Stoned zijn met onbekend bezoekquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de fransman spreekt toch niet geweldig engelsmaar is wel tof
O o o ik ben stoooned
Misschien had je hem niet zo stoned moeten voeren als je engels met hem wil pratenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:38 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
En de fransman spreekt toch niet geweldig engelsmaar is wel tof
O o o ik ben stoooned
Meteen een mep boven op z'n oog geven als ie de bus uitgaat en z'n shit rippenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef RitseB het volgende:
Er zat trouwens een kereltje van 16 in de bus drugs te verkopen in de telefon
Ja, zorg dat je dan en dan daar bent ander ben ik weg.
Hoeveel, je weet wel hoe veel mafkees
Ja jonge ik kan toch niet zo in die bus lopen de schremen
Kom gewoon
Leen gewoon geld van je ouwe!
Hij moest voor mij de bus uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:41 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Meteen een mep boven op z'n oog geven als ie de bus uitgaat en z'n shit rippen
Aaaaajoh zijn wel meer mensen hierquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Misschien had je hem niet zo stoned moeten voeren als je engels met hem wil praten
Hij zag er zo stoer uitquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Of je jat zn drugs en duwt m uit de bus
Hoe stoer ben je op je 16e om hardop over dat soort zaken in een bus te gaan zitten lullen?quote:
Het lijkt je boy wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:35 schreef RitseB het volgende:
Inderdaad
om de 2 seconden: "ik zit in de bus, ik kan nu niet praten"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do androids dream of electric sheep?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:00 schreef RitseB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blowen is volgens mij minder schadelijk dan alcohol, geen probleem dusquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:17 schreef Poit het volgende:
Jongens.. Het gaat slecht met me... Ik heb besloten een maand geen alcohol te nuttigen.. Gisteren begonnen en had vandaag al moeite toen collega's een biertje gingen drinken
Ik blow me daarentegen wel helemaal naar de klote
Je moet ook niet gaan blowen! Je moet gaan spuitenquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:17 schreef Poit het volgende:
Jongens.. Het gaat slecht met me... Ik heb besloten een maand geen alcohol te nuttigen.. Gisteren begonnen en had vandaag al moeite toen collega's een biertje gingen drinken
Ik blow me daarentegen wel helemaal naar de klote
Dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Blowen is volgens mij minder schadelijk dan alcohol, geen probleem dus
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef Poit het volgende:
Caroline
Heeft
Eigenlijk
Vieze
Harige
Borsten
Poitquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef Poit het volgende:
Caroline
Heeft
Eigenlijk
Vieze
Harige
Borsten
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:23 schreef CHEVHB het volgende:
[..]
Poit
Opent
Iets
ZOALS
Tucs
[ afbeelding ]
Je moet minder alcohol drinken vriend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:19 schreef Poit het volgende:
Caroline
Heeft
Eigenlijk
Vieze
Harige
Borsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |