quote:Op zondag 13 september 2009 02:23 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet niks van metal af en zal het ook niet afkraken, maar ik vind metal niet leuk!
Ken je het nummer Nothing else matters van Metallica?quote:Op zondag 13 september 2009 02:38 schreef wallofdolls het volgende:
Metal... dat is toch die muziek waar mensen heel erg woest proberen te doen op de wereld?
Is dat metal?quote:Op zondag 13 september 2009 02:39 schreef First het volgende:
[..]
Ken je het nummer Nothing else matters van Metallica?
Vet dacht dat de community allang was doodgebloed al een jaar niet meer gespeelt binnekort cd maar is uit de kast halenquote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Freelancer Crossfire mod 1.8 komt eraan he
Doe isquote:Op zondag 13 september 2009 02:44 schreef First het volgende:
[..]
Vet dacht dat de community allang was doodgebloed al een jaar niet meer gespeelt binnekort cd maar is uit de kast halen
Volgens mij heet het zo omdat de stad waar de eerste metal bands vandaan kwamen veel Fabrieken hadden waar zware metalen verwerkt werdenquote:Op zondag 13 september 2009 02:46 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ga nog een keer nadenken.
Waar denk je dat de term heavy metal vandaan komt?
Dat is de wikipedia-variant ja... The Stooges wilde ndat geluid onder anderen imiteren. Een metalen geluid imiteren. Dat is wat er sinds de NWOBHM al niet meer gedaan wordt. Guns 'n Roses is op dat gebied meer heavy metal dan alle zgn heavy metalbands bij elkaarquote:Op zondag 13 september 2009 02:50 schreef First het volgende:
[..]
Volgens mij heet het zo omdat de stad waar de eerste metal bands vandaan kwamen veel Fabrieken hadden waar zware metalen verwerkt werden
Je snapt het echt nietquote:Op zondag 13 september 2009 03:01 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Dat is de wikipedia-variant ja... The Stooges wilde ndat geluid onder anderen imiteren. Een metalen geluid imiteren. Dat is wat er sinds de NWOBHM al niet meer gedaan wordt. Guns 'n Roses is op dat gebied meer heavy metal dan alle zgn heavy metalbands bij elkaar
En hoe zit dat dan met Vanilla Fudge? Led Zeppelin? Niet bepaald acts uit metaalbouwsteden.
Subklacht: metal is geen metal.
Subklacht 2: Mannen met lange haren die kijken alsof ze al drie dagen een dikke bolus moeten binnenhouden
Subklacht 3: Mannen met lange haren die geen fisherman's friend nemen voor het optreden.
Subklacht 4: Mannen met lange haren die denken dat notendichtheid gelijk staat aan kwaliteit
Subklacht 5: Mannen met lange haren die hun echte emoties verbergen
Bounsklacht: Mannen met lange haren
Wat snap ik niet? Dat het jou toevallig goed uitkomt dat 1 van de pre-metalbands uit een metaalstad komt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |