quote:
Vond die eerste betonwagen (vorig topic) met die slangen er wel enorm op lijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:16 schreef Nero22 het volgende:
Ha! Duidelijke vooruitgang, altijd leuk om te zien.
En ik dacht even een brandweerwagen te zien...
Hij is door zijn pootjes heen gezakt toen we hem gingen halen en de verkoper dacht dat ik hem wel even kon beethouden (ding was met 2 man amper de auto in te krijgen)....quote:
Een tafelkleed?? Das toch heel simpel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Ziet er goed uit meis! Een verse vloer, super!
En heel tof dat rokje, ben het helemaal met Anne eens
Ik heb stof liggen om een tafelkleed te maken, maar zelfs daar ben ik al bang van... Heb te vaak ruzie gehad met een naaimachine voorheen... ooit toch maar eens leren
Wie danquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
Ja dat zag ik gisteravond ook ineens toen ikz e al geplaatst had..ultieme campingevoel
HAd al wel eerder een bijdehandje verwacht
Voorlopig ga ik me er niet aan wagen, er is woensdag na 2 dagen pijn met spoed een kies getrokken omdat ik een kaakontsteking bleek te hebben. Stond wel even te kijken toen ik wakker werd met een soort tennisbal op mijn wang... zo opgezet was mijn kaakquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Een tafelkleed?? Das toch heel simpel?
Al kan ik heel goed een scheef tafelkleed maken omdat recht knippen er bij mij gewoon niet in zit..
Krijg straks als het bureau staat een lockmachine (voor van die sjieke afwerkranden). Daar ben ik zoooo blij mee dat scheelt knippen en omvouwen en afwerken.
Maar thnx! en mocht je digitale hulp nodig hebben weet je me te vinden
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:30 schreef Ml-etje het volgende:
..................
HAd al wel eerder een bijdehandje verwacht
Je hapt steeds... lekker negeren als je het irritant vindtquote:
Een ovale spiegel met houten randquote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:57 schreef KlusMolletje het volgende:
ik ben niemand zo dankbaar als jou.
vanmiddag om half 3 eens naar de karwei gegaan
(ja stickers plakken)
voor de albastine afbijtmiddell...
Mijn kluskleertjes aan, en het resultaat 7 uur verder is;
het werkte geweldig, en de trap staat nu al in de grondlak!!
ik zag het al bijna niet meer zitten, maa rdank zij jou hahhaha.
Ken die reclame niet. Er komt zoveel voorbij...quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:52 schreef Ml-etje het volgende:
Jep die van de reclame.
![]()
![]()
duimen voor mooi weer!
quote:
Serieus, ben je een of andere zure bejaarde die niets beters te doen heeft dan lekker te zieken ofzo? Volgens mij heeft ML het er een beetje mee gehad en je wordt nu toch ook voor de rest van de K&W-ers lichtelijk irritant.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
![]()
gewoon kijken op: http://www.buienradar.nl/
![]()
![]()
Kan je precies zien wanneer je ford fiasco nat wordt![]()
En je spulletjes in je huis natuurlijk![]()
Rubbermatten in de garage? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:32 schreef Ml-etje het volgende:
Ga oerigens wel van die rubber matten kopen/zoeken voor de garagemuren beter voor als ik eens de deur ertegen tik.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rubbermatten in de garage? Hoe moet ik dat voor me zien?
* BBQ-kip noot een garage gehad heeft
Hihi dacht even euhh bejaarde?? en niks beters te doen euhhhquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Rubbermatten in de garage? Hoe moet ik dat voor me zien?
* BBQ-kip noot een garage gehad heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |