Ik interesseer me nooit zoveel voor damestennis, maar hup Kimquote:Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef McGilles het volgende:
Vanavond juichen wanneer Clijsters Williams van de baan af slaat in 3 sets![]()
Neuh, flauwekul.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:04 schreef chargon het volgende:
In de eerste twee sets tiebreaks en dan in de derde set laat Gonzalez het helemaal varen.
Ik zeg het niet graag, maar het lijkt wel alsof hij omgekocht was om te verliezen en ook nog Nadal zo makkelijk mogelijk maken als het maar kan.
Laten we het hopen maar ik denk dat Serena gaat winnen in twee close sets.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef McGilles het volgende:
Nee wanneer Williams Clijsters de baan afslaat in 2 sets.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:23 schreef McGilles het volgende:
Nee, denk het niet, ik gok op een vliegende start van Clijsters, 6-4 eerste, dan 2-6 verlies 2e en een mooie 7-5 overwinning in de 3equote:Op zaterdag 12 september 2009 19:30 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Laten we het hopen maar ik denk dat Serena gaat winnen in twee close sets.
Wat spreiding...quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:42 schreef Smart_ass het volgende:
Eigenlijk begrijp ik nog steeds niet waarom ze nou een dubbelwedstrijd eerder doen dan de halve finale.
Mmm oke. Het is voor ons alleen niet zo voordelig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat spreiding...
En bewaar het leukere voor later, wanneer meer mensen ook tijd hebben om te komen
Serieus?quote:
Ik neem aan dat je dat sarcastisch bedoelt? Meestal slaan spelers hun racket kapot omdat ze boos zijn. Gonzalez doet dat waarschijnlijk ook wel maar dan maakt hij er een soort show van. Dat terwijl het kapotslaan van een racket me niet echt iets lijkt o trots op te zijn. Zelf sla ik ook weleens rackets kapot en dat vind ik altijd erg kansloos van mezelf.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat doet ie inderdaad waarschijnlijk omdat mensen dat leuk vinden, niet omdat ie gefrustreerd is ofzo.
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:59 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ja.
13:21
Play is suspended...for now. We haven't received an official statement yet, but we'll keep you posted on the situation.
Mannen met een hoofdletter?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
En is er al iets bekend over de halve finales van de Mannen?
Het echte tennisquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mannen met een hoofdletter?Morgen 17.00 uur NL tijd als ik me niet vergis.
quote:
Meld je ziek.quote:Moet werken morgen tot 20:00
Waarom is dat zeker? Misschien wordt het wel een grote teleurstelling. Gonzalez-Nadal zou ook geweldig worden maar dat was eigenlijk niks.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:41 schreef Norrage het volgende:
Ik ben bang dat Clijsters geen kans maakt tegen Williams, maar, een mooie wedstrijd wordt het zeker!!
Dan komt het voor jou wel mooi uit dat de mannenfinale verzet isquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:25 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Het echte tennisMoet werken morgen tot 20:00
Als die klootviool nou gewoon die forehand op de 2nd serve van Nadal in set 1 binnen de lijnen had geslagen en niet als een dolle hond die bal in het net had geramd was het wel wat geworden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom is dat zeker? Misschien wordt het wel een grote teleurstelling. Gonzalez-Nadal zou ook geweldig worden maar dat was eigenlijk niks.
Nee. Heb je daar wat aan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:06 schreef Hephaistos. het volgende:
Al enig nieuws wanneer het gaat starten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Maakt niet veel duidelijk maar wel dat er niks ernstigs aan de hand isquote:The scan went well and now I´m back home in Fl doing lots of rehab to get back on the court asap.
Thanksquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:26 schreef kevin_ het volgende:
15:17
Hey all - here's where we stand right now with the weather delay. A light drizzle continues to fall here making it impossible for the grounds crew to even begin the court-drying process, so for now play remains suspended. Still, the rain is nothing like what we saw yesterday so I'm guessing we'll still be able to fit in the matches before the day (or night) is up.
Ja, da's heel fijn. Zodra de baan bespeelbaar is, begint Wozniacki.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:31 schreef nightcowboy het volgende:
De mannen dubbel finale is verplaatst naar het Armstrong Stadion
Toppertje.quote:
Bij de mannen is het wel wat minder tegenwoordig, japanners zijn ook erg goed net als de fransen, Finale is daar Kunieda tegen Scheffers, dat wint die japanner waarschijnlijk vrij eenvoudig. Bij de vrouwen is de overheersing groter inderdaad, winnaar wordt Vergeer waarschijnlijk maar Homan is zeker niet kansloos.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef northernlight81 het volgende:
E.Vergeer - A.van Koot 6-0 6-1 in de halve finale. Maar over de Nederlandse overheersing in het rolstoeltennis hoeven we ons geen zorgen te maken. Er staan 4 Nederlandse in de halve finale bij de vrouwen en 2 bij de mannen.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:18 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Wat een godslastering hier! Geen wonder dat het regent in NYC
!
Hoeveel partijen heeft Esther nu al op rij gewonnen? En is dat het record in het proftennis überhaupt (ik vermoed van wel)? En heeft ze ooit verloren?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:18 schreef -0- het volgende:
[..]
Bij de mannen is het wel wat minder tegenwoordig, japanners zijn ook erg goed net als de fransen, Finale is daar Kunieda tegen Scheffers, dat wint die japanner waarschijnlijk vrij eenvoudig. Bij de vrouwen is de overheersing groter inderdaad, winnaar wordt Vergeer waarschijnlijk maar Homan is zeker niet kansloos.
Maar wel opvallend die overheersing en des te schrijnender wat we bij het valide tennis niet eens een fatsoenlijke top 100 speler hebben, met een goed beleid had dat gewoon moeten kunnen..
Dit was 362quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel partijen heeft Esther nu al op rij gewonnen? En is dat het record in het proftennis überhaupt (ik vermoed van wel)? En heeft ze ooit verloren?
Absurd goedquote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit was 362
En ja ze heeft weleens verloren![]()
Laatste keer was tegen een Australische, volgens mij heette ze Di Toro
Inderdaad, dit is een ongenaakbaarheid die aan het perfectionisme grenst.quote:
Uiteraard heeft ze ooit verloren maar de laatste keer was volgens mij in 2003 1 maal, daarvoor in 2001. Aantal maal winst op rij zit nu in de 360. Kunieda gaat overigens bij de mannen aardig die richting uit, ook al erg lang niet meer verloren, wel minder lang.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoeveel partijen heeft Esther nu al op rij gewonnen? En is dat het record in het proftennis überhaupt (ik vermoed van wel)? En heeft ze ooit verloren?
Klopt, Daniela Di Toro, speelt momenteel weer na er tussenuti geweest te zijn volgens mij maar kan geen echte concurrentie meer bieden aan Vergeer.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Laatste keer was tegen een Australische, volgens mij heette ze Di Toro
Bedankt. Wat een aantal zeg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:23 schreef -0- het volgende:
[..]
Uiteraard heeft ze ooit verloren maar de laatste keer was volgens mij in 2003 1 maal, daarvoor in 2001. Aantal maal winst op rij zit nu in de 360. Kunieda gaat overigens bij de mannen aardig die richting uit, ook al erg lang niet meer verloren, wel minder lang.
Maak je geen zorgen, het komt niet in de buurt van jouw postcount.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Zonder die twee nederlagen had ze er hoeveel gewonnen ?
362 + 2 = 364quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:35 schreef tong80 het volgende:
Zonder die twee nederlagen had ze er hoeveel gewonnen ?
quote:
Bedankt. Mooier hadden ze het niet kunnen plannen wat mij betreft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:38 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen (Nederlandse tijd)
18.00 Nadal - Del Potro
Niet voor 22.30 Federer - Djokovic
Aansluitend, vrouwenfinale
En mijn grap over tong80 dan.quote:
Waar heb ik dat eerder gelezen?quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
US Open Tennis Championships (Official) The grounds crew is currenty drying the courts. We hope to have tennis starting soon!
10 minutes ago
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, het komt niet in de buurt van jouw postcount.
C'mon!quote:
Net was er ook zo'n soort bericht.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Net was er ook zo'n soort bericht.
quote:
Klopt, doe maar Hewitt dan. Ik ben niet zo technisch.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:48 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Er moet eigenlijk een foto van Murray/Hewitt bij die kreet!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, doe maar Hewitt dan. Ik ben niet zo technisch.![]()
Federers Come on klinkt het meest proportioneel en ook het makkelijkst.quote:Op zaterdag 12 september 2009 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
Federer zijn Come On is ook machtigNet als die van Hewitt..
quote:Die van Murray is om te huilen. Net of je een klein meisje dat hoort roepen...
Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar ik denk dat Great Minds Think Alike hier wel toepasselijk zou zijn geweest.quote:
Die van Federer klinken als Brunoquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federers Come on klinkt het meest proportioneel en ook het makkelijkst.
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat jij bedoelt, maar ik denk dat Great Minds Think Alike hier wel toepasselijk zou zijn geweest.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die van Federer klinken als Bruno
I know, maar had geen zin om tvp te typen. Ik wil eigenlijk gewoon weten wanneer het tennis begintquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know, maar had geen zin om tvp te typen. Ik wil eigenlijk gewoon weten wanneer het tennis begint
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
US Open Tennis Championships (Official) They dried the courts, but unfortunately a light drizzle is still coming down so there is no word yet on how long it will be. Sit tight.
![]()
![]()
en ik zit al drie te kutten om te kijken of het misschien ingezoomd stond of een groter lettertype ingesteldquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:11 schreef Nalbandian het volgende:
Compleet off-topic, maar worden ook gek van het feit dat Google het lettertype van het zoekvenster heeft vergroot? Ik dacht echt dat er iets aan mijn ogen mankeerde toen ik het voor het eerst zag...
Ja, het viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:11 schreef Nalbandian het volgende:
Compleet off-topic, maar worden jullie ook gek van het feit dat Google het lettertype van het zoekvenster heeft vergroot? Ik dacht echt dat er iets aan mijn ogen mankeerde toen ik het voor het eerst zag...
Gadverdomme.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:09 schreef TheGeneral het volgende:
US Open Tennis Championships (Official) They dried the courts, but unfortunately a light drizzle is still coming down so there is no word yet on how long it will be. Sit tight.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
Livestreampje van Centre Court... Vrij vochtig zal ik maar zeggen...
http://www.justin.tv/lsh999/popout
DIt is echt ziekquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
Dan nog maar even genieten van het mooiste punt aller tijden:
Ziet er goed uit ja.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:19 schreef TheGeneral het volgende:
Livestreampje van Centre Court... Vrij vochtig zal ik maar zeggen...
Geniaal inderdaad. Maar ik beschouw dit als de mooiste bal die ik ooit heb gezien:quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
Dan nog maar even genieten van het mooiste punt aller tijden:
Mwah, vond die van Nalbandian tegen Nadal mooierquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Geniaal inderdaad. Maar wat mij betreft is dit de mooiste bal aller tijden.
Die langs de netpaal ja. Was dat Madrid? Nalbandian in full flow. Mooiste techniek van alle spelers die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mwah, vond die van Nalbandian tegen Nadal mooier!
Ja, zeker.quote:
Die 2 weken van Nalbandian = beste tennis ooitquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die langs de netpaal ja. Was dat Madrid? Nalbandian in full flow. Mooiste techniek van alle spelers die ik ooit heb gezien.
Die jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 23:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die langs de netpaal ja. Was dat Madrid? Nalbandian in full flow. Mooiste techniek van alle spelers die ik ooit heb gezien.
Meen je dat nou joh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:36 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalbandian heeft inderdaad de mooiste techniek van allemaal, maar hij heeft nooit 100% gebruik gemaakt van zijn potentieel!
Ja, en de baan is nog drijfnat. Duurt nog zeker 40 minuten voordat de eerste partij begint als het nu droog blijft, lijkt mij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:40 schreef TheGeneral het volgende:
Het is droog. Paraplus zijn weg. Maar ja, voor hoe lang..
Check je nog af en toe de link die TheGeneral net postte? http://www.justin.tv/lsh999/popoutquote:
Woops. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch a.u.b.!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Woops. Mijn excuses.![]()
Ik ga trouwens naar bed, vrienden.Ik wens jullie veel kijkplezier. Misschien dat ik vannacht nog even mijn bed uitkruip om te kijken.
Ik hoop in elk geval dat het morgen droog is en dat we vanaf 18.00 uur naar de SF's bij de heren kunnen kijken.
Nee, ze lopen ook niet zo hard. Het lijkt me dat ze de baan gaan drogen zodra ze het idee hebben dat het minstens een anderhalf uur ofzo droog blijft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou voor 1u sowieso niks verwachten..
Filmpje?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mwah, vond die van Nalbandian tegen Nadal mooier!
quote:
Nalbandian is de Ronny O'Sullivan van het snooker.quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Norrage het volgende:
Heb net al die wedstrijd van Madrid en Parijs toen van Nalbandian zitten kijken...FENOMENAAL....echt, hoe hij daar speelde...ongekend...Daar kan zelfs een Fed in topvorm niet aan tippen, en dat is ook precies waarom Fed toen 2x verloor van Nalby, ondanks dat Fedje echt in vorm was toen. En die 2 massacres van Nadal er ook nog eens bij, geniaal....Vooral die fnale madrid tegen Fedje dus....oh wat jammer dat die Nalby dat niet een beetje constanter deed.....
Federer topvorm > Nalbandian topvorm.quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Norrage het volgende:
Heb net al die wedstrijd van Madrid en Parijs toen van Nalbandian zitten kijken...FENOMENAAL....echt, hoe hij daar speelde...ongekend...Daar kan zelfs een Fed in topvorm niet aan tippen, en dat is ook precies waarom Fed toen 2x verloor van Nalby, ondanks dat Fedje echt in vorm was toen. En die 2 massacres van Nadal er ook nog eens bij, geniaal....Vooral die fnale madrid tegen Fedje dus....oh wat jammer dat die Nalby dat niet een beetje constanter deed.....
> = =? Ze zijn denk ik best gelijkwaardig als ze allebei top zijn. Alleen is Federer bijna altijd top als het echt belangrijk is en Nalbandian bijna nooit. Wat maakt Fed sterker als ze beiden op hun top spelen? Maakt de service dan het verschil,dat Fed meer variatie heeft? Nalbandians backhand lijkt me beter dan Feds backhand maar zijn forehand niet. Ik vind het een lastige.quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer topvorm > Nalbandian topvorm.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb ook weleens een bal langs de netpaal in het veld geslagen. Ja, oké, dat was dan tijdens de wissel terwijl ik op het bankje zat, maar goed.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Heerlijke reactie Fed-Fan! Ik mag die humor van jou wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check ook mijn topic slechte zelfbedachte grappen, deel 5 - ja ja, deeltje 5 alweer, mensen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer topvorm < Nalbandian topvorm.
Yes, but Federer was just coming back from an ankle injury, was still on painkillers and he almost would have missed the TMC.quote:
Waarom beginnen ze niet allebei zodra het weer het permitteert?quote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
US Open Tennis Championships (Official) Due to today’s weather and our strong desire to complete the women’s singles semifinal matches today, the following is the revised order of play: The Wickmayer-Wozniacki match will now be played in Louis Armstrong stadium as soon as weather permits. The Clijsters-Williams match will start at approximately 8pm in Arthur Ashe stadium as soon as weather permits.
Dat was Federer op 50%.... Hij had toen 6 weken letterlijk niks gedaan vanwege een enkelblessure en ging onvoorbereid dat toernooi in..quote:
Nalbandian unmasked the holes in the Swiss cheesequote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Yes, but Federer was just coming back from an injury and he almost would have missed the TMC.
Actually, he found Federer's Archilles heel.quote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalbandian unmasked the holes in the Swiss cheese!
Nalbandian heard that the buffet had opened, therefore he was in a rush...quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Actually, he found Federer's Archilles heel.
Ja, inderdaad. En die baan is nog steeds nat. Wachten ze tot die baan vanzelf opdroogt ofzo.quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
Begin nou gewoon .... Het is toch droog
You win.quote:Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalbandian heard that the buffet had opened, therefore he was in a rush...
quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga nu echt weg. Tot later. Succes en plezier allemaal.
Nu welquote:Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef TheGeneral het volgende:
Match of the Day zou ook al om 00.05 beginnen volgens de guide... Ook nog niet begonnen
Volgens die link van jou nog niet echt.quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
Begin nou gewoon .... Het is toch droog
Volgens die link van mij is het al een stuk langer droog dan toen ik die post neerzette.quote:Op zondag 13 september 2009 00:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Volgens die link van jou nog niet echt.
Ja, maar er zal een tijd komen dat ze niet meer starten.quote:Op zondag 13 september 2009 01:51 schreef nightcowboy het volgende:
Niet dat ik weet.
Er wordt gewoon gespeeld zodra het weer dat toestaat.
Ik word net wakker en ben er niet wijzer door geworden. Door het zappen bedoel ik.quote:Op zondag 13 september 2009 01:48 schreef Ambrosius het volgende:
Maar het is nog niet definitief afgelast voor vandaag?
Mooiquote:Op zondag 13 september 2009 01:54 schreef nightcowboy het volgende:
Ik zie mannetjes die de baan droogmaken.
Hoe lang lieve mensen hoe lang ?quote:Op zondag 13 september 2009 01:57 schreef TheGeneral het volgende:
Paraplus gaan ook weg. Het is weer droog dus. De enige vraag is: voor hoe lang?
Gelukkig had ik mijn volume op zacht staan.quote:Op zondag 13 september 2009 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Ik schrik me kapot, had die site als achtergrond, komt er ineens keiharde muziek uit....
Het weer regentquote:
Hier en daar een bui.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 03:06 schreef bloodymary het volgende:
Wat? Het ziet er nu toch uit of het nog gaat beginnen.
Ja volgens de commentator wel ..iets later, ze liepen wat achter in dat courtquote:Op zondag 13 september 2009 03:20 schreef TheGeneral het volgende:
Ik neem aan dat Wickmayer en Wozniacki ook beginnen?
En gestoptquote:Op zondag 13 september 2009 03:34 schreef qonmann het volgende:
Caroline Wozniacki - Wickmayer ook gestart
Is er ook een stream van die baan??quote:Op zondag 13 september 2009 04:21 schreef northernlight81 het volgende:
Jammer dat Wicky de eerste set heeft verloren.
Niks strafpunt, uitsluiting vanwege doodsbedreiging tegen een lijnrechter!quote:
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you." Wat een domme doos zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 05:02 schreef Relayer het volgende:
[..]
Niks strafpunt, uitsluiting vanwege doodsbedreiging tegen een lijnrechter!
Mee eens.quote:Op zondag 13 september 2009 08:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you." Wat een domme doos zeg.
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.quote:Op zondag 13 september 2009 08:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you."
Zal wel een boete worden die ze moet betalenquote:Op zondag 13 september 2009 09:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.
quote:Op zondag 13 september 2009 09:15 schreef Leatherface het volgende:
Maar goed. Ik snap wel dat wanneer je de status hebt die Serena heeft en wanneer je zo succesvol bent als haar, dat je altijd wilt winnen. Maar als je dan een keer eruit gaat in de halve finale, kun je daar toch wel vrij gelaten op reageren.
Federer en Nadal balen ook wel als ze verliezen, maar zullen zich waarschijnlijk nooit zo laten gaan.
Die vader van de Williams zusters heeft er ook een handje van.quote:Op zondag 13 september 2009 04:52 schreef Tim86 het volgende:
You can take the girl out the ghetto, but can't take the ghetto out the girl
MP krijgen door een fuckin voetfout, dat gaat toch helemaal nergens over?quote:Op zondag 13 september 2009 09:15 schreef Leatherface het volgende:
Maar goed. Ik snap wel dat wanneer je de status hebt die Serena heeft en wanneer je zo succesvol bent als haar, dat je altijd wilt winnen. Maar als je dan een keer eruit gaat in de halve finale, kun je daar toch wel vrij gelaten op reageren.
Federer en Nadal balen ook wel als ze verliezen, maar zullen zich waarschijnlijk nooit zo laten gaan.
Na de halve finales heren. Zal er dus aan liggen hoe lang de heren Nadal, Del Potro, Federer en Djokovic er over doen.quote:
Laat tennis alsjeblieft geen banale sport als voetbal worden zeg.. Wanneer mijn kinderen met hun racket gaan gooien of vloeken haal ik ze van het court af en dat weten ze, vandaar dat ze het nooit doenquote:Op zondag 13 september 2009 09:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.
quote:Op zondag 13 september 2009 09:51 schreef Bruce117 het volgende:
Welke links?quote:Op zondag 13 september 2009 09:55 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Wat is hier anders aan tov eerdere links?
quote:
Dat dus.quote:Op zondag 13 september 2009 10:26 schreef Ambrosius het volgende:
Kim.
The Woz.
Waarom ging ik slapen. Nu de herhaling van Kim-Serena op ES (begin 2e set zijn ze).
En binnenkomen in de top 30 ofzoquote:Op zondag 13 september 2009 10:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Was dat nou echt een voetfout, trouwens?
Iig Clijsters naar de finale. Waarschijnlijk wint ze die ook nog wel. Zou wel fenomenaal zijn, een Grand Slam winnen als je derde toernooi na je comeback.
Nee je kan geen voetfout challengen.quote:Op zondag 13 september 2009 10:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En binnenkomen in de top 30 ofzo?
Nu ik erover nadenk, had ze die voetfout niet kunnen challengen? (weet niet of ze die nog had)
Dat is wel een fuckin' lange zin hoor. Dat kan alleen in die eerste tirade, in de tweede is het zeker een kortere zin, waarna die lijnrechtster huilend naar mama rent.quote:Op zondag 13 september 2009 10:47 schreef nightcowboy het volgende:
Ze zou "I swear to God I'm fuckin' going to take this fuckin' ball and shove it down your fuckin' throat, you hear that? I swear to God," gezegd hebben..
Dat is ze sowieso niet. Ze heeft 11 Grand Slam-titels (singles), maar de 18 van Navratilova gaat ze waarschijnlijk niet halen. Laat staan de 22 van Graf of de 24 van Margaret Court.quote:Op zondag 13 september 2009 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
, helaas voor haar niet beste of succesvolste,
Ah ok, dan nog kan er wel wat beter rekening gehouden worden met het moment.quote:Op zondag 13 september 2009 11:05 schreef TheGeneral het volgende:
Ze heeft ook niet 'I will kill you' gezegd.
Williams dacht dat die lijnrechter dat tegen de umpire zei, maar dat verstond ze verkeerd. De lijnrechter zei ook dat ze dat niet had gezegd tegen de umpire.
30 maar? Weet niet hoe het bij de vrouwen werkt, maar bij de mannen zou je met een GS + die twee kwartfinales rond de 15 komen te staan.quote:Op zondag 13 september 2009 10:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En binnenkomen in de top 30 ofzo?
Nu ik erover nadenk, had ze die voetfout niet kunnen challengen? (weet niet of ze die nog had)
Iddquote:Op zondag 13 september 2009 04:52 schreef Tim86 het volgende:
You can take the girl out the ghetto, but can't take the ghetto out the girl
Mja, in die eerste zou ze zoiets best gezegd kunnen hebben, ze stond er best een tijdjequote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is wel een fuckin' lange zin hoor. Dat kan alleen in die eerste tirade, in de tweede is het zeker een kortere zin, waarna die lijnrechtster huilend naar mama rent.
In het voetbal worden zulke dingen door normale mensen wel gewoon gevonden zeker?quote:Op zondag 13 september 2009 09:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Laat tennis alsjeblieft geen banale sport als voetbal worden zeg.. Wanneer mijn kinderen met hun racket gaan gooien of vloeken haal ik ze van het court af en dat weten ze, vandaar dat ze het nooit doen. Als ze het daadwerkelijk heeft gezegd, mag daar best consequenties aan vast zitten, al is levenslang misschien wel wat overdreven. Heeft ze eigenlijk al excuses gemaakt?
Ik heb het stukje gezien en geprobeerd te 'zien' (ik kan liplezen) of ze het gezegd heeft, maar ik kan er geen chocola van maken (waren slechte beelden op youtube, misschien dat ik het op tv wel kan zien).
Shove this ban up my ass.quote:Op zondag 13 september 2009 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me ook dat het geen zak uitmaakt of ze nu "I swear to God I'm fuckin' going to take this fuckin' ball and shove it down your fuckin' throat and I will kil you" of "I swear to God I'm fuckin' going to take this fuckin' ball and shove it down your fuckin' throat, you hear that?" zei.
In geen van beide gevallen normaal. Als ze nu iets te hevig stond te discussieren of het nu wel of geen voetfout was en de timing daarvan, dan zou je 't nog door de vingers kunnen zien door omstandigheden.
Maar ballen in throaten shoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |