Die was grappig bedoeldquote:Op maandag 14 september 2009 23:18 schreef livalo het volgende:
[..]
Damn. Jij bent écht op je teentjes getrapt. Slaap lekker Rik.
. Als je ooit gaat slapen dan.
In Nijmegen?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:20 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Yessss! Dat is zwaar baasjaren '90 ook
die tt btwfucking dure kamerprijs @ vasdndinges. ik betaal 310 voor 2 kamers + balkon (20m²)
*lijmt.quote:
Wat istquote:Op maandag 14 september 2009 23:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Doe eens wat aan J. Nijn... Toenou.
HOOR IK APPELPOP + CAMPING?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:21 schreef ImTheBase het volgende:
Nu nog moe zijn van zaterdag? Gek! ik ben allang weer klaar voor de volgende sziget
Jij slaapt dan ook niet op de grondquote:Op maandag 14 september 2009 23:21 schreef ImTheBase het volgende:
Nu nog moe zijn van zaterdag? Gek! ik ben allang weer klaar voor de volgende sziget
Aan meneerquote:
Maandagen zijn ruk.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, deze week, volgende week (die week daarop niet) maar dan die week ook tot 17:30 op... je mag raden welke dag.
(vanaf 8:30 overigens)
Ik heb serieus geen neukende clouquote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan meneer
[ afbeelding ]Hierna ga ik het niet meer uitleggen. Jij bent ook niet goed in die raadspelletjes!!
Boehoe, blijf je nu ook mekkeren?quote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan meneer
[ afbeelding ]Hierna ga ik het niet meer uitleggen. Jij bent ook niet goed in die raadspelletjes!!
Sorry.quote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik spreek mijn mening uit, met hier en daar een kritische grap.
Vrijdagquote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef VASND het volgende:
[..]
Maandagen zijn ruk.
Gelukkig wel de enige colleges die te skippen zijn.
ARNHEM FTW~!On1oeneone (quote:
WOEOEOEOquote:
APPELPOP + dichtbij wonen (nouja, vroegâh, blijf altijd rond die tijd in mijn oude dorpie pitten)quote:
Niemand niet hier woeoeiwewwowoewquote:Op maandag 14 september 2009 23:22 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij slaapt dan ook niet op de grond
Zuurpruimquote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb serieus geen neukende clou....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |