abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74273354
Simek(tegen Bassie, Bastro-tv voor s'nachts ), Bassificatie, hoe kom je d'r op was ook hilarisch!
goede afevering, zeker Feijtje , die presentatrice met hitisige Simek vond ik voor het eerst wel leuk, als het ware.
(stomme smilies die je tekst verprutsen!)

[ Bericht 7% gewijzigd door Suko op 01-11-2009 13:20:36 ]
pi_74275460
Zie @ Uitzendinggemist dat dit alweer de laatste aflevering was, wtf?
Amen.
pi_74276205
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 23:50 schreef Bragi het volgende:
Plasterk heeft zo'n typische stem. Maar daar hoor je helemaal níks van terug.
Schumacher kan ook niet echt imiteren. Hij klinkt bij elk typetje hetzelfde.

Wel een leuke aflevering overigens.
Amen.
pi_74276740
quote:
Op zondag 1 november 2009 13:36 schreef Jivis het volgende:
Zie @ Uitzendinggemist dat dit alweer de laatste aflevering was, wtf?
rische weeksluiter, met de talkshow Week&N!WZ, nieuwe en vertrouwde types, persiflages en imitaties van de Koefnoen-ploeg. Met Owen Schumacher, Paul Groot, Plien en Bianca, Jeremy Baker, Marjan Luif, Martine Sandifort, Sanne Wallis de Vries e.a.

OP ned.1. in de HH
Terug Datum:
1 november 2009
Uitzendtijd:
00:00 - 00:40 uur
  woensdag 4 november 2009 @ 14:07:32 #255
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74384447
quote:
Op zondag 1 november 2009 14:01 schreef Jivis het volgende:

[..]

Schumacher kan ook niet echt imiteren. Hij klinkt bij elk typetje hetzelfde.

Wel een leuke aflevering overigens.
Ja, maar 't is wel jammer. Doe het dan gewoon níét. Ik kan ook wel siliconen oorlellen opplakken en m'n neusgaten vergroten. Als imitator dien je ook gewoon de stem onder de knie te hebben. Heb je dat niet, waag je dan niet aan zo'n imitatie. Voor Paul Groot en zijn Matthijs van Nieuwkerk geldt hetzelfde.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_74385677
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:07 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ja, maar 't is wel jammer. Doe het dan gewoon níét. Ik kan ook wel siliconen oorlellen opplakken en m'n neusgaten vergroten. Als imitator dien je ook gewoon de stem onder de knie te hebben. Heb je dat niet, waag je dan niet aan zo'n imitatie. Voor Paul Groot en zijn Matthijs van Nieuwkerk geldt hetzelfde.
Mee eens hoor. Paul Groot heeft een aantal typetjes aardig onder de knie en Schumacher doet een redelijke Balkenende, maar geniale imitators zijn het niet. Laat dan de BN'ers die ze wel goed kunnen wat vaker terugkomen denk ik dan.

Vond het eigenlijk verrassend dat iemand als Carlo Boszhardt heel veel typetjes een stuk beter doet. Maar daar zijn de grappen dan weer minder.
Amen.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:44:38 #257
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74385755
Exactly. Carlo heeft onder andere een goede Prem, Joling en Van Nieuwkerk in huis. Irene doet ook een hele goede Polak. Maar ja, inderdaad, schrijftechnisch gezien doen zij het dan weer wat minder dan Koefnoen.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')