quote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bier en Lay's Sensations Mexican Peppers & Cream![]()
Colaatje en Lay's Barbecue Ham terwijl ik lekker onder de wol HIMYM kijkquote:Op maandag 14 september 2009 22:51 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Bier en Lay's Sensations Mexican Peppers & Cream![]()
Niet te veel kruimelen in bed he!quote:Op maandag 14 september 2009 23:00 schreef Nebo het volgende:
[..]
Colaatje en Lay's Barbecue Ham terwijl ik lekker onder de wol HIMYM kijk
ieuwquote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef Nebo het volgende:
Jawel man, er gaat niks boven lekker crunchen in je bed!
Ik moet er niet aan denken om chips in m'n bed te krijgen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef Nebo het volgende:
Jawel man, er gaat niks boven lekker crunchen in je bed!
Het is inderdaad vrij nasty ja, vooral als je vervolgens in de geur moet slapen. Maar ik ben voorzichtig geweestquote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om chips in m'n bed te krijgen.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij nasty ja, vooral als je vervolgens in de geur moet slapen. Maar ik ben voorzichtig geweest
AIIII inderdaadquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)je_in_het_diepe.html
Ik moet er NIET aan denken.
Es luusternquote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)reigende_moslim.html
Die gesprekken zijn ontzettend herkenbaar
Je moet wel even wachten tot het gesprek op gang komt.quote:
Ik zal het proberen, maar dikke kans dat ik eerder opgeef omdat het me te erg irriteertquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je moet wel even wachten tot het gesprek op gang komt.
Maar de manier van praten komt me zo bekend voor, vooral het ontkennen en erover heen praten.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik zal het proberen, maar dikke kans dat ik eerder opgeef omdat het me te erg irriteert
quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef RitseB het volgende:
Weltruste.
ik ga denk ik nog even Battle Royal af kijken
Dat nog niet, maar het wordt steeds toffer per seizoenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:10 schreef RitseB het volgende:
Ik vind Futurama tegenwoordig leuker dan de simpsons
quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef RitseB het volgende:
yo dawg, i heard you like jojo's. So i gave you a jojo with a jojo, so you can jojo while you jojo
Hier in Friesland is het woord JE hetzelfde als JO.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:16 schreef RitseB het volgende:
yo dawg, i heard you like jojo's. So i gave you a jojo with a jojo, so you can jojo while you jojo
'Ritse' klinkt ook best fries...quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hier in Friesland is het woord JE hetzelfde als JO.
Ik kreeg vroeger op school altijd te horen :
"Ha jo je jojo wel bij jo"
Ja, dat klinkt ook echt fries.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
'Ritse' klinkt ook best fries...
Is het ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
'Ritse' klinkt ook best fries...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |