maar het hoogtepunt was wel wim lex met de verstopte afvoer...quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:10 schreef Mike het volgende:
Toch weer een beetje dat vertrouwde Kopspijkers gevoel terug.Ik denk dat het goed is dat ze wat zijn afgestapt van de gestyleerde filmpjes en zich weer meer storten op gewone grappen.
die stem was zo goed... en dat gezakte lipje van kees driehuis...quote:
En de grap was blijkbaar dat ze op bekenden lijken? Nee dank je.?quote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef BMH het volgende:
Ik vond het totaal niet grappig. Slechte lachband eronder deed het lijken alsof het een slechte amerikaanse sit-com is. Veel te veel dode momenten. En de grap was blijkbaar dat ze op bekenden lijken? Nee dank je.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:13 schreef AppleJuiceKid het volgende:
leuke aflevering.... smaakt naar meer....
Je hebt het over Koppensnellers?quote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef BMH het volgende:
Ik vond het totaal niet grappig. Slechte lachband eronder deed het lijken alsof het een slechte amerikaanse sit-com is. Veel te veel dode momenten. En de grap was blijkbaar dat ze op bekenden lijken? Nee dank je.
je hebt denk ik niet begrepen dat het in studio met publiek wordt opgenomen, dus niets geen lachbandquote:Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef BMH het volgende:
]" De Avro begint vanavond aan een nieuw seizoen Koefnoen. Makers Paul Groot en Owen Schumacher hebben de bezem door hun eigen programma gehaald. Niels en Hank, de presentatoren van N!WZ-magazine krijgen een talkshow voor een live publiek. In Week & N!WZ- zoals de talkshow heet - schuiven deze week aan: viroloog Ab Osterhaus, minister Guusje ter Horst en presentator Jack Spijkerman.http://zappen.blog.nl/avro/2009/09/12/vanavond-koefnoen-nieuwe-stijl-met-jack-spijkermanquote:Op zondag 13 september 2009 14:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Je hebt het over Koppensnellers?
Blijven we elkaar nou quoten om vreemde uitspraken?quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Suko het volgende:
[..]
]" De Avro begint vanavond aan een nieuw seizoen Koefnoen. Makers Paul Groot en Owen Schumacher hebben de bezem door hun eigen programma gehaald. Niels en Hank, de presentatoren van N!WZ-magazine krijgen een talkshow voor een live publiek. In Week & N!WZ- zoals de talkshow heet - schuiven deze week aan: viroloog Ab Osterhaus, minister Guusje ter Horst en presentator Jack Spijkerman.http://zappen.blog.nl/avro/2009/09/12/vanavond-koefnoen-nieuwe-stijl-met-jack-spijkerman
OH.quote:Op zondag 13 september 2009 16:07 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Blijven we elkaar nou quoten om vreemde uitspraken?![]()
Pberends was sarcastisch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |