Welnee hij was al voorbereid denk ikquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef Rallydame het volgende:
[..]
![]()
Jeetje dat is vervelend. Nog nooit van mastiekgoten gehoord dus kan ook niet zeggen of het duur is of niet.
Jeniets over gehouden aan het bijna-door-het-dak-zakken?
Dat hebben wij nu ook... de nieuwe vloer heeft een niet begrootte hap uit ons budget genomen dus we kunnen nu niet alles doen wat we hadden gewild. Maar dat maken we daarna allemaal wel weer naar wensquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer komen hoorkoop op moment alleen het hoognodige
en dan ga ik straks toch los
of niet
Oeh! Dat ga ik onthouden!quote:Op maandag 28 september 2009 11:27 schreef Rallydame het volgende:
Mijn oom heeft een eigen grondwerkverzet-bedrijf. Hij heeft dus ook van die minigravers maar ik heb geen idee of hij tijd heeft, wat hij zou vragen en of hij je kant in zou komen. Hij moet van omgeving Eindhoven komen en heb geen idee of hij eigenlijk particulier werk verzet.
PM me anders even dan geef ik je zijn nummer als je interesse hebt.. Vragen kan altijd nietwaar
Ik zat net te kijken, enne... Als ie ook hijskranen verhuurt is het wellicht een optie.quote:Op maandag 28 september 2009 16:32 schreef Rallydame het volgende:
Je hebt PM terug![]()
BB, mocht je hem eens nodig hebben dan PM me maar even. Stuur ik de gegevens wel door.
Hmm jammer maar het was te proberen natuurlijk..quote:Op maandag 28 september 2009 16:38 schreef Ml-etje het volgende:
Helaas het was te ver weg Rallydame, maar toch bedankt![]()
Weet je zeker dat ie niet door het gangetje past?quote:Op maandag 28 september 2009 16:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken, enne... Als ie ook hijskranen verhuurt is het wellicht een optie.
Zo een minigraafmachine past hier namelijk niet door het gangetje.
Ik zal je in ieder geval PMen mochten we zo een ding nodig hebben hiero!
Wat betreft die minigravers. Als je er zelf 1 huurt (bij boels ofzo), dan ben je 135 euro voor een dag kwijt en heb je een dag dikke lol.
Ola ladies, die komen vanmiddag pas hoorquote:Op dinsdag 29 september 2009 07:11 schreef Rallydame het volgende:
Hmm jammer maar het was te proberen natuurlijk..
Hopelijk staan de stucadoors vandaag aan de deur.
Wel vervelend dat ze blijkbaar zo laks met afspraken omgaan![]()
Hopelijk vandaag gestucte murenDan ziet het er nog beter uit dan het nu al doet.. en je hoeft er zelf even weinig voor te doen dat is ook wel eens fijn
Kun je zelf niet gewoon zo'n spiegel bij de Xenos kopen, en dan een beetje creatief zijn?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:08 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spiegel in wit met zilver gezien (heel duur) moet dus goed zoeken, het is de dali 12 van arcom.
Cool!quote:
quote:Op dinsdag 29 september 2009 17:35 schreef Xs2Shanna het volgende:
[..]
Kun je zelf niet gewoon zo'n spiegel bij de Xenos kopen, en dan een beetje creatief zijn?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |