D to the ownloadingquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:59 schreef RitseB het volgende:
Robot Chicken als je van Sketches houd
Vond de eerste aflevering best saai van afgelopen zondag... Werd pas grappig toen Bam op kwam dravenquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:11 schreef lkb9000 het volgende:
Nitro Circus is ook wel tof trouwens
Heb nog geen hele afleveringen gezien, maar een vriend liet er even wat toffe stunts van zien, en dat was wel leukquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Vond de eerste aflevering best saai van afgelopen zondag... Werd pas grappig toen Bam op kwam draven
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heb nog geen hele afleveringen gezien, maar een vriend liet er even wat toffe stunts van zien, en dat was wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:31 schreef RitseB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier was ik bij. Ik vergeet het nooit meer. Krijg nu weer kippenvel.
Westwoodquote:
Heb jay-Z in de HMH gezien, dat was hiervoor dacht ik. Zijn daar uberhaupt hele concert registraties van? Ahoy of HMH dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 15:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hier was ik bij. Ik vergeet het nooit meer. Krijg nu weer kippenvel.
Nee, ik denk niet dat er complete registraties van zijn, is wel een idee om te gaan doen ofzo. Gat in de markt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 16:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb jay-Z in de HMH gezien, dat was hiervoor dacht ik. Zijn daar uberhaupt hele concert registraties van? Ahoy of HMH dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |