quote:
Met dat condoomquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:51 schreef Eric_Cantona het volgende:
De koninklijke familie in problemen
maar het hoogtepunt was wel wim lex met de verstopte afvoer...quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef Mike het volgende:
Toch weer een beetje dat vertrouwde Kopspijkers gevoel terug.Ik denk dat het goed is dat ze wat zijn afgestapt van de gestyleerde filmpjes en zich weer meer storten op gewone grappen.
die stem was zo goed... en dat gezakte lipje van kees driehuis...quote:
En de grap was blijkbaar dat ze op bekenden lijken? Nee dank je.?quote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef BMH het volgende:
Ik vond het totaal niet grappig. Slechte lachband eronder deed het lijken alsof het een slechte amerikaanse sit-com is. Veel te veel dode momenten. En de grap was blijkbaar dat ze op bekenden lijken? Nee dank je.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:13 schreef AppleJuiceKid het volgende:
leuke aflevering.... smaakt naar meer....
Je hebt het over Koppensnellers?quote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef BMH het volgende:
Ik vond het totaal niet grappig. Slechte lachband eronder deed het lijken alsof het een slechte amerikaanse sit-com is. Veel te veel dode momenten. En de grap was blijkbaar dat ze op bekenden lijken? Nee dank je.
je hebt denk ik niet begrepen dat het in studio met publiek wordt opgenomen, dus niets geen lachbandquote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef BMH het volgende:
]" De Avro begint vanavond aan een nieuw seizoen Koefnoen. Makers Paul Groot en Owen Schumacher hebben de bezem door hun eigen programma gehaald. Niels en Hank, de presentatoren van N!WZ-magazine krijgen een talkshow voor een live publiek. In Week & N!WZ- zoals de talkshow heet - schuiven deze week aan: viroloog Ab Osterhaus, minister Guusje ter Horst en presentator Jack Spijkerman.http://zappen.blog.nl/avro/2009/09/12/vanavond-koefnoen-nieuwe-stijl-met-jack-spijkermanquote:Op zondag 13 september 2009 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt het over Koppensnellers?
Blijven we elkaar nou quoten om vreemde uitspraken?quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Suko het volgende:
[..]
]" De Avro begint vanavond aan een nieuw seizoen Koefnoen. Makers Paul Groot en Owen Schumacher hebben de bezem door hun eigen programma gehaald. Niels en Hank, de presentatoren van N!WZ-magazine krijgen een talkshow voor een live publiek. In Week & N!WZ- zoals de talkshow heet - schuiven deze week aan: viroloog Ab Osterhaus, minister Guusje ter Horst en presentator Jack Spijkerman.http://zappen.blog.nl/avro/2009/09/12/vanavond-koefnoen-nieuwe-stijl-met-jack-spijkerman
OH.quote:Op zondag 13 september 2009 16:07 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Blijven we elkaar nou quoten om vreemde uitspraken?![]()
Pberends was sarcastisch...
was dat niet die John Jones of zoiets, van die kansloze serie Sam Sam?quote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef Jivis het volgende:
Vond het leuk afgelopen zaterdag! Kan dat nieuwe format wel waarderen. Hoogtepunten waren wat mij betreft het koningshuisfilmpje en Obama. Door wie werd die eigenlijk nagedaan?
Ze heeft soms wel wat leuke typjes (yuppen koppel), maar om prominent een rol te vervullen is geen goede keuze geweest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik blijf een grafhekel aan die 'presentatrice' houden![]()
![]()
Nee van die boerentrienen op dat hekje van de VPRO.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kijk voor het eerst dit seizoen van Koefnoen, is de presentatrice die troela van de EO?
Uhuhquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee van die boerentrienen op dat hekje van de VPRO.
Hij's weer goedquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
En daar is de Nota-Rap... Wederom verzorgd door T-Lex van Buro Renkema
Arjen Lubach toch? Ik vind hem zó fucking geniaal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
Ja de interviews aan de tafel vielen enorm tegen dit keer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:41 schreef NoCigar het volgende:
Erg veel flauwe grappen, met hier en daar een uitschieter.
Vooral dat ja, en dat was toch de basis.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja de interviews aan de tafel vielen enorm tegen dit keer.
Erg sterk was diequote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
inderdaadquote:
briljant briljant briljant.... sorry heb er ff geen andere woorden voor....quote:
quote:
Als ik 't zo zag, ging 't vooral spontaan/onvoorbereid.quote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
heel goed. vraag me af in hoeverre de politici meespeelden/ervan wisten.
Briljant!quote:Op zondag 20 september 2009 17:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
heel goed. vraag me af in hoeverre de politici meespeelden/ervan wisten.
Ze hadden "Gordon" alleen wel wat beter kunnen aankleden.quote:Op zondag 20 september 2009 17:40 schreef Loohcs het volgende:
Gordon is van zichzelf al zo over de top dat ie amper te persifleren is. Een paar seizoenen geleden deden ze 'Geer en Goor over de vloer' wel goed, maar Gordon alleen zoals gisteren werkte niet echt. Politici kun je dingen 'laten' zeggen die ze in het echt nooit zouden zeggen, maar Gordon had bijna alle dingen die gisteren in koefnoen zaten ook in 't echt kunnen zeggen.
Vooral die "gehavende" bek van Bonoquote:
nOU, DIE Paul Groot I ECHT EEN MOOIE MAN, HEB HEM IN EEN FILMPJE ZIEN TRAINEN, MOOI LIJF HEFTIE!quote:Op zondag 20 september 2009 19:36 schreef pberends het volgende:
[..]
Vooral die "gehavende" bek van Bono. Wat een lelijke flikker is het toch ook.
Zijn mooie pismomentjes, weinig aan imho.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk die mixen ..vond het anders magertjes
Yup , dit dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk die mixen ..vond het anders magertjes
Ja vreselijk stukje was dat in de bioscoopquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup , dit dus.
En vooral erg hypocriet dat stukje in die bios. Allemaal "niet moslims" die de ruzie uitlokten. Erg dom stukje was dat.
Volgens mij is het nooit beter geweest. Altijd denk ik bij die filmpjes: het is heel goed bedacht, maar net-niet. Slechts enkele stukjes per aflevering springen er uit.quote:Op zondag 27 september 2009 12:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vond de Rapservice nog het meest sterkste van de hele aflevering, zegt dat genoeg over Koefnoen dit seizoen?
Lijkt niet eens.quote:
Running gag heet dat.quote:Op maandag 28 september 2009 10:25 schreef IQM het volgende:
"Dat zou dan ook mijn eerste schoonheidsprijs zijn"
Huh, maakte 'Jack Spijkerman' die grap vorige week ook niet?Lame.
quote:
Bij gebrek aan beter heb ik het nu opstaan, maar ik vind er weinig aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk he, kon Koefnoen heel lang op mijn sympathie rekenen, maar ik heb er nog nooit echt om kunnen lachen. Zelden verrassend of scherp.
Snel, roep iets geruststellends!quote:
Ik vond de eerste aflevering zeer aardig, maar het begint goed in te kakken. Alleen de Playmobil Massa-ontslag was om te lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk he, kon Koefnoen heel lang op mijn sympathie rekenen, maar ik heb er nog nooit echt om kunnen lachen. Zelden verrassend of scherp.
Niet gezien, maar ik ga ervan uit dat 'ie nog net zo talentloos is als enkele jaren geleden (dat Kopspijkers haar succes te danken heeft aan Paul Groot is geen geheim).quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef pberends het volgende:
Het is extreem flauw geworden... je zou bijna naar Jack Spijkerman gaan kijken op RTL4...
Vaak is aflevering 1 het best, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ze daar meer de tijd voor hebben gekregenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef patatmetfriet het volgende:
Het is idd zo jammer... Ze hebben volgens mij ook gewoon veel te weinig tijd. Vaak zijn er grappen/sketches waar veel meer in had kunnen zitten.
Ik vind de rapservice ook maar een flauw aftreksel van Philip da Illest en dergelijke. En dat was vijf jaar geleden. Ook daar zit véél meer in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Het enige leuke aan Koefnoen vind ik de Rapservice. Voor de rest is het allemaal wat afgezaagd.
Heb het helaas niet kunnen volhouden tot de rapservice... ik haakte bij de zoveelste Albert en JP imitatie alweer af... ik geef het op ben ik bang voor dit seizoen, Alleen Plien en mijn favoriete actrice, Marjan zijn nog een reden om te blijven kijken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Het enige leuke aan Koefnoen vind ik de Rapservice. Voor de rest is het allemaal wat afgezaagd.
is geen lachband hoor, gewoon publiek in de zaal (heb er zelf bijgezeten)quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:27 schreef 7eVeNL het volgende:
Het gebruik van een lachband in dit seizoen pakt trouwens ook erg negatief uit, vreselijk irritant!
Hoe hebben ze dat geflikt dan? Waren er kietelveren ingezet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef evert het volgende:
[..]
is geen lachband hoor, gewoon publiek in de zaal (heb er zelf bijgezeten)
dat kan wel zo zijn, maar ook daarmee het 'audio lachspoor' wordt in geknipt en geplakt. Onder elk nieuws item wat wordt gepresenteerd zit een 'gemaakte lach' die in herhaling te horen is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef evert het volgende:
[..]
is geen lachband hoor, gewoon publiek in de zaal (heb er zelf bijgezeten)
Je bent nu eenmaal niet alleen op de wereld en de media is een gegeven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:08 schreef HalvinCarris het volgende:
Je zult maar net als nabestaanden toevallig Koefnoen aan hebben en het net opzij hebben gezet...Lekker dan.
Ja maar die "grap" was gewoon onnodig hard. Niet gewend van Koefnoen. Het is sowieso al een stuk minder dit jaar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Argento het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal niet alleen op de wereld en de media is een gegeven.
Mwaoh, de rapservice is voor mij letterlijk een zapservice...quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:58 schreef alors het volgende:
Ik blijf het leuk vinden hoor, zeker die Rapservice is een waar kunststukje
pssssst het is toneelspel , het is niet echt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Plien niet es een keer HEEL VER WEG optiefen. Verschrikkelijk wijf![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zelfs dan is het kut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pssssst het is toneelspel , het is niet echt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfs dan is het vind ik het kut.
ik vind haar een geweldige rol spelen, dus smaken verschillenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Plien niet es een keer HEEL VER WEG optiefen. Verschrikkelijk wijf![]()
![]()
![]()
![]()
.
Vond ik niet, dat heeft-ie wel eens veel beter gedaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Loohcs het volgende:
Bos was aardig gedaan
???quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
de typetjes worden niet echt goed neergezet helaas, de grappen voeren de boventoon.
De gedichten van Dijkshoorn zijn dramatisch ...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef Stali het volgende:
Dat vind ik dan weer wel grappig.
Er stond vorige week trouwens een interview met hem in de Varagids.
Je kunt zeggen wat je wilt maar hij is wel heel vrolijk van de underground media naar de reguliere media gegaan. Petje af.
Nou vind ik niet. Internet zit vol met randdebielen die tig a4tjes aan rommel online gooien. Zie er maar eens uit te springen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:19 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
De gedichten van Dijkshoorn zijn dramatisch ...
Daarbij, het is helemaal niet zo knap om van de underground media naar de reguliere media te gaan. Andersom is juist veel lastiger en veel bewonderenswaardiger.
Zoals Nico Dijkshoorn inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Nou vind ik niet. Internet zit vol met randdebielen die tig a4tjes aan rommel online gooien.
Jij reageert maar heel selectief, Dichtpiet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:22 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Zoals Nico Dijkshoorn inderdaad.
De stemmen niet, maar de gezichtsexpressies wel. Van Van Nieuwkerk bijvoorbeeld. Erg goed.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
de typetjes worden niet echt goed neergezet helaas, de grappen voeren de boventoon.
Was dat niet Arjen Lubach, die ook de rapservice doet?quote:Op zondag 25 oktober 2009 00:23 schreef Ali Salami het volgende:
Ilse.
Dijkshoorn![]()
Wie deed Dijkshoorn eigenlijk?
Ik heb nooit in mijn leven aan enige persoonsverering gedaan, maargoed wat is er in godsnaam interessant aan Mart Smeets en helemaal aan Frits Spitsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef maril het volgende:
Leuk dat Dijkshoorn op zn nummer wordt gezet, heeft het altijd over dezelfde mensen, Mart Smeets en Frits spits mijn helden.
Volgens mij idd welquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:53 schreef Weum het volgende:
[..]
Was dat niet Arjen Lubach, die ook de rapservice doet?
Missen, school missen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 22:09 schreef Cee het volgende:
"Luister eens, als je die paar dagen school al irritant vindt waarom ga je dan een jaar lang op een zeilboot zitten?"
Inderdaad, Laura vond het minder dat ze door de rechtszaak een aantal lessen moest missen.quote:
Dijkshoornquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:54 schreef maril het volgende:
Leuk dat Dijkshoorn op zn nummer wordt gezet, heeft het altijd over dezelfde mensen, Mart Smeets en Frits spits mijn helden.
Schumacher kan ook niet echt imiteren. Hij klinkt bij elk typetje hetzelfde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:50 schreef Bragi het volgende:
Plasterk heeft zo'n typische stem. Maar daar hoor je helemaal níks van terug.
rische weeksluiter, met de talkshow Week&N!WZ, nieuwe en vertrouwde types, persiflages en imitaties van de Koefnoen-ploeg. Met Owen Schumacher, Paul Groot, Plien en Bianca, Jeremy Baker, Marjan Luif, Martine Sandifort, Sanne Wallis de Vries e.a.quote:Op zondag 1 november 2009 13:36 schreef Jivis het volgende:
Zie @ Uitzendinggemist dat dit alweer de laatste aflevering was, wtf?
Ja, maar 't is wel jammer. Doe het dan gewoon níét.quote:Op zondag 1 november 2009 14:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Schumacher kan ook niet echt imiteren. Hij klinkt bij elk typetje hetzelfde.
Wel een leuke aflevering overigens.
Mee eens hoor. Paul Groot heeft een aantal typetjes aardig onder de knie en Schumacher doet een redelijke Balkenende, maar geniale imitators zijn het niet. Laat dan de BN'ers die ze wel goed kunnen wat vaker terugkomen denk ik dan.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:07 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar 't is wel jammer. Doe het dan gewoon níét.Ik kan ook wel siliconen oorlellen opplakken en m'n neusgaten vergroten. Als imitator dien je ook gewoon de stem onder de knie te hebben. Heb je dat niet, waag je dan niet aan zo'n imitatie. Voor Paul Groot en zijn Matthijs van Nieuwkerk geldt hetzelfde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |