quote:
Bij gebrek aan beter heb ik het nu opstaan, maar ik vind er weinig aan eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk he, kon Koefnoen heel lang op mijn sympathie rekenen, maar ik heb er nog nooit echt om kunnen lachen. Zelden verrassend of scherp.
Snel, roep iets geruststellends!quote:
Ik vond de eerste aflevering zeer aardig, maar het begint goed in te kakken. Alleen de Playmobil Massa-ontslag was om te lachen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:47 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Eigenlijk he, kon Koefnoen heel lang op mijn sympathie rekenen, maar ik heb er nog nooit echt om kunnen lachen. Zelden verrassend of scherp.
Niet gezien, maar ik ga ervan uit dat 'ie nog net zo talentloos is als enkele jaren geleden (dat Kopspijkers haar succes te danken heeft aan Paul Groot is geen geheim).quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:14 schreef pberends het volgende:
Het is extreem flauw geworden... je zou bijna naar Jack Spijkerman gaan kijken op RTL4...
Vaak is aflevering 1 het best, maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ze daar meer de tijd voor hebben gekregenquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:18 schreef patatmetfriet het volgende:
Het is idd zo jammer... Ze hebben volgens mij ook gewoon veel te weinig tijd. Vaak zijn er grappen/sketches waar veel meer in had kunnen zitten.
Ik vind de rapservice ook maar een flauw aftreksel van Philip da Illest en dergelijke. En dat was vijf jaar geleden. Ook daar zit véél meer in.quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Het enige leuke aan Koefnoen vind ik de Rapservice. Voor de rest is het allemaal wat afgezaagd.
Heb het helaas niet kunnen volhouden tot de rapservice... ik haakte bij de zoveelste Albert en JP imitatie alweer af... ik geef het op ben ik bang voor dit seizoen, Alleen Plien en mijn favoriete actrice, Marjan zijn nog een reden om te blijven kijken...quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:42 schreef Marky_Mark01 het volgende:
Het enige leuke aan Koefnoen vind ik de Rapservice. Voor de rest is het allemaal wat afgezaagd.
is geen lachband hoor, gewoon publiek in de zaal (heb er zelf bijgezeten)quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:27 schreef 7eVeNL het volgende:
Het gebruik van een lachband in dit seizoen pakt trouwens ook erg negatief uit, vreselijk irritant!
Hoe hebben ze dat geflikt dan? Waren er kietelveren ingezet?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:36 schreef evert het volgende:
[..]
is geen lachband hoor, gewoon publiek in de zaal (heb er zelf bijgezeten)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |