Whehe dan nog, in KLB moet je soms 5 minuten wachtenquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat mijn internet normaal werkt
Heeft niks met het aanmaken te maken hoorquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat dezent niet centraal hoeft
Ik ken je niet. En ik kom hier toch al aardig wat deeltjes.quote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef VASND het volgende:
Wwaaaaaaarom ben ik weer uit de OP gegooid?
SC altijd boven aan bij PUBquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat dezent niet centraal hoeft
Jawel, want jij bent boosquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef Daniane het volgende:
nee nijnja is niet kak.
Geen fatsoenlijk internet? Ach en weequote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef VASND het volgende:
Stom inet via mn mobiel.
Wordt tijd dat er weer eens kabel komt hiero.
VANSD is oldskool man!quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ken je niet. En ik kom hier toch al aardig wat deeltjes.
ja manquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K weet niet wanneer er een meet komt. Kom je anders ook dan?
Dan hebben 3 anderen 'm al geopend voor je hierquote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Whehe dan nog, in KLB moet je soms 5 minuten wachten
[..]
Heeft niks met het aanmaken te maken hoor
Oh giechel.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ken je niet. En ik kom hier toch al aardig wat deeltjes.
Vergevenquote:Op maandag 14 september 2009 23:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Toen ik 't postte las ik 't ook ja, maar ik ga de moeite niet doen om 't te verbeteren, vandaar de:
[..]
Een mod moet deze centraal komende topics altijd accrediteren. Elke mod die dan op dat moment aanwezig is moet klikken op een waarschuwing welke hij op zijn scherm krijgt: 'accepteert u het centraal gaan van topic: .... 'quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heeft niks met het aanmaken te maken hoor
1 post en we zijn hier alweer een pagina verderquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen fatsoenlijk internet? Ach en wee
Ik snap je nietquote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een mod moet deze centraal komende topics altijd accrediteren. Elke mod die dan op dat moment aanwezig is moet klikken op een waarschuwing welke hij op zijn scherm krijgt: 'accepteert u het centraal gaan van topic: .... '
Net zeg je nog dat je hem hier nog nooit hebt zien postenquote:
En je ging huilen omdat ik livalo wel een waarschuwing gafquote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Daniane het volgende:
[..]
niet
ik ben over mn abbo heen skattieee
He, daar heb je MyAT voor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef -SG- het volgende:
[..]
SC altijd boven aan bij PUB. Nooit naar beneden scrollen
.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja manIk ben altijd wel in voor een meet
Gaan we alleen wel aan de fireball short !(Tia , tequilla en tabasco
, smaakt naar dropshot
)
Ja, maar k bedoel dus het aanmaken van de nieuwe door degene die de lapo had.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een mod moet deze centraal komende topics altijd accrediteren. Elke mod die dan op dat moment aanwezig is moet klikken op een waarschuwing welke hij op zijn scherm krijgt: 'accepteert u het centraal gaan van topic: .... '
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |