quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef Edwinuss het volgende: [..] Ja, dat klinkt ook echt fries. We hadden iemand in het dorp wonen die Keimpe heette. KEIMPEE THUS KOMME! IETE!
Ik kan het verstaan. Maar ik weiger het om te praten, dit heb ik ook nooit leuk gevonden. Toen ik in de supermarkt werkte waren er heel veel Friese mensen die Friese termen gingen gebruiken, in het Fries noemen ze karnemelk "soupe"quote:
Ik KOTS op iedereen die fries praatquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan het verstaan. Maar ik weiger het om te praten, dit heb ik ook nooit leuk gevonden. Toen ik in de supermarkt werkte waren er heel veel Friese mensen die Friese termen gingen gebruiken, in het Fries noemen ze karnemelk "soupe"
Dus iemand vroeg mij dat in de supermarkt, dus ik loop naar de soep toe. Dat was dus niet goed, en die man was BOOS!
"Je wenje toch in Frieslan en dan must wel Fries kenne! Dit is een schande!"
Sindsdien KOTS ik op oudere mensen die fries praten![]()
![]()
Ik kom het Brabant, laatst was de buurvrouw van mijn vriendin jarig. Daar zijn ze nog echte boeren, zat ik daar met heel de boerse buurt. Kon er geen zak van verstaanquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kan het verstaan. Maar ik weiger het om te praten, dit heb ik ook nooit leuk gevonden. Toen ik in de supermarkt werkte waren er heel veel Friese mensen die Friese termen gingen gebruiken, in het Fries noemen ze karnemelk "soupe"
Dus iemand vroeg mij dat in de supermarkt, dus ik loop naar de soep toe. Dat was dus niet goed, en die man was BOOS!
"Je wenje toch in Frieslan en dan must wel Fries kenne! Dit is een schande!"
Sindsdien KOTS ik op oudere mensen die fries praten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik KOTS op iedereen die fries praat
Jaren aan kruimels en as, vervolgens een kwart liter bier, en zonet weer een klein beetje bier, equivalent van 1 flinke slok denk ikquote:
Hoezo zo laat nog?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:34 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben net vertrokken naar grunnnn
Ben jij ook een couchsurverquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef lkb9000 het volgende:
Morgen haal ik een franse gast op die hier komt Couchsurfen, hij is helemaal uit frankrijk hier heen komen wandelen
Kom je ook?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ben jij ook een couchsurverGezellig
Doe dan, doe dan!quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zou wel speciaal voor jou uit Frankrijk komen lopen
Ik heb zo`n gek vermoeden dat hij niet speciaal naar hem komtquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:56 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zou wel speciaal voor jou uit Frankrijk komen lopen
Lekker goedkoop en meteen toffe mensen ontmoetenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:57 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik heb zo`n gek vermoeden dat hij niet speciaal naar hem komtVriend van me gaat volgend jaar ook door heel europa lopen. Dan zijn die banken verdomd handig.
Vlogen je toetsen toen weg?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:58 schreef CHEVHB het volgende:
Zat vandaag op school, achter laptop te werken.. neem een slok redbull tot een gast ineens een flauwe grap maakt.. en toen ineens de redbull uit de mond van CHEVHB zo over het toetsenbord..
Guttquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:58 schreef CHEVHB het volgende:
Zat vandaag op school, achter laptop te werken.. neem een slok redbull tot een gast ineens een flauwe grap maakt.. en toen ineens de redbull uit de mond van CHEVHB zo over het toetsenbord..
Ik wil het ook nog steeds een keer doenquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:01 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Lekker goedkoop en meteen toffe mensen ontmoeten
Een vriend van me is 3weken in Los Angeles, San Diego en omstreken wezen couchsurfen, en een andere vriend van me in japan, en gaat deze week naar slowakije
Zelf nog nooit gedaan, misschien volgende zomer
Meld je gewoon aan bij de couchservers en je kan overal naartoequote:Op dinsdag 15 september 2009 01:03 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik wil het ook nog steeds een keer doen
Couchserversquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Meld je gewoon aan bij de couchservers en je kan overal naartoe
Bij mij staat die er nogquote:Op dinsdag 15 september 2009 01:10 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heeee nu heb ik het plaatje niet gezien wat je wou posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |