quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Edwinuss het volgende: [..] Ja, dat klinkt ook echt fries. We hadden iemand in het dorp wonen die Keimpe heette. KEIMPEE THUS KOMME! IETE!
Ik kan het verstaan. Maar ik weiger het om te praten, dit heb ik ook nooit leuk gevonden. Toen ik in de supermarkt werkte waren er heel veel Friese mensen die Friese termen gingen gebruiken, in het Fries noemen ze karnemelk "soupe"quote:
Ik KOTS op iedereen die fries praatquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan het verstaan. Maar ik weiger het om te praten, dit heb ik ook nooit leuk gevonden. Toen ik in de supermarkt werkte waren er heel veel Friese mensen die Friese termen gingen gebruiken, in het Fries noemen ze karnemelk "soupe"
Dus iemand vroeg mij dat in de supermarkt, dus ik loop naar de soep toe. Dat was dus niet goed, en die man was BOOS!
"Je wenje toch in Frieslan en dan must wel Fries kenne! Dit is een schande!"
Sindsdien KOTS ik op oudere mensen die fries praten![]()
![]()
Ik kom het Brabant, laatst was de buurvrouw van mijn vriendin jarig. Daar zijn ze nog echte boeren, zat ik daar met heel de boerse buurt. Kon er geen zak van verstaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan het verstaan. Maar ik weiger het om te praten, dit heb ik ook nooit leuk gevonden. Toen ik in de supermarkt werkte waren er heel veel Friese mensen die Friese termen gingen gebruiken, in het Fries noemen ze karnemelk "soupe"
Dus iemand vroeg mij dat in de supermarkt, dus ik loop naar de soep toe. Dat was dus niet goed, en die man was BOOS!
"Je wenje toch in Frieslan en dan must wel Fries kenne! Dit is een schande!"
Sindsdien KOTS ik op oudere mensen die fries praten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik KOTS op iedereen die fries praat
Jaren aan kruimels en as, vervolgens een kwart liter bier, en zonet weer een klein beetje bier, equivalent van 1 flinke slok denk ikquote:
Hoezo zo laat nog?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben net vertrokken naar grunnnn
Ben jij ook een couchsurverquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef lkb9000 het volgende:
Morgen haal ik een franse gast op die hier komt Couchsurfen, hij is helemaal uit frankrijk hier heen komen wandelen
Kom je ook?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ben jij ook een couchsurverGezellig
Doe dan, doe dan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zou wel speciaal voor jou uit Frankrijk komen lopen
Ik heb zo`n gek vermoeden dat hij niet speciaal naar hem komtquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zou wel speciaal voor jou uit Frankrijk komen lopen
Lekker goedkoop en meteen toffe mensen ontmoetenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb zo`n gek vermoeden dat hij niet speciaal naar hem komtVriend van me gaat volgend jaar ook door heel europa lopen. Dan zijn die banken verdomd handig.
Vlogen je toetsen toen weg?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:58 schreef CHEVHB het volgende:
Zat vandaag op school, achter laptop te werken.. neem een slok redbull tot een gast ineens een flauwe grap maakt.. en toen ineens de redbull uit de mond van CHEVHB zo over het toetsenbord..
Guttquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:58 schreef CHEVHB het volgende:
Zat vandaag op school, achter laptop te werken.. neem een slok redbull tot een gast ineens een flauwe grap maakt.. en toen ineens de redbull uit de mond van CHEVHB zo over het toetsenbord..
Ik wil het ook nog steeds een keer doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop en meteen toffe mensen ontmoeten
Een vriend van me is 3weken in Los Angeles, San Diego en omstreken wezen couchsurfen, en een andere vriend van me in japan, en gaat deze week naar slowakije
Zelf nog nooit gedaan, misschien volgende zomer
Meld je gewoon aan bij de couchservers en je kan overal naartoequote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog steeds een keer doen
Couchserversquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Meld je gewoon aan bij de couchservers en je kan overal naartoe
Bij mij staat die er nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heeee nu heb ik het plaatje niet gezien wat je wou posten
Neuken?quote:
Doe ik!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:27 schreef RitseB het volgende:
Door lekker mijn laptop uit te zetten en op een oor gaan liggen
1 hand ja, én je moeders kontquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:28 schreef RitseB het volgende:
[..]
En je klapt zeker ook met een hand
Nee!quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:46 schreef Edwinuss het volgende:
M'n homie zegt dat Rob en big scripted is en dat ze geen echte vrienden zijn. Gooooogglllee die shit Lenny!!
De sletjesquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:52 schreef Poit het volgende:
Moet potverdrie heulemoal naar Utrecht om te werken.. Wel beetje studentjes checken
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:04 schreef Poit het volgende:
Als een hitmachiene nak ik ze in de kut! Zit een naise grietjee met grote jetserrs naast me.. beetje jammer dat ze echt heul niet knap is en zulks
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:10 schreef Poit het volgende:
Ze ziet er denk wel beter uit met een piel in d'r smuigeltje.
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:21 schreef Nebo het volgende:
Nieuwe album van Muse is wat deze jongen nu gaat halen!
quote:
Krijg je er wel bier voor?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:25 schreef Edwinuss het volgende:
Vanochtend half 9 begonnen met verhuizen. Ik doe dit nooit weer. Wat een hel.
Ik om 1300 pasquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:51 schreef RitseB het volgende:
Echt lekker pas om 1415 op school hoeven te zijn
Ik over een kwartiertje omdat ik nog wat dingen moet doen op school voordat de les begintquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:58 schreef RitseB het volgende:
Ook lekker
Ik moet wel over een half uur al weg om optijd op school te zijn
motto hier op het werk is: uur later beginnen, uur eerder stoppenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar is het niet zo dat hoe later je begint, hoe langer je door moet? Geef mij de middag maar vrij dan doe ik nog iets. 's morgens slaap ik alleen maar uit als ik vrij ben.
En nee ik ga niet meer naar school
leuk > nuttigquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:37 schreef lkb9000 het volgende:
Als ik vroeg opsta heb ik de dag voor nuttige dingen, als ik laat opsta heb ik de nacht voor leuke dingen.
1keer raden wat mn favoriet is!
Wat slecht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:18 schreef Tain het volgende:
Apple maakt tethering onmogelijk met iPhone OS 3.1 - update![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
iPhone
Nokia N900, dat wordt denk ik mijn opvolger, als er tegen die tijd geen toffere uit is
Laten we met de hele SC N900s nemenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Tain het volgende:
Volgend toestel voor mij heeft:
- Touchscreen
- Volledig toetsenbord
- Android/Linux/WinMo met sterke voorkeur voor Android
Dus de N900 komt erg in de buurt
Dat is idd erg kut, kon bij mijn Creative gewoon Divx/Xvid naar dat ding slepen en meteen afspelen. Nu moet je het converteren en dat klote iTunes gebruikenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begin ook moe te worden van het converteren van filmpjes naar MP4 voor die iPhone
Lidl is voor mij 5 minuten lopen, maar ze gaan al om 18:30 dicht doordeweeksquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:38 schreef koei het volgende:
Ik ben opgegroeid met Aldi spullen! Ze hebben daar nogsteeds de lekkerste houdbare melk
Ik kom er overigens tegenwoordig eigenlijk nooit meer, omdat het uit de route ligt en als ik er kom dan koop ik teveel koekjes en chocolade waardoor ik het probeer te ontwijken. En ze zijn amper goedkoper (in veel gevallen zelfs duurder) dan de budget-lijn uit de gemiddelde supermarkt heb ik gemerkt.
Overigens is de Lidl nog beter, die hebben echt heerlijk chocolade ijs met stukjes chocolade erin! Maar de Lidl zit hier al helemaal niet in de buurt
Als ze al schappen hebben, vaak zijn het ook nog gewoon palletsquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Lidl is voor mij 5 minuten lopen, maar ze gaan al om 18:30 dicht doordeweeksLidl in Den Haag is 20 minuutjes bij dinnetje vandaan met de voetenwagen.
Aldi is over het algemeen ook zo'n pauperwinkel waar alles maar in het schap geflikkerd is...
D to the ownloadingquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef RitseB het volgende:
Robot Chicken als je van Sketches houd
Vond de eerste aflevering best saai van afgelopen zondag... Werd pas grappig toen Bam op kwam dravenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef lkb9000 het volgende:
Nitro Circus is ook wel tof trouwens
Heb nog geen hele afleveringen gezien, maar een vriend liet er even wat toffe stunts van zien, en dat was wel leukquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond de eerste aflevering best saai van afgelopen zondag... Werd pas grappig toen Bam op kwam draven
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb nog geen hele afleveringen gezien, maar een vriend liet er even wat toffe stunts van zien, en dat was wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:31 schreef RitseB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was ik bij. Ik vergeet het nooit meer. Krijg nu weer kippenvel.
Westwoodquote:
Heb jay-Z in de HMH gezien, dat was hiervoor dacht ik. Zijn daar uberhaupt hele concert registraties van? Ahoy of HMH dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hier was ik bij. Ik vergeet het nooit meer. Krijg nu weer kippenvel.
Nee, ik denk niet dat er complete registraties van zijn, is wel een idee om te gaan doen ofzo. Gat in de markt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb jay-Z in de HMH gezien, dat was hiervoor dacht ik. Zijn daar uberhaupt hele concert registraties van? Ahoy of HMH dan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:48 schreef lkb9000 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAA IK HAAAAAAT SPINNEN
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:56 schreef koei het volgende:
Je weet toch dat die dikke zwarte altijd met zn tweeen komen?
En je hebt een kat! Dan is gewoon even naar de spin wijzen voldoende om de spin naar de andere wereld te helpen? Hoewel ik er van de week ook eentje had. Tobi erop gewezen en die erachter aan natuurlijk. Spin ontkwam de eerste keer toen Tobi probeerde te happen en vluchtte mijn slaapkamer in. Kat er achteraan, komt een paar seconden later de kat de kamer uit gestormd met een bonusrondje om de tafel, alsof de spin hem had aangevallen ofzoOf hij kwam er later pas achter dat hij ook bang voor spinnen is ofzo
Overigens is de dag erna weer gewoon een vliegbeest verorbert, dus het heeft geen blijvende schade achtergelaten bij Tobi...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
De 2e is ook dood nu, ik dacht ff dat ie weg was maar hij zat in in de kier van de deur
Komen die echt altijd met zn 2en?
lol, heet ie toevallig Benoît? ;pquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef lkb9000 het volgende:
Morgen haal ik een franse gast op die hier komt Couchsurfen, hij is helemaal uit frankrijk hier heen komen wandelen
Ja, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:15 schreef dreejt het volgende:
[..]
lol, heet ie toevallig Benoît? ;p
Ik heb de nieuwe iPod nano met video-functie besteld !
Haha wtf, misschien zn terugwegquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:24 schreef dreejt het volgende:
Haha die heeft flink doorgelopen danik krijg een couch reqeust van hem dat ie half november pas zou aankomen
Maar fransen spreken geen engels ;p
Deze heb ik gelukkig al gesproken, maar van fransen zijn inderdaad zo koppig daarmeequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een jaar bij Fransen gewerkt in Frankrijk en die spraken "goed" Engels volgens het uitzendbureau.
Nou, het was om te janken, die mensen zijn gewoon te trots op hun taal en land.
EuroDisneyquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een jaar bij Fransen gewerkt in Frankrijk en die spraken "goed" Engels volgens het uitzendbureau.
Nou, het was om te janken, die mensen zijn gewoon te trots op hun taal en land.
Inderdaad dan was ie nooit zo ver gekomenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
Het lijkt me ook niet verstandig om als Fransman die geen woord Engels kan de wijde wereld in te trekken
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef CHEVHB het volgende:
weetje .. weetje WEETJE wat ik godverdomme wil?
In before opblaas krokodilquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef CHEVHB het volgende:
bier?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:27 schreef CHEVHB het volgende:
Die ken ik wel ja! Baas is datquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
Deze is glashard beter.quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sen_vs_kraay_jr.html
Geniaal programma
Eigenlijk is Derksen gewoon een lul.quote:
Derksen ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef RitseB het volgende:
Weet ik niet, volg het maar sporadisch
quote:
Als ik hem hoor lullen gaat het over AZ of PSV. Daar ligt mijn interesse niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef RitseB het volgende:
Weet ik niet, volg het maar sporadisch
Snorryquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef RitseB het volgende:
[..]
Doe eens aardig, was tot 100 topic geleden ook nieuw
Hoi Carolinequote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Kom maar bij mij binnen.. op de koffie
Dan moet ik fietsenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:11 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Kom maar bij mij binnen.. op de koffie
Stoned zijn met onbekend bezoekquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de fransman spreekt toch niet geweldig engelsmaar is wel tof
O o o ik ben stoooned
Misschien had je hem niet zo stoned moeten voeren als je engels met hem wil pratenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de fransman spreekt toch niet geweldig engelsmaar is wel tof
O o o ik ben stoooned
Meteen een mep boven op z'n oog geven als ie de bus uitgaat en z'n shit rippenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef RitseB het volgende:
Er zat trouwens een kereltje van 16 in de bus drugs te verkopen in de telefon
Ja, zorg dat je dan en dan daar bent ander ben ik weg.
Hoeveel, je weet wel hoe veel mafkees
Ja jonge ik kan toch niet zo in die bus lopen de schremen
Kom gewoon
Leen gewoon geld van je ouwe!
Hij moest voor mij de bus uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Meteen een mep boven op z'n oog geven als ie de bus uitgaat en z'n shit rippen
Aaaaajoh zijn wel meer mensen hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Misschien had je hem niet zo stoned moeten voeren als je engels met hem wil praten
Hij zag er zo stoer uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Of je jat zn drugs en duwt m uit de bus
Hoe stoer ben je op je 16e om hardop over dat soort zaken in een bus te gaan zitten lullen?quote:
Het lijkt je boy wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:35 schreef RitseB het volgende:
Inderdaad
om de 2 seconden: "ik zit in de bus, ik kan nu niet praten"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:00 schreef RitseB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blowen is volgens mij minder schadelijk dan alcohol, geen probleem dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:17 schreef Poit het volgende:
Jongens.. Het gaat slecht met me... Ik heb besloten een maand geen alcohol te nuttigen.. Gisteren begonnen en had vandaag al moeite toen collega's een biertje gingen drinken
Ik blow me daarentegen wel helemaal naar de klote
Je moet ook niet gaan blowen! Je moet gaan spuitenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:17 schreef Poit het volgende:
Jongens.. Het gaat slecht met me... Ik heb besloten een maand geen alcohol te nuttigen.. Gisteren begonnen en had vandaag al moeite toen collega's een biertje gingen drinken
Ik blow me daarentegen wel helemaal naar de klote
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Blowen is volgens mij minder schadelijk dan alcohol, geen probleem dus
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef Poit het volgende:
Caroline
Heeft
Eigenlijk
Vieze
Harige
Borsten
Poitquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef Poit het volgende:
Caroline
Heeft
Eigenlijk
Vieze
Harige
Borsten
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:23 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Poit
Opent
Iets
ZOALS
Tucs
[ afbeelding ]
Je moet minder alcohol drinken vriend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef Poit het volgende:
Caroline
Heeft
Eigenlijk
Vieze
Harige
Borsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |