Woops. Mijn excuses.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:46 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Niet zo sarcastisch a.u.b.!
quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Woops. Mijn excuses.![]()
Ik ga trouwens naar bed, vrienden.Ik wens jullie veel kijkplezier. Misschien dat ik vannacht nog even mijn bed uitkruip om te kijken.
Ik hoop in elk geval dat het morgen droog is en dat we vanaf 18.00 uur naar de SF's bij de heren kunnen kijken.
Nee, ze lopen ook niet zo hard. Het lijkt me dat ze de baan gaan drogen zodra ze het idee hebben dat het minstens een anderhalf uur ofzo droog blijft.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou voor 1u sowieso niks verwachten..
Filmpje?quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:30 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mwah, vond die van Nalbandian tegen Nadal mooier!
quote:
Nalbandian is de Ronny O'Sullivan van het snooker.quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Norrage het volgende:
Heb net al die wedstrijd van Madrid en Parijs toen van Nalbandian zitten kijken...FENOMENAAL....echt, hoe hij daar speelde...ongekend...Daar kan zelfs een Fed in topvorm niet aan tippen, en dat is ook precies waarom Fed toen 2x verloor van Nalby, ondanks dat Fedje echt in vorm was toen. En die 2 massacres van Nadal er ook nog eens bij, geniaal....Vooral die fnale madrid tegen Fedje dus....oh wat jammer dat die Nalby dat niet een beetje constanter deed.....
Federer topvorm > Nalbandian topvorm.quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Norrage het volgende:
Heb net al die wedstrijd van Madrid en Parijs toen van Nalbandian zitten kijken...FENOMENAAL....echt, hoe hij daar speelde...ongekend...Daar kan zelfs een Fed in topvorm niet aan tippen, en dat is ook precies waarom Fed toen 2x verloor van Nalby, ondanks dat Fedje echt in vorm was toen. En die 2 massacres van Nadal er ook nog eens bij, geniaal....Vooral die fnale madrid tegen Fedje dus....oh wat jammer dat die Nalby dat niet een beetje constanter deed.....
> = =? Ze zijn denk ik best gelijkwaardig als ze allebei top zijn. Alleen is Federer bijna altijd top als het echt belangrijk is en Nalbandian bijna nooit. Wat maakt Fed sterker als ze beiden op hun top spelen? Maakt de service dan het verschil,dat Fed meer variatie heeft? Nalbandians backhand lijkt me beter dan Feds backhand maar zijn forehand niet. Ik vind het een lastige.quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer topvorm > Nalbandian topvorm.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:00 schreef Federer-fan het volgende:
Ik heb ook weleens een bal langs de netpaal in het veld geslagen. Ja, oké, dat was dan tijdens de wissel terwijl ik op het bankje zat, maar goed.
quote:Op zondag 13 september 2009 00:05 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
![]()
Heerlijke reactie Fed-Fan! Ik mag die humor van jou wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check ook mijn topic slechte zelfbedachte grappen, deel 5 - ja ja, deeltje 5 alweer, mensen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 13 september 2009 00:01 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Federer topvorm < Nalbandian topvorm.
Yes, but Federer was just coming back from an ankle injury, was still on painkillers and he almost would have missed the TMC.quote:
Waarom beginnen ze niet allebei zodra het weer het permitteert?quote:Op zondag 13 september 2009 00:09 schreef TheGeneral het volgende:
US Open Tennis Championships (Official) Due to today’s weather and our strong desire to complete the women’s singles semifinal matches today, the following is the revised order of play: The Wickmayer-Wozniacki match will now be played in Louis Armstrong stadium as soon as weather permits. The Clijsters-Williams match will start at approximately 8pm in Arthur Ashe stadium as soon as weather permits.
Dat was Federer op 50%.... Hij had toen 6 weken letterlijk niks gedaan vanwege een enkelblessure en ging onvoorbereid dat toernooi in..quote:
Nalbandian unmasked the holes in the Swiss cheesequote:Op zondag 13 september 2009 00:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Yes, but Federer was just coming back from an injury and he almost would have missed the TMC.
Actually, he found Federer's Archilles heel.quote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Nalbandian unmasked the holes in the Swiss cheese!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |