Waar?quote:
Bt is weg he.quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Jimbo het volgende:
ah, toen was dr alleen nog PUB tuig over![]()
wanneer is die meet nou ?quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom kunnen jullie wel snel topic aanmaken?
Omdat mijn internet normaal werktquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
morgen weer verder dusquote:
Nijn heb em al klaar staan voordat die andere dicht isquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
Nee, dat heb ik nietquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wanneer is die meet nou ?
oh en ze ebben t topic al klaar staan
WAAROM ZEGT IEDEREEN DATquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nijn heb em al klaar staan voordat die andere dicht is
Toen ik 't postte las ik 't ook ja, maar ik ga de moeite niet doen om 't te verbeteren, vandaar de:quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef livalo het volgende:
Volgens mij stikken mijn posts van de spelfouten. Lees er maar overheen.
Omdat dezent niet centraal hoeftquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
K weet niet wanneer er een meet komt. Kom je anders ook dan?quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wanneer is die meet nou ?
oh en ze ebben t topic al klaar staan
Stiekem houden ze niet van je.quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef VASND het volgende:
Wwaaaaaaarom ben ik weer uit de OP gegooid?
EMGquote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Leuke dingetjes idd, alleen ik vond de LTD versie (1000nogwat) niet super spelen.. ESP nog niet geprobeerd.
Whehe dan nog, in KLB moet je soms 5 minuten wachtenquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat mijn internet normaal werkt
Heeft niks met het aanmaken te maken hoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat dezent niet centraal hoeft
Ik ken je niet. En ik kom hier toch al aardig wat deeltjes.quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef VASND het volgende:
Wwaaaaaaarom ben ik weer uit de OP gegooid?
SC altijd boven aan bij PUBquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat dezent niet centraal hoeft
Jawel, want jij bent boosquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Daniane het volgende:
nee nijnja is niet kak.
Geen fatsoenlijk internet? Ach en weequote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef VASND het volgende:
Stom inet via mn mobiel.
Wordt tijd dat er weer eens kabel komt hiero.
VANSD is oldskool man!quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ken je niet. En ik kom hier toch al aardig wat deeltjes.
ja manquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K weet niet wanneer er een meet komt. Kom je anders ook dan?
Dan hebben 3 anderen 'm al geopend voor je hierquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe dan nog, in KLB moet je soms 5 minuten wachten
[..]
Heeft niks met het aanmaken te maken hoor
Oh giechel.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Vergevenquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Toen ik 't postte las ik 't ook ja, maar ik ga de moeite niet doen om 't te verbeteren, vandaar de:
[..]
Een mod moet deze centraal komende topics altijd accrediteren. Elke mod die dan op dat moment aanwezig is moet klikken op een waarschuwing welke hij op zijn scherm krijgt: 'accepteert u het centraal gaan van topic: .... 'quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heeft niks met het aanmaken te maken hoor
1 post en we zijn hier alweer een pagina verderquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijk internet? Ach en wee
Ik snap je nietquote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een mod moet deze centraal komende topics altijd accrediteren. Elke mod die dan op dat moment aanwezig is moet klikken op een waarschuwing welke hij op zijn scherm krijgt: 'accepteert u het centraal gaan van topic: .... '
Net zeg je nog dat je hem hier nog nooit hebt zien postenquote:
En je ging huilen omdat ik livalo wel een waarschuwing gafquote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Daniane het volgende:
[..]
niet
ik ben over mn abbo heen skattieee
He, daar heb je MyAT voor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
SC altijd boven aan bij PUB. Nooit naar beneden scrollen
.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja manIk ben altijd wel in voor een meet
Gaan we alleen wel aan de fireball short !(Tia , tequilla en tabasco
, smaakt naar dropshot
)
Ja, maar k bedoel dus het aanmaken van de nieuwe door degene die de lapo had.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een mod moet deze centraal komende topics altijd accrediteren. Elke mod die dan op dat moment aanwezig is moet klikken op een waarschuwing welke hij op zijn scherm krijgt: 'accepteert u het centraal gaan van topic: .... '
Nijn kan je voor me kijken of ik leuke notes heb want ik ben, like ohmygod, zooooooo benieuwd dat ik misschien wel 4,50 aan DikkeDanny ga overmaken om ze te zien, ooeehhhquote:
Behalve als je er even niet geweest bent en de nieuwe SC moet zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, daar heb je MyAT voor.
[..]![]()
Nah ik heb op vakantie die shit afgeleerd![]()
Doe maar gewoon bier.
Ik ken 'm wel. Ik weet nog dat 'ie in Nijmegen op kamers zit en dat ik z'n kamer over wil nemen. Of 'ie het goed vind of niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn fantastische door (POEZEN) -XX- gemaakte UI is toch wel erg herkenbaarquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:09 schreef -SG- het volgende:
Ik weet nog wel dat ik VANSD en Vamps nooit uit elkaar kon houden toen ik voor het eerst hier kwam.
Nee. Ik heb mezelf er zelfs nooit ingezet. Iemand stelde voor om me in de bovenste rij te zetten, ipv tremium, maar dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
Maar jotcha, jij wilt toch niet zeggen dat jij hem eruit hebt gegooid he?
Altijd gokken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar k bedoel dus het aanmaken van de nieuwe door degene die de lapo had.
Moet je in KLB eens proberenquote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan hebben 3 anderen 'm al geopend voor je hier
Stiekem vind je me wel aardig. Ik wist het.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
En je ging huilen omdat ik livalo wel een waarschuwing gaf?
Ja dat was mijn vraag niet. Maar je hebt het dus niet gedaan, okequote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mezelf er zelfs nooit ingezet. Iemand stelde voor om me in de bovenste rij te zetten, ipv tremium, maar dat heb ik ook niet gedaan.
Sorry hoor.quote:
Oh dat was jijquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ken 'm wel. Ik weet nog dat 'ie in Nijmegen op kamers zit en dat ik z'n kamer over wil nemen. Of 'ie het goed vind of niet.
Ja nu weet ik het ondertussen welquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn fantastische door (POEZEN) -XX- gemaakte UI is toch wel erg herkenbaar?
AT.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Behalve als je er even niet geweest bent en de nieuwe SC moet zoeken.
Gokken op wat?quote:
Nee. Dat ik hem hooguit 2 keer gezien heb, en niks over hem weet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je hem hier nog nooit hebt zien posten?
Nee, ik doe alsof.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Stiekem vind je me wel aardig. Ik wist het.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nijn kan je voor me kijken of ik leuke notes heb want ik ben, like ohmygod, zooooooo benieuwd dat ik misschien wel 4,50 aan DikkeDanny ga overmaken om ze te zien, ooeehhh
To much money. Ik ben opzoek naar 'n kamer van 300 euro of minder, vandaar dat ik er ook nog geen gevonden heb.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh dat was jij.
Hij is te huur, wil je 'm echt?
Kut turkse huurbaas en 385/maand voor 12m2 (met slaapverdiepinkje).
All yours.
Zo ben ik niet, waar ziet iedereen me nu plots voor aanquote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat was mijn vraag niet. Maar je hebt het dus niet gedaan, oke.
Kamersquote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh dat was jij.
Hij is te huur, wil je 'm echt?
Kut turkse huurbaas en 385/maand voor 12m2 (met slaapverdiepinkje).
All yours.
Iemand het topic opent.quote:[..]
Gokken op wat?
?quote:
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
De rust wedergekeerd?
Hè, verdorie. IK WIST HET.quote:
Vreeede op aard.quote:
Ik doe met je mee, heerlijk fout houseplaatje uit 2007 opquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:11 schreef ImTheBase het volgende:
can't get enough poetieiweiwi
zin om te dansen
Over moeilijk kletsen gesproken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreeede op aard.
Alleen dmv. jouw uitspraak kan het zijn dat de goden zijn verzocht.
Lapo mag m alleen openen, anders komen er 100en.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kamers! NOOOOOIT
!
[..]
Iemand het topic opent.
Ja... ik begin filosofisch te worden. Tijd om te slapen denk ik.quote:
Don't we allquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:13 schreef livalo het volgende:
[..]
To much money. Ik ben opzoek naar 'n kamer van 300 euro of minder, vandaar dat ik er ook nog geen gevonden heb.
In before the HET IS NIJN.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Myraela het volgende:
NIJNTJE! deze TT kan niet! grrr
Of tijd voor bier.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... ik begin filosofisch te worden. Tijd om te slapen denk ik.
Wij zijn vrij zelfonderhoudend.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lapo mag m alleen openen, anders komen er 100en.
Arme Nijn toch.quote:
quote:
8:30 college, 9:30 gesprek over onze integrale opdrachtquote:
Ik mag dat.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geen Nijntje, dat weet je toch wel.
Kusje tijgertjequote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Myraela het volgende:
NIJNTJE! deze TT kan niet! grrr
Idd, nooit echt problemen mee geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij zijn vrij zelfonderhoudend.
Daarom snapte ik hem niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het was een nerd grapje misschien!
Mooie tijd, nondejuuquote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
8:30 college, 9:30 gesprek over onze integrale opdracht!
Dan slaap ik niet op de grond.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef -SG- het volgende:
ITB wanneer weer meet?
Daag waarheidsprekendmeisjequote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef livalo het volgende:
Maar ik ben slapen. Had ik eigenlijk eerder moeten doen omdat ik nog steeds kapot ben van Appelpop, maar jullie waren te gezellig.
Bye![]()
.
Wij gaan dan ook een stukkie rapper.quote:Op maandag 14 september 2009 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij zijn vrij zelfonderhoudend.
Idd morgen 8:45 college! (geen academisch kwartiertje bij jullie?)quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
8:30 college, 9:30 gesprek over onze integrale opdracht!
Trusten liekerdquote:Op maandag 14 september 2009 23:17 schreef livalo het volgende:
Maar ik ben slapen. Had ik eigenlijk eerder moeten doen omdat ik nog steeds kapot ben van Appelpop, maar jullie waren te gezellig.
Bye![]()
.
Of ballen.quote:
Damn. Jij bent écht op je teentjes getraptquote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bwabwa kliekjesgedrag *huilie doet*
Academisch kwartiertje op een niet academische opleiding is als godverdorie zeggen in een kerk.quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef VASND het volgende:
[..]
Idd morgen 8:45 college! (geen academisch kwartiertje bij jullie?)
Tijd voor een pils om door de kutherrie van feestende onderburen te slapen!
quote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Damn. Jij bent écht op je teentjes getrapt. Slaap lekker Rik.
Veel te relaxed, ik heb elke dag van de week 8:30-17:15 op mn rooster staanquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarna klaar met morgen... 8:30 > 10:00
Doe eens wat aan J. Nijn... Toenou.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
I belong to you. Hoehoehoehoehoehoehoehoehooww!!!
quote:
Doeg!quote:
Precies, bij ons kun je gewoon na een uur nog binnen komenquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Academisch kwartiertje op een niet academische opleiding is als godverdorie zeggen in een kerk.
Truste Lievaloowquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:18 schreef livalo het volgende:
[..]
. Als je ooit gaat slapen dan.
Yessss! Dat is zwaar baasquote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, heerlijk fout houseplaatje uit 2007 op.
rikpikquote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Bwabwa kliekjesgedrag *huilie doet*
Ah. Duidelijk.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Academisch kwartiertje op een niet academische opleiding is als godverdorie zeggen in een kerk.
Ach, deze week, volgende week (die week daarop niet) maar dan die week ook tot 17:30 op... je mag raden welke dag.quote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Veel te relaxed, ik heb elke dag van de week 8:30-17:15 op mn rooster staan.
Die was grappig bedoeldquote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef livalo het volgende:
[..]
. Als je ooit gaat slapen dan.
In Nijmegen?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yessss! Dat is zwaar baasjaren '90 ook
die tt btwfucking dure kamerprijs @ vasdndinges. ik betaal 310 voor 2 kamers + balkon (20m²)
*lijmt.quote:
Wat istquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe eens wat aan J. Nijn... Toenou.
HOOR IK APPELPOP + CAMPING?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:21 schreef ImTheBase het volgende:
Nu nog moe zijn van zaterdag? Gek! ik ben allang weer klaar voor de volgende sziget
Jij slaapt dan ook niet op de grondquote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef ImTheBase het volgende:
Nu nog moe zijn van zaterdag? Gek! ik ben allang weer klaar voor de volgende sziget
Aan meneerquote:
Maandagen zijn ruk.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, deze week, volgende week (die week daarop niet) maar dan die week ook tot 17:30 op... je mag raden welke dag.
(vanaf 8:30 overigens)
Ik heb serieus geen neukende clouquote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan meneer
[ afbeelding ]Hierna ga ik het niet meer uitleggen. Jij bent ook niet goed in die raadspelletjes!!
Boehoe, blijf je nu ook mekkeren?quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan meneer
[ afbeelding ]Hierna ga ik het niet meer uitleggen. Jij bent ook niet goed in die raadspelletjes!!
Sorry.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik spreek mijn mening uit, met hier en daar een kritische grap.
Vrijdagquote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Maandagen zijn ruk.
Gelukkig wel de enige colleges die te skippen zijn.
ARNHEM FTW~!On1oeneone (quote:
WOEOEOEOquote:
APPELPOP + dichtbij wonen (nouja, vroegâh, blijf altijd rond die tijd in mijn oude dorpie pitten)quote:
Niemand niet hier woeoeiwewwowoewquote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij slaapt dan ook niet op de grond
Zuurpruimquote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen neukende clou....
Ik ook wel, maar toch liever een luchtbed ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ARNHEM FTW~!On1oeneone ()
[..]
WOEOEOEO
[..]
APPELPOP + dichtbij wonen (nouja, vroegâh, blijf altijd rond die tijd in mijn oude dorpie pitten)
[..]
Niemand niet hier woeoeiwewwowoew
Op Sziget wel, gewoon in de tent op 't zeil terwijl er allerlei takken onder me lagen, same op werchter maar dan zonder takken.kan ik wel tegen
En ik woon er gewoon nog steedsquote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
WOEOEOEO
[..]
APPELPOP + dichtbij wonen (nouja, vroegâh, blijf altijd rond die tijd in mijn oude dorpie pitten)
[..]
Niemand niet hier woeoeiwewwowoew
Op Sziget wel, gewoon in de tent op 't zeil terwijl er allerlei takken onder me lagen, same op werchter maar dan zonder takken.kan ik wel tegen
Bij appelpop waren die ruim aanwezig oweieeequote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar toch liever een luchtbed ofzo
Het spijt me zoquote:
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Bij appelpop waren die ruim aanwezig oweieee
Wij zijn NTB skatje trusteeeeequote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef ImTheBase het volgende:
Haha tof komen allerlei foto's van appelpop omhoog nu, vandaag weer wat toffe gezien.
maarrrr nu ga ik pitten, superdoei menscheennn liebe dich nwly yhaspimh lufjoe.
Heb mn dag niet ofzoquote:
Bwoh, camping was wel erg tof dit jaar. Denk dat we 4 acts meegekregen hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, en msn ook trouwensquote:
No problemo hier?quote:
Op fckng vrijdag van 8:30 > 17:30 mét als bonus 5 tussenurenquote:
Golden Earringquote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb mn dag niet ofzo.
[..]
Bwoh, camping was wel erg tof dit jaar. Denk dat we 4 acts meegekregen hebben.
Waaronder Heideroosjes natuurlijk
Practicum voorbereiden, vast niet nodigquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:27 schreef nijnja het volgende:
Ik moet eigenlijk nog huiswerk maken voor morgen, maar t otaal geen zin in
WHehhequote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had van 't weekend appeltaart
Golden Earring blijft de baas.quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Golden Earringhad geen idee dat die oudjes zo tof waren
geweldig! Heideroosjes ook met ring of fire enzo, erg tof
Appelpop is voor mij altijd puur voor de sfeer met alle vrienden, blijft geweldig
You give love a bad name is ookquote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef -SG- het volgende:
ITS MY LIIIIIIIIIIIIIIIIIIFE! ITS NOW OR NEVER!
I AINT GONNA LIVE FOREVER!
Doei maik.quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
Superdoei mensen, ben nu echt weg kthx luffffffoneluffffffffffffffffffffff
Moh iig beter dan een dat met alleen maar hoorcollegesquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op fckng vrijdag van 8:30 > 17:30 mét als bonus 5 tussenuren!
kusje op je neus.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
Superdoei mensen, ben nu echt weg kthx luffffffoneluffffffffffffffffffffff
Cd's van vroegahh heb ik hier. Toen ze nog jong waren enzo.quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Golden Earringhad geen idee dat die oudjes zo tof waren
geweldig! Heideroosjes ook met ring of fire enzo, erg tof
Appelpop is voor mij altijd puur voor de sfeer met alle vrienden, blijft geweldig
Ik moet morgen de hele ochtend les geven, tot nu toe nog niets voor bereid (voor een andere morgen en 2 middagenquote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef VASND het volgende:
[..]
Practicum voorbereiden, vast niet nodig.
Maandagochtend 10:30 - 14:30 hoorcollegesquote:Op maandag 14 september 2009 23:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Moh iig beter dan een dat met alleen maar hoorcollegeskoffieverslaving ligt op de loer..
Eigenlijk ben ik ook een vrouw. Vraag maar een Kb.quote:Op maandag 14 september 2009 23:30 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Doei Es-Gee (wat overigens veel weg heeft van esmee)
Slaap lekker lieverdquote:
Wat hebben we toch een zwaar leven.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maandagochtend 10:30 - 14:30 hoorcolleges! Donderdag 8:30 > 14:30 achterelkaar (3 stuks dus) werkcolleges
QFT.quote:
Weljaaa.. Nog 1 leerjaar en daarna 7 maanden stage en 3 maanden afstuderenquote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat hebben we toch een zwaar leven.
Wat ben je dan?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weljaaa.. Nog 1 leerjaar en daarna 7 maanden stage en 3 maanden afstuderen
Fappenquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:33 schreef Renesite het volgende:
ENFIN! Iets van een vooraankondiging tot het aanstalten gaan maken van het slaapritueel.
Sociaal juridisch dienstverlener.quote:Op maandag 14 september 2009 23:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat ben je dan?
Een vers eerste jaar voor mij.
Hoe heet die studie dan?quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sociaal juridisch dienstverlener.
Niet de maatschappelijk werker van een verslaafde (als voorbeeld) maar degene die de juridische rompslomp tot zich neemt met betrekking tot de schulden aanklachten en het traject daarop volgend.
Op allebei mijn msn's op allebei mijn computers kan ik geen berichten versturen, naar niemand, ook niet van mijn ene msn op mijn laptop naar de andere op de pc, en ook niet andersom enzoquote:
Oh, heet die ook echt zoquote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.hanze.nl/home/(...)che+Dienstverlening/
Tijd voor emo/scene meidenquote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Goed idee. Geen free hugs op appelpop
Sjiek.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sociaal juridisch dienstverlener.
Niet de maatschappelijk werker van een verslaafde (als voorbeeld) maar degene die de juridische rompslomp tot zich neemt met betrekking tot de schulden aanklachten en het traject daarop volgend.
Ik heb er wel wat gezien?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Goed idee. Geen free hugs op appelpop
Als je de link aanklikt dan wel jaquote:
Toffe riedels hoor, ook de rest van je joetjoepquote:
Oh nietquote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je de link aanklikt dan wel jaHet heet niet haateeteepee
Schijt door het douchputje heen persen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef moonmovies het volgende:
Nu ga ik schijten en douchen, maar niet tegelijkertijd natuurlijk.
Ze houdt van poepsex!quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef moonmovies het volgende:
Als je aan de race bent kan dat wel, lekker makkelijkquote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef moonmovies het volgende:
Nee, hoezo?quote:
Ja, jij ook.quote:
Of de doucheput bezwangerenquote:Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Schijt door het douchputje heen persen.
Dat doe ik ook zo vaak. Bij mij is het een keer gestegen met 5 op een dag. En ja toen was ik al meer dan 2 jaar lidquote:Op maandag 14 september 2009 23:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mijn daggemiddelde is gestegen in 1 dag, en ik heb post 19k gemist.
Ik quote een maat, die er de hele dag was: "Ik word hier kankerziek van die kutemo's met je kuthugs"quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Sjiek.
[..]
Ik heb er wel wat gezien?
Zelfs nog op de camping een roze konijn met klein emomeisje erin.
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik quote een maat, die er de hele dag was: "Ik word hier kankerziek van die kutemo's met je kuthugs"
Wel toevallig dat het altijd die lelijke emo's zijn_!
Klopt 14.gifquote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef -SG- het volgende:
Gebeurd ook niks spannends hier he?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef VASND het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@ Appelpop, eigen collectie.
Ik snap ook waarom die ze gratis uitdeeldquote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef VASND het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Emo/scene's in het algemeen danquote:
Post eens meer foto's.quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef VASND het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie geen probleem daar in.quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef nijnja het volgende:
Te kleine en tevens te strakke shirtjes kopen zodat het nog wat lijkt...
Kut. Die was wel een knuffel waard.quote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef VASND het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb heel wat betere er bij zitten.quote:
Dat geeft nietsquote:
Ook een fallus.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Kut. Die was wel een knuffel waard.
Heb je ook nog wat anders gefotograffeerd?quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb heel wat betere er bij zitten.
Was de sport deze appelpop, chickie fotografie.
Je moet wat met een 15x zoomlens.
Dikke wannabe mormels heb je overal.quote:Op maandag 14 september 2009 23:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Emo/scene's in het algemeen dan
Ik heb interesse in de foto'squote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Mocht die mee naar binnen?quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef VASND het volgende:
[..]
Beter dan zo'n gigavest om alle vrouwelijke vormen te verdoezelen.quote:
CYBERFUCKERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ja hup, gooi maar heel die collectie hier neer.quote:Op maandag 14 september 2009 23:45 schreef VASND het volgende:
[..]
D'r staat net iemand voorquote:
Doe maar niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja hup, gooi maar heel die collectie hier neer.
Weinigquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb je ook nog wat anders gefotograffeerd?
quote:Op maandag 14 september 2009 23:46 schreef nijnja het volgende:
[..]
CYBERFUCKER!
Moet watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Peavey 18 inch sub kastquote:
Roodquote:Op maandag 14 september 2009 23:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Geil wijf bedoel je. Ondanks dat het geverfd is. ROOD
Zo heeft ze een kutkopquote:
quote:
quote:
Wat blijft dat bepette linker kind strak in de camera lachen bij al die foto's trouwens.quote:
Ik heb al een vriendin, anders had ik dr zeker gedaanquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:
Giechelquote:
Ja.quote:
MAAR IK WELquote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef nijnja het volgende:
[..]!! VOLGENS MIJ BEDOELT HIJ DAT NIET
!!
Waar ik kwam liepen de pareltjes.quote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil niet kwaad spreken over appelpop-vrouwen, maar er lopen wel onwijs lelijke wijven daar.
Ik ging voor de lekkere baschick, maar blijkbaar is de gigantische woofer belangrijkerquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:52 schreef nijnja het volgende:
[..]!! VOLGENS MIJ BEDOELT HIJ DAT NIET
!!
Doet me denken aan een uitspraak van jouquote:Op maandag 14 september 2009 23:52 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil niet kwaad spreken over appelpop-vrouwen, maar er lopen wel onwijs lelijke wijven daar.
Faalhaasquote:
Of jij hebt geen smaakquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waar ik kwam liepen de pareltjes.
De woofer blaast rokjes de lucht inquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ging voor de lekkere baschick, maar blijkbaar is de gigantische woofer belangrijker.
Nee, dt keer nietquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ging voor de lekkere baschick, maar blijkbaar is de gigantische woofer belangrijker.
Daar ga jij niet voorquote:Op maandag 14 september 2009 23:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
De woofer blaast rokjes de lucht in
Waarvoor wel dan?quote:
Bassquote:
Heb je m er in gehangen en ze laten smeken om hun vader?quote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef VASND het volgende:
Jailbait? Dit is jailbait.
En ja, dat ben ik.
[ afbeelding ]
FAALPIRAATquote:Op maandag 14 september 2009 23:54 schreef VASND het volgende:
Jailbait? Dit is jailbait.
En ja, dat ben ik.
[ afbeelding ]
Ik weet dat jij wel smaak ehbt ;@quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jawel. Echt die doorsnee lekkere chicks, zonder breezer of emoheid.
Als het een toffe Ibanez was, wel jaquote:
Eesch... Als ik moest kiezenquote:
Is goed. wel eerst een topic makne he?!quote:Op maandag 14 september 2009 23:55 schreef -SG- het volgende:
Maar ik ga tv kijken en daarna pitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |