abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73094487
Cool! Karton is makkelijker in die vormen te krijgen denk ik.
Hout is makkelijker te verven/oververven misschien?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_73094516
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 10:38 schreef Rallydame het volgende:

[..]

Jeetje dat is vervelend. Nog nooit van mastiekgoten gehoord dus kan ook niet zeggen of het duur is of niet.

Je niets over gehouden aan het bijna-door-het-dak-zakken?
Welnee hij was al voorbereid denk ik
Dan hebben we bijna alles vervangen op de kozijnen en trap (deels) na
Ik zie het wel weer komen hoor koop op moment alleen het hoognodige en dan ga ik straks toch los of niet
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:12:31 #103
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_73096397
Ik ga het ook eerst even met karton proberen (een reststuk van iets) en als dat een beetje gaat dan ga ik proberen hem van hout te maken.. Ontwerp beetje aanpassen en voila... Rally heeft ook een kroonluchter
  vrijdag 25 september 2009 @ 12:14:06 #104
248562 Rallydame
pi_73096440
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 11:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]
Ik zie het wel weer komen hoor koop op moment alleen het hoognodige en dan ga ik straks toch los of niet
Dat hebben wij nu ook... de nieuwe vloer heeft een niet begrootte hap uit ons budget genomen dus we kunnen nu niet alles doen wat we hadden gewild. Maar dat maken we daarna allemaal wel weer naar wens
pi_73097013
komt allemaal wel goed. Wilde toch pas nieuwe meubelen als we er wonen dan weet je pas wat handig is tenslotte.
pi_73104150
Ik dak is geplakt heeft again staan foeteren op mr de aannemer die vergeten was aan de dakplakker (hihi) door te geven dat het portaaltje tussen huis en garage ook geplakt moest.
Die heeft dus even moeten praten als brugman omdat die man nog een klus had en zo in tijdnood kwam.
Gelukkig is het door een noodgreep goed gekomen .
De jongens vd aannemer waren er vandaag voor het laatst, ze gaan nu de trap naar de badkamer maken in de werkplaats en ze komen weer terug wanneer het glas (dat ook te laat besteld is) erin gezet wordt.
De stucadoor heeft beloofd aanstaande dinsdag met 4 man te komen stuccen ik ben benieuwd wat ervan terecht komt maar vooruit always look on the bright side of live lala lalalalalala!

Net even gemeten voor de tegels en de tegels van 80 bij 40 cm komen echt goed uit overal.
Nu nog een bijpassend mozaïek voor achter de wandkranen (3 stuks) en wat mij betreft ook in het koofje.
En waskommen dat wordt dus shoppen!
pi_73113471
Tegels uitgekozen

Deze komen tot 1.60 (twee boven elkaar).

Voor achter douchekranen en kranen boven badmeubel die uit de wand komen.

pi_73113715

en deze maar dan veel dikker qua buitenrand (had geen camera bij).

[ Bericht 100% gewijzigd door Ml-etje op 25-09-2009 22:43:48 ]
pi_73114661

Deze spiegel in wit met zilver gezien (heel duur) moet dus goed zoeken, het is de dali 12 van arcom.
pi_73114807
Whoohoo!!! Shoppen is fijn en goed voor de lijn!

Ziet er goed uit, melletje!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_73114932
Haha voor die van onze portomonnee wel ja maar ik heb net lekker Ben&Jerry's gegeten en nu chipsjes
Als ik terugscroll is het een allegaartje maar de waskom buitenkant kleurt bij de tegels.
We hebben de verkoper ermee heen laten sjouwen en zelf terug gesjouwt.
En wit past overal bij van die bubbels .
Nu die spiegel nog
  vrijdag 25 september 2009 @ 23:31:39 #112
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73115307
Die tegeltjes met die belletjes (of wat zijn het) zijn echt prachtig zeg. Ik vind eigenlijk dat je alles heel goed bij elkaar hebt uitgekozen.
Stiekem ambitie om bij VT of Living te gaan werken ?
Big mouth strikes again
pi_73115624
Jaaa leuk die man in die zaak begon ook al en ik dacht jaja fijn praatje.
Maar het is nog niet af hé ben wel weg van die belletjes veeeeel origineler dan gewoon moza.
Ga dus wel naast het plakken staan
pi_73115839
Ik heb nog zo'n spiegel staan..

Niet dezelfde, ook niet hetzelfde merk, maar lijkt er wel veel op...
pi_73115899
Jij snapt nu wel dat je met die camera aan de slag kan hé
Je hebt veel van die spiegels en meestal zie ik 't dure er niet aan af..bij deze helaas wel.
Maandag eens een rondje bellen.
pi_73115987
Slaap lekker!
pi_73116097
Jij ook strax! Ik ga bubbels tellen oh nee spiegeldromen uhhmm weg voor er nog meer onzin staat
pi_73132390
MOO-HOOI! Die bubbeltjes zijn ook errug leuk!

Ben alleen niet heel erg weg van de spiegel, vind 'm iets te kitsch, maar waarschijnlijk in wit met zilver veel mooier. En euhhhhm, volgens mij is het badmeubel de Dali 12 meissie en niet die spiegel... Kun je geen barokke spiegel kopen en zelf wit/zilver maken?
pi_73132926
klopt het is het meubel kwam ik vanmorgen achter
Ja dat kan hoor alleen is die dan niet badkamerproof en das wel handig..
Ga maandag gewoon even bellen.

Vandaag vanwege de vele aanloop weinig gedaan helaas.
Wel bloembakken gehaald nadat we zelfs een auto voor de garage hadden staan dus dat is opgefleurd en opgelost
De tegelzetter komt de eerste week van november en verwacht 3 weken nodig te hebben.
Wel nog plintjes geschuurd en )+ is met de vloerverwarming afwerking bezig geweest.
Gelukkig vandaag meerdere malen gehoord dat het zo hard is gegaan
pi_73157681
is vandaag bezig geweest met de afvoeren en kranen in de badkamer.
Ik heb ontdekt dat grof schuurpapier de trap zo'n beetje afbikt dus een deel is zo blank als babybilletjes en dat zonder een centje pijn.
Alle plinten boven zijn glad voor zover ik kan voelen/zien als de schilder er anders over denkt mag hij er wat aan doen
Moet nu alleen de deurkozijnen nog een paar keer met renoband en schuurpapier doen en dan is het boven klaar Als er gestuct is ga ik er goed stofzuigen en de balken nogmaals met water boenen.
Morgen komt een collega van die loodgieter is het toilet ophangen (althans het goedkoopste toiletje dat we konden bemachtigen de V&B blijft veilig).
Twee andere collega's komen als het goed is het plafond verder gipsen.
Ik ga verder met de trap en de kozijnen (heb beneden ook al aardig met renoband in de weer gehuppeld kan dat lekker uitharden) moet wel bekennen dat ik al een bak geld kwijt ben aan van die schuurpapiertjes voor het muisje maarja beter dat dan met de hand schuren.

Foto's!
De plantenbakken (de kleintjes zijn veder licht en kunnen als de buren of wijzelf een extra plek nodig hebben opzij gezet). Wil er eigenlijk ook een bankje bij zetten (ideetje van een langs komende wandelaar die dat wel zag zitten ).

Kraangat voor boven de wastafels

Alvast voor de goot

Voor de leidingen

zondag 27 september 2009 @ 22:23:22 #121
248562 Rallydame
pi_73165476
Goed bezig geweest weer
Vind je tegels erg mooi. Vooral die bubbeltjes zijn super . Heb deze nog niet eerder gezien.. Erg leuk
pi_73169365
Zijn dat eigenlijk parkeer plaatsen, voor jullie huis?
pi_73171534
Thnx Rallydame.

Sommige mensen gebruiken het als tuin andere gebruiken het als parkeerplaats. De grond is volgens de man van het kadaster voor de helft minimaal van ons. En inderdaadde meeste buren hebben het ook gewoon in gebruik. Ik vond potten leuker dan nog een stuk tuin erbij (en dan eerst die stenen eruit slopen) en zo kan er ook nog eens iemand parkeren.
  maandag 28 september 2009 @ 08:58:44 #124
248562 Rallydame
pi_73172448
Slim bedacht.
Extra parkeerruimte is altijd handig en die potten staan ook zo lekker statig. Erg sjiek
pi_73172591
ja zolang onze naaste buren er geen problemen mee hebben (tenslotte kan hun visite daar ook parkeren).
Er wist al iemand te vertellen dat de heren van de plantsoenendienst de gewoonte hebben er met drie auto's op woensdag en zaterdag te gaan staan dus dat is dan wel even vervelend maarja onderaan de dijk is er een parkeerterrein gelukkig.

Vanavond gaat samen met z'n collega's als het goed is het toilet en de plafonds verder installeren.
Ik ga druk telefoneren vandaag en ben bezig met iemand te regelen die drie boomstronken plus bodembedekker komt verwijderen. Voor 300 euro komt er iemand langs..ik vind het duur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')