Riddermetalquote:
Uhm ik heb eigenlijk nooit geen zin om metal te luisterenquote:Op zondag 13 september 2009 12:04 schreef Darkestrah het volgende:
Zinloze discussie.
TS maakt zichzelf belachelijk door Metallica door dik en dun te verdedigen. Ik luister zelf behoorlijk wat metal, maar de bands die in de OP staan, nee. Dat soort muziek gaat er bij mij niet in.
Mensen die altijd metal luisteren snap ik niet. Als je eens geen zin hebt in metal, wat luister je dan?
quote:Op zondag 13 september 2009 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind die powermetal of hoe het heet altijd zo gaar. Shit als Dragonforce, Hammerfall etc.
Doet me altijd denken aan langharige figuren die WoW spelen en in het weekend in het bos gaan LARPen.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:38 schreef jimjim1983 het volgende:
volgens mij moet je blank zijn en uit een klein kutdorp komen om van metal te kunnen houden.
Da's ook een afwijking.quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef First het volgende:
[..]
ik kom uit Enschede, wat een best wel grote stad is
.
Ik speel ook WoW.quote:Op zondag 13 september 2009 13:37 schreef First het volgende:
[..]
ik speel Wow.
Dragonforce en Hammerfall zijn inderdaad best wel gaar
Anders ga je ff 24/7 in dit topic zittenquote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef First het volgende:
[..]
.
idd valt mij ook opquote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik speel ook WoW.
Valt me wel op dat echt 80% van de spelers ofzo metal luisteraar is. Ik heb zelf liever dubstep, chille downtempo of iets van minimal.
quote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef First het volgende:
[..]
Sterf, ga jij maar lekker met je commandline klooien
Volgens mij valt het aanval mensen dat WoW speelt en Metal luistert heel erg mee (op mijn server dan) luisteren meer naar Elektro.quote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik speel ook WoW.
Valt me wel op dat echt 80% van de spelers ofzo metal luisteraar is. Ik heb zelf liever dubstep, chille downtempo of iets van minimal.
Je moet toch wat doen als je nachtdienst hebt :pquote:Op zondag 13 september 2009 13:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anders ga je ff 24/7 in dit topic zitten
quote:Op zondag 13 september 2009 13:39 schreef First het volgende:
[..]
.
Doe datquote:Op zondag 13 september 2009 13:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik snij nog liever mn oren af dan dat ik naar metal (![]()
![]()
![]()
) luister
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |