Zie mijn laatste reactie in de FOK! Top 2000quote:Op zondag 13 september 2009 11:47 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moest trouwens wel grinniken toen ik op teletekst de reactie van McEnroe las. Alsof hij zelf altijd zo'n heilig boontje was.!!!11
Waarmee ik het niet goed wil praten overigens, maar ik vond zijn reactie een beetje hypocriet.
Dat heeft ze ook niet gezegd. Dat is al een tijdje bekend.quote:Op zondag 13 september 2009 11:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
Hmm ik ben er niet van overtuigd dat ze 'i will kill you' gezegd heeft. Ik maak dat op uit haar lichaamstaal. Ongetwijfeld heeft ze flink staan schelden maar ik vond, ondanks dat ik absoluut geen Serena fan ben, dit wel een heel zuur einde. Ook voor Kim trouwens, zij had natuurlijk ook gewoon liever 'gewoon' willen winnen.
Bizarre ontknoping... wat zei ze nou precies dan?quote:Op zondag 13 september 2009 11:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me ook dat het geen zak uitmaakt of ze nu "I swear to God I'm fuckin' going to take this fuckin' ball and shove it down your fuckin' throat and I will kil you" of "I swear to God I'm fuckin' going to take this fuckin' ball and shove it down your fuckin' throat, you hear that?" zei.
In geen van beide gevallen normaal. Als ze nu iets te hevig stond te discussieren of het nu wel of geen voetfout was en de timing daarvan, dan zou je 't nog door de vingers kunnen zien door omstandigheden.
Maar ballen in throaten shoven.
Dat weten we niet. Dat fucking dit en shoving dat zijn ook speculaties.quote:Op zondag 13 september 2009 12:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Bizarre ontknoping... wat zei ze nou precies dan?
Oh ok.. Ik loop altijd achter de feiten aanquote:Op zondag 13 september 2009 12:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook niet gezegd. Dat is al een tijdje bekend.
Nou ja, we weten dat ze niet 'I will kill you' gezegd heeft. Maar ze heeft waarschijnlijk wel flink wat gescholden op haar, of in ieder geval iets gezegd wat niet door de beugel kan...quote:Op zondag 13 september 2009 12:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh ok.. Ik loop altijd achter de feiten aan![]()
Ik neem aan dat er nog wel consequenties voor de lijnrechter zijn dan..?
Whehe.quote:Op zondag 13 september 2009 11:48 schreef Relayer het volgende:
[..]
Zie mijn laatste reactie in de FOK! Top 2000
Oh maar dat geloof ik direct, dat ze flink gescholden heeft. Maar wanneer de lijnrechter beweert dat ze 'i will kill you' gezegd heeft terwijl dat niet zo is, neem ik aan dat de lucht toch geklaard moet gaan wordenquote:Op zondag 13 september 2009 12:09 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou ja, we weten dat ze niet 'I will kill you' gezegd heeft. Maar ze heeft waarschijnlijk wel flink wat gescholden op haar, of in ieder geval iets gezegd wat niet door de beugel kan...
Die lijnrechter zit hier niet fout.
Nee, Serena dacht dat de lijnrechter tegen de umpire zei dat ze 'I will kill you' had gezegd.quote:Op zondag 13 september 2009 12:14 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Oh maar dat geloof ik direct, dat ze flink gescholden heeft. Maar wanneer de lijnrechter beweert dat ze 'i will kill you' gezegd heeft terwijl dat niet zo is, neem ik aan dat de lucht toch geklaard moet gaan worden
quote:Op zondag 13 september 2009 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Schorsen die Williams, en lang. Dit kan gewoon echt niet
Ik keek naar die ene camera in de hoek, en hoopte dat het beeld naar die zou gaan. Ik had het op zeker kunnen liplezen wanneer die haar gefilmd had..quote:Op zondag 13 september 2009 12:15 schreef Hephaistos. het volgende:
10.000 camera's daar, en geen een die Willams d'r mond in beeld had?
quote:Op zondag 13 september 2009 12:17 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik keek naar die ene camera in de hoek, en hoopte dat het beeld naar die zou gaan. Ik had het op zeker kunnen liplezen wanneer die haar gefilmd had..
Haar gedrag tijdens de wedstrijd en zeker aan het eind is al voldoende voor een schorsing.quote:Op zondag 13 september 2009 12:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
, jij weet toch ook niet wat ze heeft gezegd? Lekker voorbarige conclusie dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |