Gaat wel iets minder hard dan toen we vrij waren maar het vlot dankzij de stucadoors en de schilder behoorlijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 23:08 schreef Rallydame het volgende:Dat ziet er allemaal super uit.
En het gaat nog steeds hard met klussen. Voor je gevoel ook nog?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:19 schreef Anne het volgende:
En ze zijn aan de verf! Vond je het niet lastig om de kleurtjes uit te zoeken?
Haha, zo ziet het er bij mij ook iut. Overal potten me verf, kwasten in water, etc.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen met een soort van fikse plantenspuit voorstrijken ehh spuiten dusmaar eerst afplakken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:07 schreef Oblivion het volgende:
Oh, dubbel pech dus...op je bolletje.
Thanksquote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:09 schreef twentemeisje het volgende:
Schiet toch lekker op meis! Begint echt vorm te krijgen nu. Je kleurtjes zijn mooi!
Beterschap. Ik zit hier ook in de ziekenboeg met de buikgriep
. Balen! Lief was ook aan de beurt (net als mijn zusjes en hun mannen), agressief virusje!
25 en 26quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef hecoson het volgende:
heb het topic gedeeltelijk doorgelezen en vraag me af hou oud je eigenlijk bent mi-etje.
want de indeling die ik zie lijken mij indelingen voor een jong iemand.
. die het gemakkelijk en overzichtelijk wilt houden
Bij mij is het ook op mijn maag geslagen, ik heb me een slag in de rondte gekotst. Gisteren leek het beter te gaan maar vandaag is het weer prut. Mijn maag doet echt pijn en voelt mega opgeblazen, BLEGH! Ik heb vanavond een Rennie Deflatine genomen en dat gaf iets verlichting, voor ongeveer een half uur...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Thankshoop dat we de kerst halen..
Ik heb het dus ook buikgriep alleen het zet niet door..heb alleen megamaagpijn![]()
Enne loperamide (weet niet of je het zo schrijft) helpt goed (zelfs tegen de pijn bij mij).
Nou niet te hopen dat lief hier gestrekt gaat hij kan wel mijn werk doen maar omgedraaid![]()
Jij ook beterschapal wat nieuws?
Ik ben jaloers (sorry kweet tis rot) maar kotsen enz dat doe ik dus echt alleen als ik zowat knap.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Bij mij is het ook op mijn maag geslagen, ik heb me een slag in de rondte gekotst. Gisteren leek het beter te gaan maar vandaag is het weer prut. Mijn maag doet echt pijn en voelt mega opgeblazen, BLEGH! Ik heb vanavond een Rennie Deflatine genomen en dat gaf iets verlichting, voor ongeveer een half uur.... Maar omdat ik ook een niersteenlijer ben mag ik ze eigenlijk helemaal niet hebben. Stom!
Bij mijn skatje ging het in zijn darmen zitten(het kwam er eigenlijk meer uit dan het er in ging zitten
).
No News
M-etje is 25quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |