Nalbandian heard that the buffet had opened, therefore he was in a rush...quote:Op zondag 13 september 2009 00:13 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Actually, he found Federer's Archilles heel.
Ja, inderdaad. En die baan is nog steeds nat. Wachten ze tot die baan vanzelf opdroogt ofzo.quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
Begin nou gewoon .... Het is toch droog
You win.quote:Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalbandian heard that the buffet had opened, therefore he was in a rush...
quote:Op zondag 13 september 2009 00:15 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga nu echt weg. Tot later. Succes en plezier allemaal.
Nu welquote:Op zondag 13 september 2009 00:14 schreef TheGeneral het volgende:
Match of the Day zou ook al om 00.05 beginnen volgens de guide... Ook nog niet begonnen
Volgens die link van jou nog niet echt.quote:Op zondag 13 september 2009 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
Begin nou gewoon .... Het is toch droog
Volgens die link van mij is het al een stuk langer droog dan toen ik die post neerzette.quote:Op zondag 13 september 2009 00:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Volgens die link van jou nog niet echt.
Ja, maar er zal een tijd komen dat ze niet meer starten.quote:Op zondag 13 september 2009 01:51 schreef nightcowboy het volgende:
Niet dat ik weet.
Er wordt gewoon gespeeld zodra het weer dat toestaat.
Ik word net wakker en ben er niet wijzer door geworden. Door het zappen bedoel ik.quote:Op zondag 13 september 2009 01:48 schreef Ambrosius het volgende:
Maar het is nog niet definitief afgelast voor vandaag?
Mooiquote:Op zondag 13 september 2009 01:54 schreef nightcowboy het volgende:
http://www.justin.tv/lsh999/popout
Ik zie mannetjes die de baan droogmaken.
Hoe lang lieve mensen hoe lang ?quote:Op zondag 13 september 2009 01:57 schreef TheGeneral het volgende:
Paraplus gaan ook weg. Het is weer droog dus. De enige vraag is: voor hoe lang?
Gelukkig had ik mijn volume op zacht staan.quote:Op zondag 13 september 2009 02:01 schreef bloodymary het volgende:
Ik schrik me kapot, had die site als achtergrond, komt er ineens keiharde muziek uit....
Het weer regentquote:
Hier en daar een bui.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |