Nijn kan je voor me kijken of ik leuke notes heb want ik ben, like ohmygod, zooooooo benieuwd dat ik misschien wel 4,50 aan DikkeDanny ga overmaken om ze te zien, ooeehhhquote:
Behalve als je er even niet geweest bent en de nieuwe SC moet zoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
He, daar heb je MyAT voor.
[..]![]()
Nah ik heb op vakantie die shit afgeleerd![]()
Doe maar gewoon bier.
Ik ken 'm wel. Ik weet nog dat 'ie in Nijmegen op kamers zit en dat ik z'n kamer over wil nemen. Of 'ie het goed vind of niet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik ken je niet. En ik kom hier toch al aardig wat deeltjes.
Mijn fantastische door (POEZEN) -XX- gemaakte UI is toch wel erg herkenbaarquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:09 schreef -SG- het volgende:
Ik weet nog wel dat ik VANSD en Vamps nooit uit elkaar kon houden toen ik voor het eerst hier kwam.
Nee. Ik heb mezelf er zelfs nooit ingezet. Iemand stelde voor om me in de bovenste rij te zetten, ipv tremium, maar dat heb ik ook niet gedaan.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
Maar jotcha, jij wilt toch niet zeggen dat jij hem eruit hebt gegooid he?
Altijd gokken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, maar k bedoel dus het aanmaken van de nieuwe door degene die de lapo had.
Moet je in KLB eens proberenquote:Op maandag 14 september 2009 23:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan hebben 3 anderen 'm al geopend voor je hier
Stiekem vind je me wel aardig. Ik wist het.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
En je ging huilen omdat ik livalo wel een waarschuwing gaf?
Ja dat was mijn vraag niet. Maar je hebt het dus niet gedaan, okequote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Ik heb mezelf er zelfs nooit ingezet. Iemand stelde voor om me in de bovenste rij te zetten, ipv tremium, maar dat heb ik ook niet gedaan.
Sorry hoor.quote:
Oh dat was jijquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik ken 'm wel. Ik weet nog dat 'ie in Nijmegen op kamers zit en dat ik z'n kamer over wil nemen. Of 'ie het goed vind of niet.
Ja nu weet ik het ondertussen welquote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef VASND het volgende:
[..]
Mijn fantastische door (POEZEN) -XX- gemaakte UI is toch wel erg herkenbaar?
AT.quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
Behalve als je er even niet geweest bent en de nieuwe SC moet zoeken.
Gokken op wat?quote:
Nee. Dat ik hem hooguit 2 keer gezien heb, en niks over hem weet.quote:Op maandag 14 september 2009 23:10 schreef -SG- het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat je hem hier nog nooit hebt zien posten?
Nee, ik doe alsof.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef livalo het volgende:
[..]
Stiekem vind je me wel aardig. Ik wist het.
quote:Op maandag 14 september 2009 23:11 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nijn kan je voor me kijken of ik leuke notes heb want ik ben, like ohmygod, zooooooo benieuwd dat ik misschien wel 4,50 aan DikkeDanny ga overmaken om ze te zien, ooeehhh
To much money. Ik ben opzoek naar 'n kamer van 300 euro of minder, vandaar dat ik er ook nog geen gevonden heb.quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh dat was jij.
Hij is te huur, wil je 'm echt?
Kut turkse huurbaas en 385/maand voor 12m2 (met slaapverdiepinkje).
All yours.
Zo ben ik niet, waar ziet iedereen me nu plots voor aanquote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja dat was mijn vraag niet. Maar je hebt het dus niet gedaan, oke.
Kamersquote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh dat was jij.
Hij is te huur, wil je 'm echt?
Kut turkse huurbaas en 385/maand voor 12m2 (met slaapverdiepinkje).
All yours.
Iemand het topic opent.quote:[..]
Gokken op wat?
?quote:
Nee.quote:Op maandag 14 september 2009 23:13 schreef mstr het volgende:
De rust wedergekeerd?
Hè, verdorie. IK WIST HET.quote:
Vreeede op aard.quote:
Ik doe met je mee, heerlijk fout houseplaatje uit 2007 opquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:11 schreef ImTheBase het volgende:
can't get enough poetieiweiwi
zin om te dansen
Over moeilijk kletsen gesproken.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vreeede op aard.
Alleen dmv. jouw uitspraak kan het zijn dat de goden zijn verzocht.
Lapo mag m alleen openen, anders komen er 100en.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kamers! NOOOOOIT
!
[..]
Iemand het topic opent.
Ja... ik begin filosofisch te worden. Tijd om te slapen denk ik.quote:
Don't we allquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:13 schreef livalo het volgende:
[..]
To much money. Ik ben opzoek naar 'n kamer van 300 euro of minder, vandaar dat ik er ook nog geen gevonden heb.
In before the HET IS NIJN.quote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Myraela het volgende:
NIJNTJE! deze TT kan niet! grrr
Of tijd voor bier.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... ik begin filosofisch te worden. Tijd om te slapen denk ik.
Wij zijn vrij zelfonderhoudend.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Lapo mag m alleen openen, anders komen er 100en.
Arme Nijn toch.quote:
quote:
8:30 college, 9:30 gesprek over onze integrale opdrachtquote:
Ik mag dat.quote:Op maandag 14 september 2009 23:15 schreef -SG- het volgende:
[..]
Geen Nijntje, dat weet je toch wel.
Kusje tijgertjequote:Op maandag 14 september 2009 23:14 schreef Myraela het volgende:
NIJNTJE! deze TT kan niet! grrr
Idd, nooit echt problemen mee geweest.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij zijn vrij zelfonderhoudend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |