is vandaag bezig geweest met de afvoeren en kranen in de badkamer.
Ik heb ontdekt dat grof schuurpapier de trap zo'n beetje afbikt dus een deel is zo blank als babybilletjes

en dat zonder een centje pijn.
Alle plinten boven zijn glad voor zover ik kan voelen/zien als de schilder er anders over denkt mag hij er wat aan doen

Moet nu alleen de deurkozijnen nog een paar keer met renoband en schuurpapier doen en dan is het boven klaar

Als er gestuct is ga ik er goed stofzuigen en de balken nogmaals met water boenen.
Morgen komt een collega van

die loodgieter is het toilet ophangen (althans het goedkoopste toiletje dat we konden bemachtigen de V&B blijft veilig).
Twee andere collega's komen als het goed is het plafond verder gipsen.
Ik ga verder met de trap en de kozijnen (heb beneden ook al aardig met renoband in de weer gehuppeld kan dat lekker uitharden) moet wel bekennen dat ik al een bak geld kwijt ben aan van die schuurpapiertjes voor het muisje maarja beter dat dan met de hand schuren.
Foto's!
De plantenbakken (de kleintjes zijn veder licht en kunnen als de buren of wijzelf een extra plek nodig hebben opzij gezet). Wil er eigenlijk ook een bankje bij zetten (ideetje van een langs komende wandelaar die dat wel zag zitten

).
![]()
![]()
Kraangat voor boven de wastafels
![]()
Alvast voor de goot
![]()
![]()
Voor de leidingen