Ik ook wel, maar toch liever een luchtbed ofzoquote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
ARNHEM FTW~!On1oeneone ()
[..]
WOEOEOEO
[..]
APPELPOP + dichtbij wonen (nouja, vroegâh, blijf altijd rond die tijd in mijn oude dorpie pitten)
[..]
Niemand niet hier woeoeiwewwowoew
Op Sziget wel, gewoon in de tent op 't zeil terwijl er allerlei takken onder me lagen, same op werchter maar dan zonder takken.kan ik wel tegen
En ik woon er gewoon nog steedsquote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
WOEOEOEO
[..]
APPELPOP + dichtbij wonen (nouja, vroegâh, blijf altijd rond die tijd in mijn oude dorpie pitten)
[..]
Niemand niet hier woeoeiwewwowoew
Op Sziget wel, gewoon in de tent op 't zeil terwijl er allerlei takken onder me lagen, same op werchter maar dan zonder takken.kan ik wel tegen
Bij appelpop waren die ruim aanwezig oweieeequote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar toch liever een luchtbed ofzo
Het spijt me zoquote:
Dat zal ongetwijfeld.quote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Bij appelpop waren die ruim aanwezig oweieee
Wij zijn NTB skatje trusteeeeequote:Op maandag 14 september 2009 23:24 schreef ImTheBase het volgende:
Haha tof komen allerlei foto's van appelpop omhoog nu, vandaag weer wat toffe gezien.
maarrrr nu ga ik pitten, superdoei menscheennn liebe dich nwly yhaspimh lufjoe.
Heb mn dag niet ofzoquote:
Bwoh, camping was wel erg tof dit jaar. Denk dat we 4 acts meegekregen hebben.quote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:24 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh, en msn ook trouwensquote:
No problemo hier?quote:
Op fckng vrijdag van 8:30 > 17:30 mét als bonus 5 tussenurenquote:
Golden Earringquote:Op maandag 14 september 2009 23:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Heb mn dag niet ofzo.
[..]
Bwoh, camping was wel erg tof dit jaar. Denk dat we 4 acts meegekregen hebben.
Waaronder Heideroosjes natuurlijk
Practicum voorbereiden, vast niet nodigquote:Op maandag 14 september 2009 @ 23:27 schreef nijnja het volgende:
Ik moet eigenlijk nog huiswerk maken voor morgen, maar t otaal geen zin in
WHehhequote:Op maandag 14 september 2009 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik had van 't weekend appeltaart
Golden Earring blijft de baas.quote:Op maandag 14 september 2009 23:28 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Golden Earringhad geen idee dat die oudjes zo tof waren
geweldig! Heideroosjes ook met ring of fire enzo, erg tof
Appelpop is voor mij altijd puur voor de sfeer met alle vrienden, blijft geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |