Jullie worden blij omdat jullie tv-avondje niet verstoord wordt, maar denk je dat dat een reden is om er opeens een dak op te zetten? Zoals gezegd ben ik er dus geen voorstander van, dan ga ik het niet ineens wel een goede ontwikkeling vinden omdat anderen er wel blij van worden.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij doet steeds net alsof dat wanneer iets voor de commercie is, dat negatief is. Als wij nou met z'n allen (ok, jij niet) blijer worden van een maatregel, dan is dat toch een enorm goede maatregel..?
Aha, en daar moeten ze 100+ jaar over nadenken? Dat die daken er puur en alleen voor de commercie lijkt me niet eens een punt van discussie maar gewoon een feit.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:21 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Het grootste voordeel van een dak buiten commercie lijkt me redelijk simpel (en eerder genoemd): het schema. Als het in de eerste dagen regent kan dat meestal nog wel gecompenseerd worden (en helpt 1 baantje natuurlijk ook geen fuck met de tig wedstrijden), maar als het inderdaad in de latere dagen van het toernooi regent is dat toch de enige baan die echt gebruikt wordt. Zo kan Nadal gewoon zijn wedstrijd op donderdag spelen, ipv van drie wedstrijden achter elkaar. Daar zou hij ook nadeel van hebben.
Daarnaast is er inderdaad ook de "commercie": mensen die een zaterdag hebben vrijgehouden voor een finale en spannende halve finales kunnen die dan ook gewoon zien, qua televisie komt het goed uit. Waarom zou dat niet belangrijk zijn. Proftennis is nou eenmaal entertainment.
Indoortennis vs. Outdoortennis. Tja, het is anders en dat kan effect hebben. Maar goed, dat hebben factoren als warm of koud, wind of geen wind, zon of wolkendek, luchtvochtigheid e.d. ook. Er komt gewoon een extra factor bij: droog of regen (dus indoor). Zie niet in waardoor dit zo anders is dan die andere factoren.
Het kan dus handig zijn voor de tennissers en de fans. Zie het probleem niet zo.
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2009 17:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jullie worden blij omdat jullie tv-avondje niet verstoord wordt, maar denk je dat dat een reden is om er opeens een dak op te zetten?
Nu toch wel live he?quote:
Vannacht om 2 uurquote:
Ik schakelde net over naar de Belg. Dacht leuk ze laten nog steeds het wielrennen zien. Na 2 minuten dacht ik zijn ze opnieuwe gestart ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Nu toch wel live he?![]()
Ik zit nog ff niet voor de tv
Umpire State Building staat er ook mooi bij vandaag.quote:
Je bedoelt de scheidsquote:
Nee? Want de laatste keer dat ik keek kreeg de ATP/ITF/USTA zijn geld omdat het entertainment verzorgt. Dus o.a. mijn tv-avontje (die verkopen ze aan eurosport etc.), de mensen die kaartjes voor bijvoorbeeld vrijdag of zaterdag hebben gekocht. Oke, er komt ook geld van sponsoren, maar die betalen natuurlijk alleen maar omdat ik die kolibrie-auto reclame kijk, of Sony Ericson zie staan en daar aan denk als ik nieuwe oortjes koop.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet voor de mensen die erover gaan.
Waar zie je mij sponsoren noemen? Er wordt gewoon gekeken naar welke situatie het meeste geld in het laatje brengt. Of er op dat moment nou 0 mensen kijken of 6 miljard.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Nee? Want de laatste keer dat ik keek kreeg de ATP/ITF/USTA zijn geld omdat het entertainment verzorgt. Dus o.a. mijn tv-avontje (die verkopen ze aan eurosport etc.), de mensen die kaartjes voor bijvoorbeeld vrijdag of zaterdag hebben gekocht. Oke, er komt ook geld van sponsoren, maar die betalen natuurlijk alleen maar omdat ik die kolibrie-auto reclame kijk, of Sony Ericson zie staan en daar aan denk als ik nieuwe oortjes koop.
Het is ook eerlijker als iedereen even fris aan elke wedstrijd begint, het hele toernooi ofwel outdoor ofwel indoor afgewerkt wordt, alle wedstrijden uit dezelfde ronde op hetzelfde moment beginnen of tenminste op dezelfde dag, enzovoorts, enzovoorts. Waarom gebeurt dat dan niet? Simpel, dat brengt minder geld in het laatje.quote:DAARNAAST is er natuurlijk ook nog het feit dat het eerlijker is voor de spelers als ze gewoon volgens het schema hun kwartfinales en halve finales kunnen afronden, maar dat terzijde.
Clijsters begint om 02.00 in de nacht.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:37 schreef bloodymary het volgende:
Op welke tijden spelen Clijsters en Woepie nou?
quote:Nadal hits into the net to drop the first point on serve but quickly recovers when Gonzalez sends a forehand wide - and not just wide but really, really wide. About two metres wide.
Je zou zeggen dat ze, ze laten spelen zodra het kan. Maar 2.00u is een mooie tijd vannacht om te kijken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Clijsters begint om 02.00 in de nacht.
Inderdaad zeg. Wat een to-ta-le afgang.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
Ongelooflijk wat slecht zeg.. Het is een kwartfinale op een Grand Slam hoor Gonzalez.. Hij bakt er echt helemaal niks van.
Ik doe met je mee.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:46 schreef TheGeneral het volgende:
Dit is echt belachelijk.... Ik doe het niet graag, maar:
Gonzalez
quote:
Dat doet ie inderdaad waarschijnlijk omdat mensen dat leuk vinden, niet omdat ie gefrustreerd is ofzo.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Wat een to-ta-le afgang.
Ik vond Gonzalez altijd wel sympathiek maar sinds hij op die lijn ging zitten vind ik hem een zelfdzame minkukel (niet alleen omdat hij op die lijn ging zitten maar ook omdat hij zich steeds onuitstaanbaarder gedraagt. Hij denkt echt dat hij leuk is met dat kapotslaan van zijn rackets.![]()
![]()
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |