en waar is ZIJN inloopkast ? of krijgt hij de walkinfridge...quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:41 schreef Ml-etje het volgende:
Woei de wanden van de inloopkast staan![]()
![]()
![]()
supergroot!!
Nu nog een perfecte indeling bedenken!
(zal ik ook even painten vanavond) voorlopig zo eerst de klussers van eten gaan voorzien.
De andere kant van het huis is ook voorzien van windveer/boeiboord het wordt echt heel mooi zo![]()
Krijg nu wel neiging om even de garage en aanbouw te wittenmaarja eerst binnen af dan kunnen we over.
Vanavond foto's! (camera heeftnog).
Mozeskriebel... wat doe jij ???quote:Op woensdag 16 september 2009 10:33 schreef Ml-etje het volgende:je hebt mijn explosieve kledingberg niet gezien
Enne ik heb net even gerekend heb nog 35 vrije dagen tot eind dit jaar.
Dus iedere week een dag zou kunnen.
En jaaa week 50
Ohja, het was wel een verademing hier, Van vier op mijn oude zolder, naar een stuk of 12 in mijn huuretage, naar ditquote:Op donderdag 17 september 2009 08:21 schreef Ml-etje het volgende:
Ja en het probleem is dat ze ook allemaal al een bestemming hebben, sterker nog we zullen heus nog wel een verlengsnoer oid nodig hebben.
Ga maar eens bij jezelf tellen
Vertel?? waar??quote:Op dinsdag 22 september 2009 08:31 schreef Rallydame het volgende:kroonluchter
![]()
Van 0 naar 2... dat doe je goed![]()
Heb ook weer een ideetje op gedaan dus mss kan ik er straks ook eentje kwijt...
Thnxquote:Op dinsdag 22 september 2009 09:59 schreef twentemeisje het volgende:
Jullie gaan echt als de brandweer meis! Super!
Maarrrr, misschien let ik niet op (heb al teruggebladerd maar kan het niet vinden), hoe zit het nu met dat trapje in de badkamer (naast je meubel)? Komt die uit de hal, van buiten (van dat trapje) of uit de dijk?Ik ken 't nie vinduh... En komt er dan ook nog een andere deur op de badkamer uit?
Lief! Maar we hebben het idd al rond en wil erg graag garantie, zat wel naar die bakken te kijken maar waddinxveen is echt ver helaas.quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:33 schreef twentemeisje het volgende:
Hee psst: http://www.troostwijkauct(...)loerdelen/01-12540/. Of heb je alles al rond MI-etje?
quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:55 schreef junkiexp het volgende:
De Hoekse Waard wordt steeds mooier zie ik al.
Onzin? Onzin?!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi ze vonden het maar onzin
Mja niet veel bijzonders nieuws aan de lichaamstaal te zien.
Och voordeel van zo'n afstand is dat je niet veel last van elkaar hebt dus dat kan rustig bezinken.
Het is heul geen 80 cm...het is 95!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:07 schreef Ml-etje het volgende:
Ja onzin dat we het kadaster lieten komen ze hadden ons die 80 cm zo gegeven
En dat geloof ik ook wel maar laat staan dat ze verhuizen en het blijkt met dakplataan erop niet van ons te zijn
Nee, vertel eens!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef heartwork het volgende:
[..]
Onzin? Onzin?!
Heb je de rijdende rechter niet gezien afgelopen dinsdag?
[ afbeelding ]
Ik kan de lampskes niet zien meissie...quote:Op donderdag 24 september 2009 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt overigens deze lamp ipv de andere.
Die was te hoog en kwam dan voor de boeiboorden te hangen.
5 stuks bestellen vant weekend
Ik zal even de link opzoeken..quote:Op vrijdag 25 september 2009 07:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik kan de lampskes niet zien meissie...
edit: maar ik kan wel de link in mijn eigen quote aanklikken natuurlijk
Ga er mss zelf eentje maken... En ja ik weet het.. dat kan niet heel veel anders dan van hout of dik karton.. Dus ik ga het eerst even proef maken voor ik post dat ik er ook eentje hebquote:Op dinsdag 22 september 2009 19:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..ideetje krronluchter..]
Vertel?? waar??
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:01 schreef Ml-etje het volgende:heeft weer een fijn dagje.
Bijna door het dak van de aanbouw (waar onze woonkamer en openslaande deuren zitten) gezakt bij het verwijderen van de geplakte dakbedekking.
Er komen dus twee nieuwe mastiekgoten (geen idee wat het zijn) in om de boel goed te houden.
Ben benieuwd naar de rekening.
Zoiets wil ik gaan maken..quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:32 schreef Ml-etje het volgende:
Die papieren van ikea zijn ook erg leuk! Miscshien ook een idee om zoiets te maken
Ben benieuwd hoor
Welnee hij was al voorbereid denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef Rallydame het volgende:
[..]
![]()
Jeetje dat is vervelend. Nog nooit van mastiekgoten gehoord dus kan ook niet zeggen of het duur is of niet.
Jeniets over gehouden aan het bijna-door-het-dak-zakken?
Dat hebben wij nu ook... de nieuwe vloer heeft een niet begrootte hap uit ons budget genomen dus we kunnen nu niet alles doen wat we hadden gewild. Maar dat maken we daarna allemaal wel weer naar wensquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer komen hoorkoop op moment alleen het hoognodige
en dan ga ik straks toch los
of niet
Oeh! Dat ga ik onthouden!quote:Op maandag 28 september 2009 11:27 schreef Rallydame het volgende:
Mijn oom heeft een eigen grondwerkverzet-bedrijf. Hij heeft dus ook van die minigravers maar ik heb geen idee of hij tijd heeft, wat hij zou vragen en of hij je kant in zou komen. Hij moet van omgeving Eindhoven komen en heb geen idee of hij eigenlijk particulier werk verzet.
PM me anders even dan geef ik je zijn nummer als je interesse hebt.. Vragen kan altijd nietwaar
Ik zat net te kijken, enne... Als ie ook hijskranen verhuurt is het wellicht een optie.quote:Op maandag 28 september 2009 16:32 schreef Rallydame het volgende:
Je hebt PM terug![]()
BB, mocht je hem eens nodig hebben dan PM me maar even. Stuur ik de gegevens wel door.
Hmm jammer maar het was te proberen natuurlijk..quote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Ml-etje het volgende:
Helaas het was te ver weg Rallydame, maar toch bedankt![]()
Weet je zeker dat ie niet door het gangetje past?quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken, enne... Als ie ook hijskranen verhuurt is het wellicht een optie.
Zo een minigraafmachine past hier namelijk niet door het gangetje.
Ik zal je in ieder geval PMen mochten we zo een ding nodig hebben hiero!
Wat betreft die minigravers. Als je er zelf 1 huurt (bij boels ofzo), dan ben je 135 euro voor een dag kwijt en heb je een dag dikke lol.
Ola ladies, die komen vanmiddag pas hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:11 schreef Rallydame het volgende:
Hmm jammer maar het was te proberen natuurlijk..
Hopelijk staan de stucadoors vandaag aan de deur.
Wel vervelend dat ze blijkbaar zo laks met afspraken omgaan![]()
Hopelijk vandaag gestucte murenDan ziet het er nog beter uit dan het nu al doet.. en je hoeft er zelf even weinig voor te doen dat is ook wel eens fijn
Kun je zelf niet gewoon zo'n spiegel bij de Xenos kopen, en dan een beetje creatief zijn?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spiegel in wit met zilver gezien (heel duur) moet dus goed zoeken, het is de dali 12 van arcom.
Cool!quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Kun je zelf niet gewoon zo'n spiegel bij de Xenos kopen, en dan een beetje creatief zijn?!
we hebben dezelfde lampjes op het oog!quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zal even de link opzoeken..
http://www.antiekstijlweb(...)iten-Wandlamp-Bruck/
De website van DSB ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef Ml-etje het volgende:
We hebben glasen we kunnen de subsidie aanvragen
Dus dat is dan weer een meevaller en ga ik ook aanvragen natuurlijk (de website voor aanvraag ligt er al uit).
........................
ik zou voor een groene gaan denk ik...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:20 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk sufgescrollt?
Zag dus net dat het niet echt hanidg is zo maar niet wetende hoe anders![]()
Heb jij soms een ideetje voor de achterwand vd studeerkamer?
Moet wel bij wit en heather en muslin passen want die zijn dmv het deurgat verbonden met studeerkamer.
Green tea?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:31 schreef styliste het volgende:
[..]
ik zou voor een groene gaan denk ik...
Wat heb jij nou voor beest op bed staanquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:25 schreef Ml-etje het volgende:Thnx ga wel wat anders zoeken voor de slaapkamer kleur (dune) staat niet zo bij deze meubelen..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De meubels staan hierbovenquote:Op zondag 4 oktober 2009 10:03 schreef Oblivion het volgende:
Voor de deur dus even houthandel zoeken..
En wat voor meubels wil je graag in je slaapkamer?
Sinds wanneer moet jij schaapjes tellen om in slaap te komenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
@ikweethetookniet dat is een schaap
.............................
Sorry verkeerd gelezen...quote:
Daarom zit dat arme schaap in een doos op zolderquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
Nou op dit moment heb ik met in slaap komen geen moeite hoor slapen kan nog net niet staande
............................................
quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:26 schreef Ml-etje het volgende:
Obli!!waarom kom ik daar niet niet op??
Slimmiedan kan ik eigenlijk direct aan de slag als ik dunne latjes haal van 5,5 cm breed (2 cm dik) en dan 1 cm van elkaar lijmen
![]()
Goed van jou!
Oh, okay...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:05 schreef Ml-etje het volgende:
Haha ja dat van de schilder bedoel je
Ik ga geen plinten schilderen als ik hem aan de slag zie gaan zonder tape oid.
Maarrr mag wel wandjes schilderen als ik dat wil en kandat moet hij me dan maar eens leren.
Doet hij het toch even voor je, is zo gedaan, met een schaaf duurt het eeuwig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
Whahahaha met een cirkelzaag.
Ben bang dat ik een schaaf moet pakkenals ik een cirkelzaag pak hangt er een man aan mijn been
Gaat wel iets minder hard dan toen we vrij waren maar het vlot dankzij de stucadoors en de schilder behoorlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef Rallydame het volgende:Dat ziet er allemaal super uit.
En het gaat nog steeds hard met klussen. Voor je gevoel ook nog?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Anne het volgende:
En ze zijn aan de verf! Vond je het niet lastig om de kleurtjes uit te zoeken?
Haha, zo ziet het er bij mij ook iut. Overal potten me verf, kwasten in water, etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen met een soort van fikse plantenspuit voorstrijken ehh spuiten dusmaar eerst afplakken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dubbel pech dus...op je bolletje.
Thanksquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:09 schreef twentemeisje het volgende:
Schiet toch lekker op meis! Begint echt vorm te krijgen nu. Je kleurtjes zijn mooi!
Beterschap. Ik zit hier ook in de ziekenboeg met de buikgriep
. Balen! Lief was ook aan de beurt (net als mijn zusjes en hun mannen), agressief virusje!
25 en 26quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef hecoson het volgende:
heb het topic gedeeltelijk doorgelezen en vraag me af hou oud je eigenlijk bent mi-etje.
want de indeling die ik zie lijken mij indelingen voor een jong iemand.
. die het gemakkelijk en overzichtelijk wilt houden
Bij mij is het ook op mijn maag geslagen, ik heb me een slag in de rondte gekotst. Gisteren leek het beter te gaan maar vandaag is het weer prut. Mijn maag doet echt pijn en voelt mega opgeblazen, BLEGH! Ik heb vanavond een Rennie Deflatine genomen en dat gaf iets verlichting, voor ongeveer een half uur...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thankshoop dat we de kerst halen..
Ik heb het dus ook buikgriep alleen het zet niet door..heb alleen megamaagpijn![]()
Enne loperamide (weet niet of je het zo schrijft) helpt goed (zelfs tegen de pijn bij mij).
Nou niet te hopen dat lief hier gestrekt gaat hij kan wel mijn werk doen maar omgedraaid![]()
Jij ook beterschapal wat nieuws?
Ik ben jaloers (sorry kweet tis rot) maar kotsen enz dat doe ik dus echt alleen als ik zowat knap.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Bij mij is het ook op mijn maag geslagen, ik heb me een slag in de rondte gekotst. Gisteren leek het beter te gaan maar vandaag is het weer prut. Mijn maag doet echt pijn en voelt mega opgeblazen, BLEGH! Ik heb vanavond een Rennie Deflatine genomen en dat gaf iets verlichting, voor ongeveer een half uur.... Maar omdat ik ook een niersteenlijer ben mag ik ze eigenlijk helemaal niet hebben. Stom!
Bij mijn skatje ging het in zijn darmen zitten(het kwam er eigenlijk meer uit dan het er in ging zitten
).
No News
M-etje is 25quote:
Nee niet het oude, maar hoe het gelegd wordt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:35 schreef Ml-etje het volgende:
Die worden vanzelf zo oudmaar maak donderdag wel even foto's kun je ze op de pallet zien.
Aha hoe wilde jij het dan leggen (foto?).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:48 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee niet het oude, maar hoe het gelegd wordt.
Mooie tegels!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Aha hoe wilde jij het dan leggen (foto?).
Hihi we gaan het wel zienquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:57 schreef Oblivion het volgende:
Och, wij hadden het in de badkamer van 2.30 bij 2.00...![]()
Kan prima in kleine ruimtes!![]()
Voegen heb je toch.
Oeh...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Maar we hebben inmiddels wel last van een vochtprobleempje![]()
Dus moet iemand voor komen, het stucsel blijft nat helaas.
Wanneer is er gestuct? En hoe dik zit het er op?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:58 schreef Ml-etje het volgende:
Maar we hebben inmiddels wel last van een vochtprobleempje![]()
Dus moet iemand voor komen, het stucsel blijft nat helaas.
Iets van twee weken terug.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wanneer is er gestuct? En hoe dik zit het er op?
Dus Sinterklaas kan niet blijven etenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:34 schreef Ml-etje het volgende:
12 dec (zaterdag jaja) komen ze de keuken afmonteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |