Ga jij maar weer lekker naar TMF kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef onearmedman het volgende:
Metal liefhebbers, bij voorbaat uitschot.
Dan moet je er ook niet over oordelenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef Sombreros het volgende:
Ik wil ook niks van metal afweten.
Ja want tussen metal en TMF (oftewel, r&b negerts) zit helemaal nietsquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef First het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker naar TMF kijken
Beter als metal inquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef First het volgende:
[..]
Me too.quote:
Trance.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ja want tussen metal en TMF (oftewel, r&b negerts) zit helemaal niets
Ohja, en metal liefhebbers zijn ook altijd emo's trouwens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef First het volgende:
[..]
Oh gij onwetende.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ohja, en metal liefhebbers zijn ook altijd emo's trouwens.
[ afbeelding ]
Dat denk ik helemaal nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
Man, hoeveel van dit soort topics hebben we onderhand?![]()
Al die kampsjaken die "hun gerne" als beste aan zien. Flikkert toch op.
Knip je LL bandje er is afquote:
Ben je niet op fok! ofzo?!?! Iedereen denkt dat hier, al doe je dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:46 schreef nattermann het volgende:
TS doet me denken aan:
[ afbeelding ]_!
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:50 schreef Ochtendjas het volgende:
Mensen die metal altijd combineren met schreeuwende goth's.
Verdiep je een ergens in voordat je er over gaat huilen.
Hij weet wel wat ik bedoelquote:
Dat zou ik eerder over hardcore zeggenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het hele agressieve muziek, nou muziek...... geluiden.
U vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, wie post Ed's fury guide towards metal ofziets?
Hij?quote:
Ga toch schreeuwen en met je hoofd schudden, stomme metal boer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:55 schreef Levolution het volgende:
Stakkers, jullie weten NIETS over metal. Jullie vaders luisterden ook metal, maar noemden het 'hard rock'.
Dat doen ze ook echt bij alle subgenre's van metalquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ga toch schreeuwen en met je hoofd schudden, stomme metal boer.
Jongen ga jij ergens gaan staan rondspringen in je 'moshpits' terwijl wij fijn naar fatsoenlijke Rock uit de 70s/80s luisteren. Niet die hoeretige kut screamer kankerzooi van jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:55 schreef Levolution het volgende:
Stakkers, jullie weten NIETS over metal. Jullie vaders luisterden ook metal, maar noemden het 'hard rock'.
Ze grunten ook echt bij alle subgenre'squote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef Bats_NL het volgende:
[..]
Jongen ga jij ergens gaan staan rondspringen in je 'moshpits' terwijl wij fijn naar fatsoenlijke Rock uit de 70s/80s luisteren. Niet die hoeretige kut screamer kankerzooi van jou.
Exactly, die mensen moeten echt dood.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:57 schreef First het volgende:
[..]
Ze grunten ook echt bij alle subgenre's
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Bats_NL het volgende:
[..]
Exactly, die mensen moeten echt dood.
Was maar een grapjequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zware metalen
Jij rookt zeker ook zware shag, niet?
Jij moet dood.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Bats_NL het volgende:
[..]
Exactly, die mensen moeten echt dood.
hard rock zuigt bijna net zo hard als metalquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:55 schreef Levolution het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hard rock zuigt bijna net zo hard als metal
Kan ik maar een ding op zeggen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef First het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tyfusop en ga ergens op reageren waar je wel verstand van hebt.
WTF is dat voor onzin.quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef onearmedman het volgende:
Mensen die naar metal luisteren hebben volgens onderzoek ook een laag IQ, daardoor klinkt het ruige geluid voor hun eerder als muziek.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef Bats_NL het volgende:
[..]
Kan ik maar een ding op zeggen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef onearmedman het volgende:
Mensen die naar metal luisteren hebben volgens onderzoek ook een laag IQ, daardoor klinkt het ruige geluid voor hun eerder als muziek. Daarnaast worden deze jongeren door hun lage IQ meer toegewezen op hun oergewoontes, zoals wild rondspringen en schreeuwen.
Hihiquote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
Metal fans
Met lang haar
En Banddrakenshirts
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef onearmedman het volgende:
Metal fans worden tevens getypeerd door een onsmakelijk en overzorgd uiterlijk. Door het oude principe van soort zoek soort groeperen deze metal fans snel. De metal fans worden in groepen geconfronteerd met het onsmakelijke onverzorgde uiterlijk dat hun groep kenmerkt, hieruit komt de agresiviteit voort die je vaak bij metal optredens vindt.
quote:
Wolvenshirts kunnen inderdaad wel kansloos zijn in sommige gevallenquote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Of wolvenshirts
[ afbeelding ]
Al geneest dat wel aids natuurlijk.
Mooie fantasie heb jij.quote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef onearmedman het volgende:
Metal fans worden tevens getypeerd door een onsmakelijk en overzorgd uiterlijk. Door het oude principe van soort zoek soort groeperen deze metal fans snel. De metal fans worden in groepen geconfronteerd met het onsmakelijke onverzorgde uiterlijk dat hun groep kenmerkt, hieruit komt de agresiviteit voort die je vaak bij metal optredens vindt.
Die eer is toch aan Hardcore, House en verwanten.quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef ThaOMG het volgende:
Metal ...
..
.
...
.
....
De ergste manier om oorkanker op te lopen
Eensch.quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die eer is toch aan Hardcore, House en verwanten.
Ja ik ben heel eng, dus blijf maar uit de buurt.quote:
Jij bent meer van het aloude 'Steen op teen krijsen in koor'?quote:
Metal waar in gescreamed word is in het algemeen echter wel baggerquote:Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef KrentebolHooft het volgende:
Mensen die denken dat er in alle metal gescreamed wordt![]()
House is voor paupers ja , net als metal en sommige hardcore .quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die eer is toch aan Hardcore, House en verwanten.
Metal met gegrunt is over het algemeen kut. En ik luister het meest naar Blues(rock) en progressieve rock.quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Mensen die Metal alleen maar gegrunt en dus teringherrie vinden willen/kunnen niet naar gecompliceerde muziek luisteren, omdat hun oren gewend zijn om naar goedkope pauperzooi zoals rap/dance/trance/house/willekeurig elektronische muziek te luisteren.
quote:
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal waar in gescreamed word is in het algemeen echter wel bagger
Nou dat vind ik niet. Je kan ook is naar het gitaarwerk e.d luisteren, maar al die simpele zielen horen alleen de vocals en beoordelen daar een heel genre opquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal met gegrunt is over het algemeen kut. En ik luister het meest naar Blues(rock) en progressieve rock.
[..]
Rory is schitterend jaquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal met gegrunt is over het algemeen kut. En ik luister het meest naar Blues(rock) en progressieve rock.
[..]
Een schreeuw op een mooi moment kan mooi zijn ja. Death Metal, Black Metal en elke andere metalsoort waar hele liedjes gegrunt worden vind ik foeilelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 00:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Maar er is wel een verschil tussen een schreeuw op een mooi moment en het hele liedje grunten (en dat laatste vind ik zelf ook bagger)
Dan luister ik naar het instrumentale gedeelte, word ik nog teveel afgeleid door die baggervocalen.quote:Op zondag 13 september 2009 00:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet. Je kan ook is naar het gitaarwerk e.d luisteren, maar al die simpele zielen horen alleen de vocals en beoordelen daar een heel genre op
Het was niet het meest bluesy nummer van Rory, want dit is toch echt pure blues:quote:
Ach ja, als het maar goed klinkt maakt het me geen donder uit welk genre het isquote:Op zondag 13 september 2009 00:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
Het was niet het meest bluesy nummer van Rory, want dit is toch echt pure blues:
Al zou ik hem ook eerder onder bluesrock scharen
Helemaal mee eens, ik luister zelf vooral naar de bands die wat meer tegen het rock genre aanleunen, vooral vanwege gitaar solos en dergelijken. Die zijn nergens zo mooi als in de metalquote:Op zondag 13 september 2009 00:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een schreeuw op een mooi moment kan mooi zijn ja. Death Metal, Black Metal en elke andere metalsoort waar hele liedjes gegrunt worden vind ik foeilelijk.
[..]
Dan luister ik naar het instrumentale gedeelte, word ik nog teveel afgeleid door die baggervocalen.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Mensen die Metal alleen maar gegrunt en dus teringherrie vinden willen/kunnen niet naar gecompliceerde muziek luisteren, omdat hun oren gewend zijn om naar goedkope pauperzooi zoals rap/dance/trance/house/willekeurig elektronische muziek te luisteren.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef KrentebolHooft het volgende:
Mensen die denken dat er in alle metal gescreamed wordt![]()
Mensen die claimen dat metal geen muziek is en zelf naar computer geluidjes luisteren![]()
Mensen die denken dat alle metal fans lang haar hebben en naar mosh pits gaan
quote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik luister zelf vooral naar de bands die wat meer tegen het rock genre aanleunen, vooral vanwege gitaar solos en dergelijken. Die zijn nergens zo mooi als in de metal
Ja er zit tekst inquote:Op zondag 13 september 2009 00:26 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zit er nou eigenlijk een tekst in dat grunten? En zo ja, zijn er mensen die dat daadwerkelijk verstaan?
quote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef Levolution het volgende:
Mensen die roepen dat muziek een kwestie van smaak is, hoeven nu niet meer verder te lezen. Want daar muziek wel degelijk een kwestie van smaak kan zijn, zijn er vaak genoeg criteria waaraan muziek kan/moet voldoen om goede muziek te zijn. Dit kan zang betreffen, instrumenten, teksten. Maakt niet uit. Sommige dingen zijn gewoon geen kwestie van smaak. Sommige dingen zijn gewoon goed, volgens universele regels, correctie, volgens de natuurwetten.
En daarom ben je gewoon een tyfusmongool als je bijvoorbeeld bovenstaande metal kutmuziek vindt.
Metal
Zijn dat van die solo's waar ze zo snel mogelijk 3 noten spelen? Schitterend jaquote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik luister zelf vooral naar de bands die wat meer tegen het rock genre aanleunen, vooral vanwege gitaar solos en dergelijken. Die zijn nergens zo mooi als in de metal
Zegt al genoeg over Metal ofniet?quote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef First het volgende:
[..]
Iemand met "DJ" in zijn naam die iemand anders voor zijn muziek smaak uitlacht
En dat dus.quote:Op zondag 13 september 2009 00:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Zijn dat van die solo's waar ze zo snel mogelijk 3 noten spelen? Schitterend ja
Tyfus op man ga ergens over praten waar je wel verstand van hebtquote:Op zondag 13 september 2009 00:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Wat zingt ze?quote:Op zondag 13 september 2009 00:28 schreef First het volgende:
[..]
Ja er zit tekst in, en je kan het heel goed verstaan(bij veel bands dan he
) .
Truequote:Op zondag 13 september 2009 00:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
![]()
Een funkband heeft de mooiste gitaarsolo ooit gemaakt.
Maggot Brain.
Ga je nou ontkennen dat er metal bands zijn die dat doen?quote:Op zondag 13 september 2009 00:30 schreef First het volgende:
[..]
Tyfus op man ga ergens over praten waar je wel verstand van hebt
Funkadelicquote:Op zondag 13 september 2009 00:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
![]()
Een funkband heeft de mooiste gitaarsolo ooit gemaakt.
Maggot Brain.
Net zoals ze in rock zijn. Eddie van Halen bijvoorbeeld, maar dan hoeft nog niet elke metalband dat te doen. Dragonforce is trouwens wel baggerquote:Op zondag 13 september 2009 00:32 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ga je nou ontkennen dat er metal bands zijn die dat doen?
Whehe die dragonforce gasten verzieken hun solo's ook vaak live, waarschijnlijk omdat ze het in de studio 1000x mochten proberenquote:Op zondag 13 september 2009 00:33 schreef Siniti het volgende:
[..]
Net zoals ze in rock zijn. Eddie van Halen bijvoorbeeld, maar dan hoeft nog niet elke metalband dat te doen. Dragonforce is trouwens wel bagger
ja...quote:Op zondag 13 september 2009 00:32 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ga je nou ontkennen dat er metal bands zijn die dat doen?
quote:Op zondag 13 september 2009 00:35 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Whehe die dragonforce gasten verzieken hun solo's ook vaak live, waarschijnlijk omdat ze het in de studio 1000x mochten proberenkunnen versnellen.
Nee.quote:Op zondag 13 september 2009 00:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Alice Cooperquote:Op zondag 13 september 2009 00:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS noemt kanker bands,waarschijnlijk is doe een een drakenshirt drager.
Metal is oké, maat gasten die zitten te huilen van Metal is alles en de rest is niks moeten kapot.
Metallica een kankerband noemenquote:Op zondag 13 september 2009 00:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS noemt kanker bands,waarschijnlijk is doe een een drakenshirt drager.
Metal is oké, maat gasten die zitten te huilen van Metal is alles en de rest is niks moeten kapot.
Waarom zie ik dan 4 vrouwen?quote:Op zondag 13 september 2009 00:48 schreef okelepra het volgende:
Metal is een mannensport mothafockas
[ afbeelding ]
/,,/ en als er niets van wilt snappen ben je gewoon dom
jij vindt is met dtquote:Op zondag 13 september 2009 00:36 schreef groovy-cat het volgende:
Metal is niet poepmuziek, jij vind het
100% mee eens.quote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Nee dat is...quote:Op zondag 13 september 2009 00:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
100% mee eens.
Tevens is de video van Metallica's One de beste videoclip ooit.
Eenschquote:Op zondag 13 september 2009 00:57 schreef okelepra het volgende:
maar mr. Cooper heeft een punt. Iemand die zegt dat alleen Metal ownt en de rest zuigt ( incl. de bands die basis voor de huidige Metal zijn zoals zeppelin etc. ) is net zo idioot bezig als mensen die niet verder als de oppervlakte van Metal kijken. * lekker puh *
Das met een ieder die dit met een willekeurig genre doet.quote:Op zondag 13 september 2009 00:57 schreef okelepra het volgende:
maar mr. Cooper heeft een punt. Iemand die zegt dat alleen Metal ownt en de rest zuigt ( incl. de bands die basis voor de huidige Metal zijn zoals zeppelin etc. ) is net zo idioot bezig als mensen die niet verder als de oppervlakte van Metal kijken. * lekker puh *
Behalve Jan Smit en Gordon en dergelijke, daar kunnen we toch wel over eens zijn dat het gewoon kutmuziek isquote:Op zondag 13 september 2009 00:59 schreef Siniti het volgende:
[..]
Das met een ieder die dit met een willekeurig genre doet.
Natuurlijk, maar interessant en kwalitatieve bijdrage in de Metal scene? Dream Theaters cover was vele malen interessanter.quote:Op zondag 13 september 2009 00:54 schreef First het volgende:
[..]
Ja, wel is naar Master Of Puppets geluisterd?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ohja, en metal liefhebbers zijn ook altijd emo's trouwens.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 01:04 schreef Siniti het volgende:
De rest van DT is wel tamelijk briljant, Liquid Tension Experiment is echter ook heel tof, inclusief held Tony Levin exclusief aids James Labrie
???quote:Op zondag 13 september 2009 01:21 schreef Lonker het volgende:
Mensen die hun Lowland bandjes nog om hebben+paint!!!1!!!1
Metal>polsensnijders>emos>LLquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 13 september 2009 01:43 schreef ThaOMG het volgende:
Ben ik nog steeds de enige die voor gabber gekozen heeft ?
quote:Op zondag 13 september 2009 02:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet niks van metal af en zal het ook niet afkraken, maar ik vind metal niet leuk!
Ken je het nummer Nothing else matters van Metallica?quote:Op zondag 13 september 2009 02:38 schreef wallofdolls het volgende:
Metal... dat is toch die muziek waar mensen heel erg woest proberen te doen op de wereld?
Is dat metal?quote:Op zondag 13 september 2009 02:39 schreef First het volgende:
[..]
Ken je het nummer Nothing else matters van Metallica?
Vet dacht dat de community allang was doodgebloed al een jaar niet meer gespeelt binnekort cd maar is uit de kast halenquote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Freelancer Crossfire mod 1.8 komt eraan he
Doe isquote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef First het volgende:
[..]
Vet dacht dat de community allang was doodgebloed al een jaar niet meer gespeelt binnekort cd maar is uit de kast halen
Volgens mij heet het zo omdat de stad waar de eerste metal bands vandaan kwamen veel Fabrieken hadden waar zware metalen verwerkt werdenquote:Op zondag 13 september 2009 02:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ga nog een keer nadenken.
Waar denk je dat de term heavy metal vandaan komt?
Dat is de wikipedia-variant ja... The Stooges wilde ndat geluid onder anderen imiteren. Een metalen geluid imiteren. Dat is wat er sinds de NWOBHM al niet meer gedaan wordt. Guns 'n Roses is op dat gebied meer heavy metal dan alle zgn heavy metalbands bij elkaarquote:Op zondag 13 september 2009 02:50 schreef First het volgende:
[..]
Volgens mij heet het zo omdat de stad waar de eerste metal bands vandaan kwamen veel Fabrieken hadden waar zware metalen verwerkt werden
Je snapt het echt nietquote:Op zondag 13 september 2009 03:01 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat is de wikipedia-variant ja... The Stooges wilde ndat geluid onder anderen imiteren. Een metalen geluid imiteren. Dat is wat er sinds de NWOBHM al niet meer gedaan wordt. Guns 'n Roses is op dat gebied meer heavy metal dan alle zgn heavy metalbands bij elkaar
En hoe zit dat dan met Vanilla Fudge? Led Zeppelin? Niet bepaald acts uit metaalbouwsteden.
Subklacht: metal is geen metal.
Subklacht 2: Mannen met lange haren die kijken alsof ze al drie dagen een dikke bolus moeten binnenhouden
Subklacht 3: Mannen met lange haren die geen fisherman's friend nemen voor het optreden.
Subklacht 4: Mannen met lange haren die denken dat notendichtheid gelijk staat aan kwaliteit
Subklacht 5: Mannen met lange haren die hun echte emoties verbergen
Bounsklacht: Mannen met lange haren
Wat snap ik niet? Dat het jou toevallig goed uitkomt dat 1 van de pre-metalbands uit een metaalstad komt?quote:
Dat niet alle Metal hetzelfde isquote:Op zondag 13 september 2009 03:05 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Wat snap ik niet? Dat het jou toevallig goed uitkomt dat 1 van de pre-metalbands uit een metaalstad komt?
Je hebt verschillende soorten 'metal' ja. De kern van hun doelstelling is altijd om een zo stoer mogelijke pose aan te nemen en daar dito "heftige" muziek bij te maken. Doordachte melodieën zijn bijna altijd van ondergeschikt belang. Het gaat hem alleen om de snelle kick. Heavy metal is voor de muziek wat porno voor de seks isquote:
Luister is naar avantasia-the scarecrowquote:Op zondag 13 september 2009 03:14 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Je hebt verschillende soorten 'metal' ja. De kern van hun doelstelling is altijd om een zo stoer mogelijke pose aan te nemen en daar dito "heftige" muziek bij te maken. Doordachte melodieën zijn bijna altijd van ondergeschikt belang. Het gaat hem alleen om de snelle kick. Heavy metal is voor de muziek wat porno voor de seks is
Ik luister net nog naar Bucketheadquote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef First het volgende:
[..]
Luister is naar avantasia-the scarecrow
Dat gitaargeluidquote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef First het volgende:
[..]
Tobias sammet & Micheal Kiske zijn imho de beste power metal zangers.quote:Op zondag 13 september 2009 03:20 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat gitaargeluid. Die "zanger"
Muzikale emotie, jeweetz.quote:Op zondag 13 september 2009 10:56 schreef okelepra het volgende:
Dat is de wikipedia-variant ja... The Stooges wilde ndat geluid onder anderen imiteren. Een metalen geluid imiteren. Dat is wat er sinds de NWOBHM al niet meer gedaan wordt. Guns 'n Roses is op dat gebied meer heavy metal dan alle zgn heavy metalbands bij elkaar
En hoe zit dat dan met Vanilla Fudge? Led Zeppelin? Niet bepaald acts uit metaalbouwsteden.
Subklacht: metal is geen metal .
Subklacht 2: Mannen met lange haren die kijken alsof ze al drie dagen een dikke bolus moeten binnenhouden
Subklacht 3: Mannen met lange haren die geen fisherman's friend nemen voor het optreden.
Subklacht 4: Mannen met lange haren die denken dat notendichtheid gelijk staat aan kwaliteit
Subklacht 5: Mannen met lange haren die hun echte emoties verbergen
Bounsklacht: Mannen met lange haren
Okay dit is dus echt bullshit,
Metal bestaat juist uit 100% emotie. Wat emoties verbergen? Is het mogelijk om nog duidelijker te zijn als " The ills of modern man " of " as palaces burn "
Zeppelin is één van de grootste inspiratiebronnen geweest voor bijvoorbeeld Metallica. En uiteindelijk is ongeveer elk heavy/thrashgeluid uit Metallica ontstaan niet?
Goed, bands als Cannibal corpse en Obituary die uit wat redneck achtigere delen van Amerika komen hebben hier misschien weinig mee te maken.
+ je hebt wel gelijk, veel metalheads meuren
Dat introquote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef First het volgende:
[..]
Hier ben ik niet echt kapot van.quote:Op zondag 13 september 2009 03:18 schreef First het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die powermetal of hoe het heet altijd zo gaar. Shit als Dragonforce, Hammerfall etc.
Doet me altijd denken aan langharige figuren die WoW spelen en in het weekend in het bos gaan LARPen.
Riddermetalquote:
Uhm ik heb eigenlijk nooit geen zin om metal te luisterenquote:Op zondag 13 september 2009 12:04 schreef Darkestrah het volgende:
Zinloze discussie.
TS maakt zichzelf belachelijk door Metallica door dik en dun te verdedigen. Ik luister zelf behoorlijk wat metal, maar de bands die in de OP staan, nee. Dat soort muziek gaat er bij mij niet in.
Mensen die altijd metal luisteren snap ik niet. Als je eens geen zin hebt in metal, wat luister je dan?
quote:Op zondag 13 september 2009 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die powermetal of hoe het heet altijd zo gaar. Shit als Dragonforce, Hammerfall etc.
Doet me altijd denken aan langharige figuren die WoW spelen en in het weekend in het bos gaan LARPen.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij moet je blank zijn en uit een klein kutdorp komen om van metal te kunnen houden.
Da's ook een afwijking.quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef First het volgende:
[..]
ik kom uit Enschede, wat een best wel grote stad is
.
Ik speel ook WoW.quote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef First het volgende:
[..]
ik speel Wow.
Dragonforce en Hammerfall zijn inderdaad best wel gaar
Anders ga je ff 24/7 in dit topic zittenquote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef First het volgende:
[..]
.
idd valt mij ook opquote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik speel ook WoW.
Valt me wel op dat echt 80% van de spelers ofzo metal luisteraar is. Ik heb zelf liever dubstep, chille downtempo of iets van minimal.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef First het volgende:
[..]
Sterf, ga jij maar lekker met je commandline klooien
Volgens mij valt het aanval mensen dat WoW speelt en Metal luistert heel erg mee (op mijn server dan) luisteren meer naar Elektro.quote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik speel ook WoW.
Valt me wel op dat echt 80% van de spelers ofzo metal luisteraar is. Ik heb zelf liever dubstep, chille downtempo of iets van minimal.
Je moet toch wat doen als je nachtdienst hebt :pquote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anders ga je ff 24/7 in dit topic zitten
quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef First het volgende:
[..]
.
Doe datquote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik snij nog liever mn oren af dan dat ik naar metal (![]()
![]()
![]()
) luister
Maak een filmpje en post het hier!quote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik snij nog liever mn oren af dan dat ik naar metal (![]()
![]()
![]()
) luister
Nee ik luister nog liever naar gewoon chille rnbquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 13:50 schreef silverrr het volgende:
mensen die wel wat van metal afweten hebben geen smaak
picsquote:Op zondag 13 september 2009 13:50 schreef silverrr het volgende:
mensen die wel wat van metal afweten hebben geen smaak
Juist. Zeg is dat Abba, in je UI? Zo ja:quote:Op zondag 13 september 2009 14:04 schreef Gewas het volgende:
Ik snap niet dat het met muzieksmaken altijd zo zwart-wit moet zijn. Waarom zou je maar 1 muziekstijl luisteren? En het ligt er denk ik maar net aan wat voor metal je hoort. De bands uit de OP doen mij niet veel, en eigenlijk is er heel veel metal die ik niks aan vind, maar er zijn wel een aantal bands die ik geniaal vind. Alleen vind ik het altijd jammer als mensen zeggen dat metal simpel in elkaar zit en dat het 'herrie' is. Dat je er geen melodie in kan horen ligt denk ik niet aan de muziek.
Van ABBA ja.quote:Op zondag 13 september 2009 14:06 schreef sinadO het volgende:
[..]
Juist. Zeg is dat Abba, in je UI? Zo ja:![]()
Abba.
En dat zeg ik als openminded muziekliefhebber.
Abba.
Ik ben geen negerquote:Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Stoeprand het volgende:
Allemaal smerige gore mensen die metal luisteren![]()
Neem dan hip-hop
Idd, negermuziek.quote:
quote:
Ja, gaan jullie maar naar die schreeuwherrie luisteren, zijn jullie lekker doof over een paar jaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |