Wat slecht.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:18 schreef Tain het volgende:
Apple maakt tethering onmogelijk met iPhone OS 3.1 - update![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:44 schreef lkb9000 het volgende:
iPhone
Nokia N900, dat wordt denk ik mijn opvolger, als er tegen die tijd geen toffere uit is
Laten we met de hele SC N900s nemenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:55 schreef Tain het volgende:
Volgend toestel voor mij heeft:
- Touchscreen
- Volledig toetsenbord
- Android/Linux/WinMo met sterke voorkeur voor Android
Dus de N900 komt erg in de buurt
Dat is idd erg kut, kon bij mijn Creative gewoon Divx/Xvid naar dat ding slepen en meteen afspelen. Nu moet je het converteren en dat klote iTunes gebruikenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:56 schreef Edwinuss het volgende:
Ik begin ook moe te worden van het converteren van filmpjes naar MP4 voor die iPhone
Lidl is voor mij 5 minuten lopen, maar ze gaan al om 18:30 dicht doordeweeksquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:38 schreef koei het volgende:
Ik ben opgegroeid met Aldi spullen! Ze hebben daar nogsteeds de lekkerste houdbare melk
Ik kom er overigens tegenwoordig eigenlijk nooit meer, omdat het uit de route ligt en als ik er kom dan koop ik teveel koekjes en chocolade waardoor ik het probeer te ontwijken. En ze zijn amper goedkoper (in veel gevallen zelfs duurder) dan de budget-lijn uit de gemiddelde supermarkt heb ik gemerkt.
Overigens is de Lidl nog beter, die hebben echt heerlijk chocolade ijs met stukjes chocolade erin! Maar de Lidl zit hier al helemaal niet in de buurt
Als ze al schappen hebben, vaak zijn het ook nog gewoon palletsquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:40 schreef Tain het volgende:
[..]
Lidl is voor mij 5 minuten lopen, maar ze gaan al om 18:30 dicht doordeweeksLidl in Den Haag is 20 minuutjes bij dinnetje vandaan met de voetenwagen.
Aldi is over het algemeen ook zo'n pauperwinkel waar alles maar in het schap geflikkerd is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |