Nee, de E, hoezo?quote:
Dat was heel de reden voor mijn strat ook iddquote:
Bekend van naam, niet van user er achterquote:
Dat klopt. 180 ofzoquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
Waarom heeft deze gitaar nou geen vibrato? Dan had ik hem ghaald!
[ afbeelding ]
quote:
Nijntje toch, Nijntje toch, je weet toch dat ik je een hele leuke mod vindt?quote:Op maandag 14 september 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
Jij wou geen notes toch?! Moet je vooral zo doorgaan
Ik wil nog een ESP Eclipsequote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat was heel de reden voor mijn strat ook idd.
Floyds zuigen aars.
[..]
Bekend van naam, niet van user er achter.
RRRRRrrrrrRRRRrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:
Zoals?quote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zie liever iemand die er elke dag is, en meer betrokken is met de mensen. Als je het zelf niet wil, laat het dan over aan iemand die er wel een hoop tijd in wil steken.
Vaste brugquote:
Ik krijg 2 oktober ene kusje van jouquote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Nijntje toch, Nijntje toch, je weet toch dat ik je een hele leuke mod vindt?
Lol-fag gitaarquote:Op maandag 14 september 2009 23:01 schreef nijnja het volgende:
Waarom heeft deze gitaar nou geen vibrato? Dan had ik hem ghaald!
[ afbeelding ]
Is het een taak van de mod om betrokken te zijn met de mensen? In eerste instantie niet. We hebben wel aangetoond dat we niet elke dag hier in PUB een mod hoeven te hebben. En als BT er niet is zal Nijnja er waarschijnlijk wel zijn, of desnoods swarma of fietsj. PUB zal dus als BT er niet is niet modloos zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zie liever iemand die er elke dag is, en meer betrokken is met de mensen. Als je het zelf niet wil, laat het dan over aan iemand die er wel een hoop tijd in wil steken.
Die vergat je nogquote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef Daniane het volgende:
kakkkkkkk msn
kakkkkkkk e-buddy
kakkkkkkk hyves chat
kakkkkkkk nijnja![]()
![]()
ZUM KOTZEN.
De inhoud is plausibel. Dus oke!quote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef livalo het volgende:
Volgens mij stikken mijn posts van de spelfouten. Lees er maar overheen.
Leuke dingetjes idd, alleen ik vond de LTD versie (1000nogwat) niet super spelen.. ESP nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik wil nog een ESP Eclipse. Alleen de prijs
True, die kloon kan ik niet aanmaken omdat hij die ñ niet kentquote:
Ik vindtquote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef livalo het volgende:
[..]
Nijntje toch, Nijntje toch, je weet toch dat ik je een hele leuke mod vindt?
Klopt, ik heb de gave nooit naar meets te kunnen komen omdat ik dan al andere dingen gepland heb.quote:Op maandag 14 september 2009 23:03 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat was heel de reden voor mijn strat ook idd.
Floyds zuigen aars.
[..]
Bekend van naam, niet van user er achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |