Ga jij maar weer lekker naar TMF kijkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef onearmedman het volgende:
Metal liefhebbers, bij voorbaat uitschot.
Dan moet je er ook niet over oordelenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:42 schreef Sombreros het volgende:
Ik wil ook niks van metal afweten.
Ja want tussen metal en TMF (oftewel, r&b negerts) zit helemaal nietsquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef First het volgende:
[..]
Ga jij maar weer lekker naar TMF kijken
Beter als metal inquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef First het volgende:
[..]
Me too.quote:
Trance.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:43 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ja want tussen metal en TMF (oftewel, r&b negerts) zit helemaal niets
Ohja, en metal liefhebbers zijn ook altijd emo's trouwens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:41 schreef First het volgende:
[..]
Oh gij onwetende.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ohja, en metal liefhebbers zijn ook altijd emo's trouwens.
[ afbeelding ]
Dat denk ik helemaal nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:45 schreef Broekpaling het volgende:
Man, hoeveel van dit soort topics hebben we onderhand?![]()
Al die kampsjaken die "hun gerne" als beste aan zien. Flikkert toch op.
Knip je LL bandje er is afquote:
Ben je niet op fok! ofzo?!?! Iedereen denkt dat hier, al doe je dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:46 schreef nattermann het volgende:
TS doet me denken aan:
[ afbeelding ]_!
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:50 schreef Ochtendjas het volgende:
Mensen die metal altijd combineren met schreeuwende goth's.
Verdiep je een ergens in voordat je er over gaat huilen.
Hij weet wel wat ik bedoelquote:
Dat zou ik eerder over hardcore zeggenquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik vind het hele agressieve muziek, nou muziek...... geluiden.
U vraagt wij draaienquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:51 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, wie post Ed's fury guide towards metal ofziets?
Hij?quote:
Ga toch schreeuwen en met je hoofd schudden, stomme metal boer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:55 schreef Levolution het volgende:
Stakkers, jullie weten NIETS over metal. Jullie vaders luisterden ook metal, maar noemden het 'hard rock'.
Dat doen ze ook echt bij alle subgenre's van metalquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Ga toch schreeuwen en met je hoofd schudden, stomme metal boer.
Jongen ga jij ergens gaan staan rondspringen in je 'moshpits' terwijl wij fijn naar fatsoenlijke Rock uit de 70s/80s luisteren. Niet die hoeretige kut screamer kankerzooi van jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:55 schreef Levolution het volgende:
Stakkers, jullie weten NIETS over metal. Jullie vaders luisterden ook metal, maar noemden het 'hard rock'.
Ze grunten ook echt bij alle subgenre'squote:Op zaterdag 12 september 2009 23:56 schreef Bats_NL het volgende:
[..]
Jongen ga jij ergens gaan staan rondspringen in je 'moshpits' terwijl wij fijn naar fatsoenlijke Rock uit de 70s/80s luisteren. Niet die hoeretige kut screamer kankerzooi van jou.
Exactly, die mensen moeten echt dood.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:57 schreef First het volgende:
[..]
Ze grunten ook echt bij alle subgenre's
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Bats_NL het volgende:
[..]
Exactly, die mensen moeten echt dood.
Was maar een grapjequote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zware metalen
Jij rookt zeker ook zware shag, niet?
Jij moet dood.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef Bats_NL het volgende:
[..]
Exactly, die mensen moeten echt dood.
hard rock zuigt bijna net zo hard als metalquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:55 schreef Levolution het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hard rock zuigt bijna net zo hard als metal
Kan ik maar een ding op zeggen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:58 schreef First het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tyfusop en ga ergens op reageren waar je wel verstand van hebt.
WTF is dat voor onzin.quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef onearmedman het volgende:
Mensen die naar metal luisteren hebben volgens onderzoek ook een laag IQ, daardoor klinkt het ruige geluid voor hun eerder als muziek.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef Bats_NL het volgende:
[..]
Kan ik maar een ding op zeggen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef onearmedman het volgende:
Mensen die naar metal luisteren hebben volgens onderzoek ook een laag IQ, daardoor klinkt het ruige geluid voor hun eerder als muziek. Daarnaast worden deze jongeren door hun lage IQ meer toegewezen op hun oergewoontes, zoals wild rondspringen en schreeuwen.
Hihiquote:Op zondag 13 september 2009 00:03 schreef Dennis_enzo het volgende:
Metal fans
Met lang haar
En Banddrakenshirts
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef onearmedman het volgende:
Metal fans worden tevens getypeerd door een onsmakelijk en overzorgd uiterlijk. Door het oude principe van soort zoek soort groeperen deze metal fans snel. De metal fans worden in groepen geconfronteerd met het onsmakelijke onverzorgde uiterlijk dat hun groep kenmerkt, hieruit komt de agresiviteit voort die je vaak bij metal optredens vindt.
quote:
Wolvenshirts kunnen inderdaad wel kansloos zijn in sommige gevallenquote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Of wolvenshirts
[ afbeelding ]
Al geneest dat wel aids natuurlijk.
Mooie fantasie heb jij.quote:Op zondag 13 september 2009 00:08 schreef onearmedman het volgende:
Metal fans worden tevens getypeerd door een onsmakelijk en overzorgd uiterlijk. Door het oude principe van soort zoek soort groeperen deze metal fans snel. De metal fans worden in groepen geconfronteerd met het onsmakelijke onverzorgde uiterlijk dat hun groep kenmerkt, hieruit komt de agresiviteit voort die je vaak bij metal optredens vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |