Niks strafpunt, uitsluiting vanwege doodsbedreiging tegen een lijnrechter!quote:
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you." Wat een domme doos zeg.quote:Op zondag 13 september 2009 05:02 schreef Relayer het volgende:
[..]
Niks strafpunt, uitsluiting vanwege doodsbedreiging tegen een lijnrechter!
Mee eens.quote:Op zondag 13 september 2009 08:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you." Wat een domme doos zeg.
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.quote:Op zondag 13 september 2009 08:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, levenslange schorsing als ze echt zei "I will kill you."
Zal wel een boete worden die ze moet betalenquote:Op zondag 13 september 2009 09:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.
quote:Op zondag 13 september 2009 09:15 schreef Leatherface het volgende:
Maar goed. Ik snap wel dat wanneer je de status hebt die Serena heeft en wanneer je zo succesvol bent als haar, dat je altijd wilt winnen. Maar als je dan een keer eruit gaat in de halve finale, kun je daar toch wel vrij gelaten op reageren.
Federer en Nadal balen ook wel als ze verliezen, maar zullen zich waarschijnlijk nooit zo laten gaan.
Die vader van de Williams zusters heeft er ook een handje van.quote:Op zondag 13 september 2009 04:52 schreef Tim86 het volgende:
You can take the girl out the ghetto, but can't take the ghetto out the girl
MP krijgen door een fuckin voetfout, dat gaat toch helemaal nergens over?quote:Op zondag 13 september 2009 09:15 schreef Leatherface het volgende:
Maar goed. Ik snap wel dat wanneer je de status hebt die Serena heeft en wanneer je zo succesvol bent als haar, dat je altijd wilt winnen. Maar als je dan een keer eruit gaat in de halve finale, kun je daar toch wel vrij gelaten op reageren.
Federer en Nadal balen ook wel als ze verliezen, maar zullen zich waarschijnlijk nooit zo laten gaan.
Na de halve finales heren. Zal er dus aan liggen hoe lang de heren Nadal, Del Potro, Federer en Djokovic er over doen.quote:
Laat tennis alsjeblieft geen banale sport als voetbal worden zeg.. Wanneer mijn kinderen met hun racket gaan gooien of vloeken haal ik ze van het court af en dat weten ze, vandaar dat ze het nooit doenquote:Op zondag 13 september 2009 09:07 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat gaat wat ver. In frustraties zeggen mensen nu eenmaal domme dingen. Maar ze mag wel eens goed nadenken voordat ze dat soort onzin uitkraamt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |