Sociaal juridisch dienstverlener.quote:Op maandag 14 september 2009 23:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Wat ben je dan?
Een vers eerste jaar voor mij.
Hoe heet die studie dan?quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sociaal juridisch dienstverlener.
Niet de maatschappelijk werker van een verslaafde (als voorbeeld) maar degene die de juridische rompslomp tot zich neemt met betrekking tot de schulden aanklachten en het traject daarop volgend.
Op allebei mijn msn's op allebei mijn computers kan ik geen berichten versturen, naar niemand, ook niet van mijn ene msn op mijn laptop naar de andere op de pc, en ook niet andersom enzoquote:
Oh, heet die ook echt zoquote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
http://www.hanze.nl/home/(...)che+Dienstverlening/
Tijd voor emo/scene meidenquote:Op maandag 14 september 2009 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Goed idee. Geen free hugs op appelpop
Sjiek.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sociaal juridisch dienstverlener.
Niet de maatschappelijk werker van een verslaafde (als voorbeeld) maar degene die de juridische rompslomp tot zich neemt met betrekking tot de schulden aanklachten en het traject daarop volgend.
Ik heb er wel wat gezien?quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:36 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Goed idee. Geen free hugs op appelpop
Als je de link aanklikt dan wel jaquote:
Toffe riedels hoor, ook de rest van je joetjoepquote:
Oh nietquote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je de link aanklikt dan wel jaHet heet niet haateeteepee
Schijt door het douchputje heen persen.quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef moonmovies het volgende:
Nu ga ik schijten en douchen, maar niet tegelijkertijd natuurlijk.
Ze houdt van poepsex!quote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef moonmovies het volgende:
Als je aan de race bent kan dat wel, lekker makkelijkquote:Op maandag 14 september 2009 23:37 schreef moonmovies het volgende:
Nee, hoezo?quote:
Ja, jij ook.quote:
Of de doucheput bezwangerenquote:Op maandag 14 september 2009 23:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Schijt door het douchputje heen persen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |