Waar?quote:
Bt is weg he.quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Jimbo het volgende:
ah, toen was dr alleen nog PUB tuig over![]()
wanneer is die meet nou ?quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom kunnen jullie wel snel topic aanmaken?
Omdat mijn internet normaal werktquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
morgen weer verder dusquote:
Nijn heb em al klaar staan voordat die andere dicht isquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
Nee, dat heb ik nietquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wanneer is die meet nou ?
oh en ze ebben t topic al klaar staan
WAAROM ZEGT IEDEREEN DATquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nijn heb em al klaar staan voordat die andere dicht is
Toen ik 't postte las ik 't ook ja, maar ik ga de moeite niet doen om 't te verbeteren, vandaar de:quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef livalo het volgende:
Volgens mij stikken mijn posts van de spelfouten. Lees er maar overheen.
Omdat dezent niet centraal hoeftquote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef jordeeeh het volgende:
K weet niet wanneer er een meet komt. Kom je anders ook dan?quote:Op maandag 14 september 2009 23:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wanneer is die meet nou ?
oh en ze ebben t topic al klaar staan
Stiekem houden ze niet van je.quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef VASND het volgende:
Wwaaaaaaarom ben ik weer uit de OP gegooid?
EMGquote:Op maandag 14 september 2009 23:04 schreef VASND het volgende:
[..]
Leuke dingetjes idd, alleen ik vond de LTD versie (1000nogwat) niet super spelen.. ESP nog niet geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |