quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 07:31 schreef Ml-etje het volgende:[..]
Een tafelkleed?? Das toch heel simpel?
Al kan ik heel goed een scheef tafelkleed maken omdat recht knippen er bij mij gewoon niet in zit..
Krijg straks als het bureau staat een lockmachine (voor van die sjieke afwerkranden). Daar ben ik zoooo blij mee dat scheelt knippen en omvouwen en afwerken

.
Maar thnx! en mocht je digitale hulp nodig hebben weet je me te vinden
Voorlopig ga ik me er niet aan wagen, er is woensdag na 2 dagen pijn met spoed een kies getrokken omdat ik een kaakontsteking bleek te hebben. Stond wel even te kijken toen ik wakker werd met een soort tennisbal op mijn wang... zo opgezet was mijn kaak
Dus da's een goede start de eerste week van mijn vakantie, die gepland was om nu eindelijk eens dingen te gaan afmaken hier.
Nah ja, vandaag gaat het ietsjes beter, ben lekker aan de ibuprofen in ieder geval

Straks maar eens weer wat doen in huis. Onze schrootjeslambrisering (heeeerlijk fout

) bij de trap moet nog verder geplamuurd en daarna geschuurd en in de 2e laag grondverf.
Stucadoor zou mailen wanneer hij het stuk erboven kon stucen, ben benieuwd of hij nog wat laat weten.
En dan nog heeel veeel opruimwerk, de slaapkamer wordt ons klusobject van de komende anderhalve week, eindelijk.
Tafelkleed wordt denk ik herfst of winter
Maar als ik hulp nodig heb vraag ik het wel, thanks!
Ik ga tegen die tijd eens de naaimachine van mijn moeder confiskeren en mee stoeien. Op de middelbare school moesten we weleens met de naaimachine werken, altijd kluwen en knopen in de draad, ellende. Op mijn HBO moesten we leren zelf hulpmiddelen te maken, dus ook mitella's e.d.met de naaimachine. Nadat ik een aantal keer de naald had gebroken en ze het zat waren hebben ze me maar een 6 gegeven voor dat vak, dus ik ben een beetje een naaikneus
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!