keer gevraagd hoe het met je bulten is!![]()
Ah! Je hebt het gezien
Maar heb je niet een anti-allergie zalfprutje ofzo d'r voor?
Hij eet er regelmatig van, had al een bakje water leeg, en het bakje voer schiet ook al op.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit NU aan een fruitsalade en een zak chips!
[..]
Geer is niet echt verlegen he?![]()
Heeft ze al wel gewoon eten gegeten?
Soms ben ik een ratje.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel zo lief.
Vond.
Lekkerquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit NU aan een fruitsalade en een zak chips!
Dat hebben ze ook gewoon bij de apotheek, heb je geen recept voor nodig.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neeen ik heb het te druk om naar de dokter te gaan
Nee, zelf niet gelezen. Ik vond er geen ruk aan al bij de eerste paar bladzijdesquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef Qwea het volgende:
Trouwens greys, heb jij zelf ook lipstick jungle gelezen?
Ik vind het kut geschreven, heel kinderlijk haast, en slecht vertaaldooh, en er klopt haast geen kut van met de serie
nico o'neily is nico o'reily in de serie, lynne bennet is joe bennet in de serie, ect.
ik ben een elitair zeikwijf, ik weets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |