Zijn mooie pismomentjes, weinig aan imho.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk die mixen ..vond het anders magertjes
Yup , dit dus.quote:Op zaterdag 26 september 2009 22:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die zijn wel leuk die mixen ..vond het anders magertjes
Ja vreselijk stukje was dat in de bioscoopquote:Op zaterdag 26 september 2009 22:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup , dit dus.
En vooral erg hypocriet dat stukje in die bios. Allemaal "niet moslims" die de ruzie uitlokten. Erg dom stukje was dat.
Volgens mij is het nooit beter geweest. Altijd denk ik bij die filmpjes: het is heel goed bedacht, maar net-niet. Slechts enkele stukjes per aflevering springen er uit.quote:Op zondag 27 september 2009 12:48 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik vond de Rapservice nog het meest sterkste van de hele aflevering, zegt dat genoeg over Koefnoen dit seizoen?
Lijkt niet eens.quote:
Running gag heet dat.quote:Op maandag 28 september 2009 10:25 schreef IQM het volgende:
"Dat zou dan ook mijn eerste schoonheidsprijs zijn"
Huh, maakte 'Jack Spijkerman' die grap vorige week ook niet?Lame.
quote:
Bij gebrek aan beter heb ik het nu opstaan, maar ik vind er weinig aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk he, kon Koefnoen heel lang op mijn sympathie rekenen, maar ik heb er nog nooit echt om kunnen lachen. Zelden verrassend of scherp.
Snel, roep iets geruststellends!quote:
Ik vond de eerste aflevering zeer aardig, maar het begint goed in te kakken. Alleen de Playmobil Massa-ontslag was om te lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk he, kon Koefnoen heel lang op mijn sympathie rekenen, maar ik heb er nog nooit echt om kunnen lachen. Zelden verrassend of scherp.
Niet gezien, maar ik ga ervan uit dat 'ie nog net zo talentloos is als enkele jaren geleden (dat Kopspijkers haar succes te danken heeft aan Paul Groot is geen geheim).quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef pberends het volgende:
Het is extreem flauw geworden... je zou bijna naar Jack Spijkerman gaan kijken op RTL4...
Vaak is aflevering 1 het best, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ze daar meer de tijd voor hebben gekregenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef patatmetfriet het volgende:
Het is idd zo jammer... Ze hebben volgens mij ook gewoon veel te weinig tijd. Vaak zijn er grappen/sketches waar veel meer in had kunnen zitten.
Ik vind de rapservice ook maar een flauw aftreksel van Philip da Illest en dergelijke. En dat was vijf jaar geleden. Ook daar zit véél meer in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Het enige leuke aan Koefnoen vind ik de Rapservice. Voor de rest is het allemaal wat afgezaagd.
Heb het helaas niet kunnen volhouden tot de rapservice... ik haakte bij de zoveelste Albert en JP imitatie alweer af... ik geef het op ben ik bang voor dit seizoen, Alleen Plien en mijn favoriete actrice, Marjan zijn nog een reden om te blijven kijken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Het enige leuke aan Koefnoen vind ik de Rapservice. Voor de rest is het allemaal wat afgezaagd.
is geen lachband hoor, gewoon publiek in de zaal (heb er zelf bijgezeten)quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:27 schreef 7eVeNL het volgende:
Het gebruik van een lachband in dit seizoen pakt trouwens ook erg negatief uit, vreselijk irritant!
Hoe hebben ze dat geflikt dan? Waren er kietelveren ingezet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef evert het volgende:
[..]
is geen lachband hoor, gewoon publiek in de zaal (heb er zelf bijgezeten)
dat kan wel zo zijn, maar ook daarmee het 'audio lachspoor' wordt in geknipt en geplakt. Onder elk nieuws item wat wordt gepresenteerd zit een 'gemaakte lach' die in herhaling te horen is.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef evert het volgende:
[..]
is geen lachband hoor, gewoon publiek in de zaal (heb er zelf bijgezeten)
Je bent nu eenmaal niet alleen op de wereld en de media is een gegeven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:08 schreef HalvinCarris het volgende:
Je zult maar net als nabestaanden toevallig Koefnoen aan hebben en het net opzij hebben gezet...Lekker dan.
Ja maar die "grap" was gewoon onnodig hard. Niet gewend van Koefnoen. Het is sowieso al een stuk minder dit jaar.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:06 schreef Argento het volgende:
[..]
Je bent nu eenmaal niet alleen op de wereld en de media is een gegeven.
Mwaoh, de rapservice is voor mij letterlijk een zapservice...quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:58 schreef alors het volgende:
Ik blijf het leuk vinden hoor, zeker die Rapservice is een waar kunststukje
pssssst het is toneelspel , het is niet echt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Plien niet es een keer HEEL VER WEG optiefen. Verschrikkelijk wijf![]()
![]()
![]()
![]()
.
Zelfs dan is het kut.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
pssssst het is toneelspel , het is niet echt.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zelfs dan is het vind ik het kut.
ik vind haar een geweldige rol spelen, dus smaken verschillenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan die Plien niet es een keer HEEL VER WEG optiefen. Verschrikkelijk wijf![]()
![]()
![]()
![]()
.
Vond ik niet, dat heeft-ie wel eens veel beter gedaan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Loohcs het volgende:
Bos was aardig gedaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |