Die eer is toch aan Hardcore, House en verwanten.quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef ThaOMG het volgende:
Metal ...
..
.
...
.
....
De ergste manier om oorkanker op te lopen
Eensch.quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die eer is toch aan Hardcore, House en verwanten.
Ja ik ben heel eng, dus blijf maar uit de buurt.quote:
Jij bent meer van het aloude 'Steen op teen krijsen in koor'?quote:
Metal waar in gescreamed word is in het algemeen echter wel baggerquote:Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef KrentebolHooft het volgende:
Mensen die denken dat er in alle metal gescreamed wordt![]()
House is voor paupers ja , net als metal en sommige hardcore .quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Die eer is toch aan Hardcore, House en verwanten.
Metal met gegrunt is over het algemeen kut. En ik luister het meest naar Blues(rock) en progressieve rock.quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Frankz0rz het volgende:
Mensen die Metal alleen maar gegrunt en dus teringherrie vinden willen/kunnen niet naar gecompliceerde muziek luisteren, omdat hun oren gewend zijn om naar goedkope pauperzooi zoals rap/dance/trance/house/willekeurig elektronische muziek te luisteren.
quote:
Dat is jouw mening.quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal waar in gescreamed word is in het algemeen echter wel bagger
Nou dat vind ik niet. Je kan ook is naar het gitaarwerk e.d luisteren, maar al die simpele zielen horen alleen de vocals en beoordelen daar een heel genre opquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal met gegrunt is over het algemeen kut. En ik luister het meest naar Blues(rock) en progressieve rock.
[..]
Rory is schitterend jaquote:Op zondag 13 september 2009 00:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Metal met gegrunt is over het algemeen kut. En ik luister het meest naar Blues(rock) en progressieve rock.
[..]
Een schreeuw op een mooi moment kan mooi zijn ja. Death Metal, Black Metal en elke andere metalsoort waar hele liedjes gegrunt worden vind ik foeilelijk.quote:Op zondag 13 september 2009 00:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Dat is jouw mening.
Maar er is wel een verschil tussen een schreeuw op een mooi moment en het hele liedje grunten (en dat laatste vind ik zelf ook bagger)
Dan luister ik naar het instrumentale gedeelte, word ik nog teveel afgeleid door die baggervocalen.quote:Op zondag 13 september 2009 00:18 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nou dat vind ik niet. Je kan ook is naar het gitaarwerk e.d luisteren, maar al die simpele zielen horen alleen de vocals en beoordelen daar een heel genre op
Het was niet het meest bluesy nummer van Rory, want dit is toch echt pure blues:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |