D to the ownloadingquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef RitseB het volgende:
Robot Chicken als je van Sketches houd
Vond de eerste aflevering best saai van afgelopen zondag... Werd pas grappig toen Bam op kwam dravenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef lkb9000 het volgende:
Nitro Circus is ook wel tof trouwens
Heb nog geen hele afleveringen gezien, maar een vriend liet er even wat toffe stunts van zien, en dat was wel leukquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond de eerste aflevering best saai van afgelopen zondag... Werd pas grappig toen Bam op kwam draven
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb nog geen hele afleveringen gezien, maar een vriend liet er even wat toffe stunts van zien, en dat was wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:31 schreef RitseB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was ik bij. Ik vergeet het nooit meer. Krijg nu weer kippenvel.
Westwoodquote:
Heb jay-Z in de HMH gezien, dat was hiervoor dacht ik. Zijn daar uberhaupt hele concert registraties van? Ahoy of HMH dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hier was ik bij. Ik vergeet het nooit meer. Krijg nu weer kippenvel.
Nee, ik denk niet dat er complete registraties van zijn, is wel een idee om te gaan doen ofzo. Gat in de markt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb jay-Z in de HMH gezien, dat was hiervoor dacht ik. Zijn daar uberhaupt hele concert registraties van? Ahoy of HMH dan?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:48 schreef lkb9000 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAA IK HAAAAAAT SPINNEN
quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:56 schreef koei het volgende:
Je weet toch dat die dikke zwarte altijd met zn tweeen komen?
En je hebt een kat! Dan is gewoon even naar de spin wijzen voldoende om de spin naar de andere wereld te helpen? Hoewel ik er van de week ook eentje had. Tobi erop gewezen en die erachter aan natuurlijk. Spin ontkwam de eerste keer toen Tobi probeerde te happen en vluchtte mijn slaapkamer in. Kat er achteraan, komt een paar seconden later de kat de kamer uit gestormd met een bonusrondje om de tafel, alsof de spin hem had aangevallen ofzoOf hij kwam er later pas achter dat hij ook bang voor spinnen is ofzo
Overigens is de dag erna weer gewoon een vliegbeest verorbert, dus het heeft geen blijvende schade achtergelaten bij Tobi...
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:02 schreef lkb9000 het volgende:
De 2e is ook dood nu, ik dacht ff dat ie weg was maar hij zat in in de kier van de deur
Komen die echt altijd met zn 2en?
lol, heet ie toevallig Benoît? ;pquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:43 schreef lkb9000 het volgende:
Morgen haal ik een franse gast op die hier komt Couchsurfen, hij is helemaal uit frankrijk hier heen komen wandelen
Ja, hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:15 schreef dreejt het volgende:
[..]
lol, heet ie toevallig Benoît? ;p
Ik heb de nieuwe iPod nano met video-functie besteld !
Haha wtf, misschien zn terugwegquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:24 schreef dreejt het volgende:
Haha die heeft flink doorgelopen danik krijg een couch reqeust van hem dat ie half november pas zou aankomen
Maar fransen spreken geen engels ;p
Deze heb ik gelukkig al gesproken, maar van fransen zijn inderdaad zo koppig daarmeequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een jaar bij Fransen gewerkt in Frankrijk en die spraken "goed" Engels volgens het uitzendbureau.
Nou, het was om te janken, die mensen zijn gewoon te trots op hun taal en land.
EuroDisneyquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:31 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb een jaar bij Fransen gewerkt in Frankrijk en die spraken "goed" Engels volgens het uitzendbureau.
Nou, het was om te janken, die mensen zijn gewoon te trots op hun taal en land.
Inderdaad dan was ie nooit zo ver gekomenquote:Op dinsdag 15 september 2009 17:39 schreef Edwinuss het volgende:
Het lijkt me ook niet verstandig om als Fransman die geen woord Engels kan de wijde wereld in te trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |