was dat niet die John Jones of zoiets, van die kansloze serie Sam Sam?quote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef Jivis het volgende:
Vond het leuk afgelopen zaterdag! Kan dat nieuwe format wel waarderen. Hoogtepunten waren wat mij betreft het koningshuisfilmpje en Obama. Door wie werd die eigenlijk nagedaan?
Ze heeft soms wel wat leuke typjes (yuppen koppel), maar om prominent een rol te vervullen is geen goede keuze geweest.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik blijf een grafhekel aan die 'presentatrice' houden![]()
![]()
Nee van die boerentrienen op dat hekje van de VPRO.quote:Op zaterdag 19 september 2009 21:41 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kijk voor het eerst dit seizoen van Koefnoen, is de presentatrice die troela van de EO?
Uhuhquote:Op zaterdag 19 september 2009 21:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee van die boerentrienen op dat hekje van de VPRO.
Hij's weer goedquote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
En daar is de Nota-Rap... Wederom verzorgd door T-Lex van Buro Renkema
Arjen Lubach toch? Ik vind hem zó fucking geniaal.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:01 schreef waxmask het volgende:
En daar is de Nota-Rap... Wederom verzorgd door T-Lex van Buro Renkema
Ja de interviews aan de tafel vielen enorm tegen dit keer.quote:Op zaterdag 19 september 2009 22:41 schreef NoCigar het volgende:
Erg veel flauwe grappen, met hier en daar een uitschieter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |