Verder nog:quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:24 schreef mr_anonimous het volgende:
The Shield
[ afbeelding ]
Veronica Mars
[ afbeelding ]
Alias
[ afbeelding ]
Get a Life
[ afbeelding ]
Newsradioquote:Wow... ik ben de enige die Deadwood en Newsradio fantastisch vind...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef Repeat het volgende:
Theo en Thea?
Verkiezingsvervalsing dit
Het Fok! Tv series-tournament * Voorronde *quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kon er zo snel geen 10 bedenken, maar denk dat er nog heel veel "Oh ja"-momenten komen
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het Fok! Tv series-tournament * Voorronde *
Daar kan je inspiratie opdoen!
" En voor de rest, eigenlijk geen regels"quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef starla het volgende:
WELKOM BIJ DE BESTE SERIE VERKIEZING !
Tot 1 oktober hebben jullie de tijd om de beste series te nomineren. Iedereen mag maximaal 10 series nomineren. En voor de rest, eigenlijk geen regels, behalve dat het GEEN tekenfilmseries mogen zijn. Voor de rest mag alles: miniseries, soaps etc. 1 oktober zal ik de stemmen tellen en met de uitslag komen. Viel Spass!![]()
Ik heb mijn fipo nog geëdit, vergeet 'm niet, heb je er weer een nieuwe serie bijquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:00 schreef starla het volgende:
Zo zeg
Er zijn al 143 verschillende series genoemd, netjes
Voor de goede orde, dexter en house had je al genoemd toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik heb mijn fipo nog geëdit, vergeet 'm niet, heb je er weer een nieuwe serie bij
Yepquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:12 schreef starla het volgende:
[..]
Voor de goede orde, dexter en house had je al genoemd toch?
US uiteraardquote:Op dinsdag 15 september 2009 23:13 schreef starla het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon een TV programma.
[..]
UK of US?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |