Stond je geloof ik alquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 Piles - 98
2 Californium - 95
3 PieterBas - 59
4 Psychonikeo - 58
5 Yesse - 53
6 Luctor.et.Emergo - 49
7 Deansensitized - 39
8 ReMcOrE - 36
9 jslavenburg - 33
10 Puala - 32
Whut, ik sta in de top 10
Hé prutsert, je was gewoon zelf te laat hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef The_Dean het volgende:
Trut
Stage SC #1057: Vorschewagens!
Wow, dat duurt een paar jaar voordat ik in dat lijstje kom.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:28 schreef Puala het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 Piles - 98
2 Californium - 95
3 PieterBas - 59
4 Psychonikeo - 58
5 Yesse - 53
6 Luctor.et.Emergo - 49
7 Deansensitized - 39
8 ReMcOrE - 36
9 jslavenburg - 33
10 Puala - 32
Whut, ik sta in de top 10
Haha!! Haastige spoed is zelden goed!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Puala het volgende:ik heb het verkeerde nummer weer is in de TT gegooid
Ik had al 20 keer ge-F5-t en toen ging ik hem pas openen hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha!! Haastige spoed is zelden goed!
Jij hebt gewoon geen geduldquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Hé prutsert, je was gewoon zelf te laat hoor
Mwah, als je een klein beetje spamt & veel aanwezig bent valt het mee hoorquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Wow, dat duurt een paar jaar voordat ik in dat lijstje kom.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:29 schreef Puala het volgende:ik heb het verkeerde nummer weer is in de TT gegooid
Hier staat een volkswagen in de OPquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:33 schreef The_Dean het volgende:
Maar ik heb een Volkswagen en Porsche in mijn FiPo
Stage SC #1057: Vorschewagens!
Ik heb tot nu toe 3 topics geopend. Dat ga ik echt niet inhalen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, als je een klein beetje spamt & veel aanwezig bent valt het mee hoor
En geen SPELFOUT!!!quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:34 schreef DjRex89 het volgende:
Ik keur bij deze dit topic af! Andere heeft pics, een betere TT en het goede nummer
Weet je ook eens wat dat isquote:
Goed je best doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe 3 topics geopend. Dat ga ik echt niet inhalen.
Deze wel dan?quote:
quote:
quote:Dear MAIL User,
We regret to announce to you that we will be making some vital
maintainance on our Webmail system. During this process you might have
login problems in signing into your Online account, to prevent this,You
will have to confirm your account immediately you receive this
notification.
To confirm and to keep your account active during and after this
maintenance process, please reply to this message with the below account
information.
Failure to do this might result to a permanent deactivation of your user
account from our database to enable us create more spaces for new usersand
to also reduce spam input.
YOUR EMAIL ACCOUNT CONFIRMATION
Email Address:
Email Password:
Date of birth:
Your account shall remain active after you must have successfully
confirmed your account details.
Thanks for bearing with us. Webmail Administrative Team
Zie jij de spelfout niet dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed je best doen![]()
[..]
Deze wel dan?![]()
[..]
Is--> EENSquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is zwaar slecht in nederlands
pssst.. is = eens.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed je best doen![]()
[..]
Deze wel dan?![]()
[..]
Dat is bij deze bewezen danquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:41 schreef Puala het volgende:
[..]
* Puala is zwaar slecht in nederlands
Niet voorzeggen!quote:
Saillant detail.. Peter is in december vorig jaar helaas overleden... Beetje pijnlijkquote:Peter wordt op donderdag 17 september 25 jaar!
Zou er een feestje zijn? Of wil je weten wat Peter wil hebben? Krabbel Peter of stuur een kaartje!
Sue me for being a naziquote:
Schrijf 'taal' ervoor man. Nu klinkt het heel anders.quote:
Die is best grof inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
Nog wat leuks..
Hyves notificatie:
[..]
Saillant detail.. Peter is in december vorig jaar helaas overleden... Beetje pijnlijk![]()
pwndquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck. Rijschool denkt dat ik nog 5 lessen er voor nodig heb. 140 euro. dan nog het examen er bovenop.. weg geld wat ik van de zomer heb verdiend
Zoveel geld...quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
fuckerdefuckfuck. Rijschool denkt dat ik nog 5 lessen er voor nodig heb. 140 euro. dan nog het examen er bovenop.. weg geld wat ik van de zomer heb verdiend
Ja, die kon ik wel aan zien komen.. Is vaak zo hoor. Het is niet altijd zo dat ze per direct weer een examenkans hebben gereserveerd zodat je maar 1 lesje nodig hebt. Misschien is het wel beter zo..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:47 schreef Puala het volgende:
Het examengeld komt er ook bovenop eh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Verdien jij 140 euro in heel de zomervakantie?![]()
Ik heb in totaal 1200 euro verdiend. Daarvan is al ruim 800 euro opgegaan aan mijn rijlessen, theorie examen & het examen van gisteren. Daarnaast heb ik moeten investeren in kleding voor mijn stage en heb ik reparaties gehad voor mijn fiets & scooter..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, die kon ik wel aan zien komen.. Is vaak zo hoor. Het is niet altijd zo dat ze per direct weer een examenkans hebben gereserveerd zodat je maar 1 lesje nodig hebt. Misschien is het wel beter zo..
Verdien jij 140 euro in heel de zomervakantie?![]()
Vast wel, maar ik heb het komend half jaar gewoon weinig inkomsten.. dus dan is dit gewoon dubbel kut eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ach als je eenmaal je rijbewijs hebt is het t wel waard geweest
Zul je altijd zien. Die dingen gebeuren altijd als het net niet goed uitkomt..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik heb het komend half jaar gewoon weinig inkomsten.. dus dan is dit gewoon dubbel kut eigenlijk
Jup, dus nu nog maar meer de hand op de knip en kijken of ik uit ga komen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zul je altijd zien. Die dingen gebeuren altijd als het net niet goed uitkomt..
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.quote:
Ja ok, das wel klote natuurlijk..quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb in totaal 1200 euro verdiend. Daarvan is al ruim 800 euro opgegaan aan mijn rijlessen, theorie examen & het examen van gisteren. Daarnaast heb ik moeten investeren in kleding voor mijn stage en heb ik reparaties gehad voor mijn fiets & scooter..
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.
Dat wordt niet meer het feestbeest uithangen in het weekend danquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, dus nu nog maar meer de hand op de knip en kijken of ik uit ga komen..
Logisch toch!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Als het over auto's gaat, dan issie in no-time vol.
Ik heb een Mercedes A140quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentje
Nou ik heb expres een goedkope rijschool gezocht omdat ik gewoon weet dat het duur is. De rijschool hier in het dorp vraagt 43 euro voor 60 minuten. Mijn rijschool 30 euro voor 60 minuten. Het enige punt is dan wel dat ze me niet thuis komen ophalen, maar dat ik naar een bepaald punt moet komen. Dat geeft allemaal niets, want ik start gewoon met lessen vanaf de CBR locatie. Ergens nog een pluspunt dus ook.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja ok, das wel klote natuurlijk..
Volgens mij mag je er alleen wel van uitgaan dat je rijbewijs rond de 2K kost tegenwoordig. Ik kan het fout hebben, maar goed. Het blijft kut natuurlijk.
Even zonder iemand hiermee te bedoelen, maar soms hoor je ook mensen die halverwege stoppen met lessen omdat het geld op is.. Voor die mensen heb ik dan geen medelijden hoor. Zorg eerst dat je (genoeg) geld hebt om ook tegenvallers op te vangen en ga daarna pas lessen...
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat wordt niet meer het feestbeest uithangen in het weekend dan
verbeter dan wel even de fouten in deze TTquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
In die andere zitten meer posts.
Niets mis mee toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:03 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb een Mercedes A140Officieel is ie niet eens van mij maar rij er wel altijd in/mn oma mag/kan er niet meer in rijden..
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijk
Dat is ook saai.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik sowieso al niet vaak eigenlijk
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is vaak zo met mannen. Vraag me altijd af of ze uberhaubt zelf al een auto bezitten en wat voor eentje
Nee.quote:
2 zelfsquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Die rommel moet je sowieso niet drinken..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.
Dat is luxe in mijn ogenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb gelukkig mijn rijbewijs gekregen als verjaardagscadeau..
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..quote:
Dat kwam uit een zelf meegebrachte flesquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ook geen tequila meer, bedoelt hij.
Ben gewoon lichamelijk niet in staat er voorquote:
Lucky...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:05 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb gelukkig mijn rijbewijs gekregen als verjaardagscadeau..
Oh mijn god. Mag ik jouw ouders?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..
Ja nu wel ja, met je slotjesquote:Op zaterdag 12 september 2009 14:51 schreef GlowMouse het volgende:
In die andere zitten meer posts.
Hoe dat zo dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat kwam uit een zelf meegebrachte fles![]()
[..]
Ben gewoon lichamelijk niet in staat er voor
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden dat bij de opvoeding horen/iets wat je echt nodig hebt voor je toekomst. Zelfde als dat ze mijn schoolgeld betalen..
Je kunt ze leasen?quote:
Ik zeg: PROTEST!quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja nu wel ja, met je slotjes
Machtswellusteling!
De mijne ook, maar dan hebben ze nog steeds het geld niet voor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:06 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
WEET JE OOK WAT DAT EENS!quote:
Dat zegt me vrij weinig. Dat houdt in dat...?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb een chronisch vitamine B12 tekort.
Tsja.. Niet dat mijn ouders zo rijk zijn ofzo, die hebben er ook voor moeten sparen. Ik besef ook wel dat ik geluk heb dat ze dat voor me doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef L.no het volgende:
[..]
De mijne ook, maar dan hebben ze nog steeds het geld niet voor.
Ja, die slet had ook op zijn minst hier even de spelfout aan kunnen passen toen hij toch het nummer veranderde.quote:
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat zegt me vrij weinig. Dat houdt in dat...?
Dat snap ik, maar je moet wel iets hebben om uberhaupt te kunnen sparen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:09 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tsja.. Niet dat mijn ouders zo rijk zijn ofzo, die hebben er ook voor moeten sparen. Ik besef ook wel dat ik geluk heb dat ze dat voor me doen
Dan zal die zelf niet zo goed zijn in de Nederlandsche taal en het niet gezien hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, die slet had ook op zijn minst hier even de spelfout aan kunnen passen toen hij toch het nummer veranderde.
Freakyquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:10 schreef Puala het volgende:
[..]
http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/
Ja, het blijft veel geld. Maar goed, mensen houden soms geen rekening met tegenvallers.. Ik wil nogmaals naar niemand wijzen. Als je gewoon uitgaat van 20 lessen en je hebt daar alleen geld voor, kan je er natuurlijk gif op innemen dat het 9 van de 10 keer niet gaat lukken..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik heb expres een goedkope rijschool gezocht omdat ik gewoon weet dat het duur is. De rijschool hier in het dorp vraagt 43 euro voor 60 minuten. Mijn rijschool 30 euro voor 60 minuten. Het enige punt is dan wel dat ze me niet thuis komen ophalen, maar dat ik naar een bepaald punt moet komen. Dat geeft allemaal niets, want ik start gewoon met lessen vanaf de CBR locatie. Ergens nog een pluspunt dus ook.
Ik snap wel dat je er zo over denkt, maar ik snap wel dat sommigen gewoon moeite hebben om het geld op te brengen voor de rijlessen. Het is en blijft een groot bedrag in mijn ogen.
Modelauto's tellen niet he...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geloof dat ik niet eens foto's van mijn auto heb.![]()
Ik heb een vitamine B52 tekort.. Vooral in shot-vorm is mijn medicijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef L.no het volgende:
Ik heb ook een vitamine B tekort, alleen weet ik niet welke nummer.
Het valt mee hoor. 1x in de maand een injectie halen en dan is het te doen. Ben alleen snel uitgeput en als ik moe ben krijg ik gewoon veel klachten. Heb dan moeite met stil staan (voelt net alsof ik op vlot in zee sta) en coördinatie van hand/benen gaat ook achteruit etc.quote:
ik heb volgens mij nog ergens op zolder achter een schot een kist vol met autootjesquote:
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geloof dat ik niet eens foto's van mijn auto heb.![]()
Dan is auto rijden toch ook gevaarlijk? (nu we het toch over auto/autorijden hebbeb)quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Het valt mee hoor. 1x in de maand een injectie halen en dan is het te doen. Ben alleen snel uitgeput en als ik moe ben krijg ik gewoon veel klachten. Heb dan moeite met stil staan (voelt net alsof ik op vlot in zee sta) en coördinatie van hand/benen gaat ook achteruit etc.
Oh, ik heb wel nog op de bank staan. Het is niet zo dat ik blut ben, maar dan spreek ik een groot gedeelte van mijn reserves aan zegmaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, het blijft veel geld. Maar goed, mensen houden soms geen rekening met tegenvallers.. Ik wil nogmaals naar niemand wijzen. Als je gewoon uitgaat van 20 lessen en je hebt daar alleen geld voor, kan je er natuurlijk gif op innemen dat het 9 van de 10 keer niet gaat lukken..
Dat weet ik, maar ik weet ondertussen wel wat ik wel/niet kan. Mag van de artsen gewoon mijn rijbewijs halenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is auto rijden toch ook gevaarlijk? (nu we het toch over auto/autorijden hebbeb)
Mja dat wordt dan geen appartementje?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel nog op de bank staan. Het is niet zo dat ik blut ben, maar dan spreek ik een groot gedeelte van mijn reserves aan zegmaar
Ik heb een litteken aan de binnenkant van mn lip waar ik soms last van heb. Ben nog niet naar de dokter geweest omdat ik bijna zeker weet dat ie er een injectie in gaat stoppen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Na de 20e merk je het niet eens meer
Voorlopig niet neequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja dat wordt dan geen appartementje?
watjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb een litteken aan de binnenkant van mn lip waar ik soms last van heb. Ben nog niet naar de dokter geweest omdat ik bijna zeker weet dat ie er een injectie in gaat stoppen..
Iddquote:
Jij ben zeker liever de gevende partij van een injectie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb een litteken aan de binnenkant van mn lip waar ik soms last van heb. Ben nog niet naar de dokter geweest omdat ik bijna zeker weet dat ie er een injectie in gaat stoppen..
Ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij ben zeker liever de gevende partij van een injectie?
Nou, ik welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Je privecollectie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij was het niet zo'n goed idee om via Windows op zoeken te klikken en dan afbeeldiongen te slecteren, en dan op zoeken klikken, zonder iets bij de zoekterm in te vullen. Nu gaat ie alle plaatjes die ik op de PC heb staan laten zien.Hij zit nu al over de 35.000 plaatjes.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Like you had a problem with itquote:
Ik moest stiekem lachen omdat je je grap steeds weer herhaalt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Like you had a problem with it
It works every timequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moest stiekem lachen omdat je je grap steeds weer herhaalt.
nee, alle plaatjes, dus ook windows-knoppen, logo's van spel-makers en dergelijkequote:
Mwah, ligt er maar net aan wat je bereiken wilt..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is heul niet positief bedoeld hoor.
Het zal eerder lachen zijn om het feit dat het zo kansloos is. Niet omdat ze het werkelijk zo grappig vindquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, alle plaatjes, dus ook windows-knoppen, logo's van spel-makers en dergelijke
Noem dan maar het merk + type opquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan geen foto vinden van mij auto.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Het zal eerder lachen zijn om het feit dat het zo kansloos is. Niet omdat ze het werkelijk zo grappig vind
Tijd om een nieuwe te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan geen foto vinden van mij auto.
Zo stom inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:33 schreef DjRex89 het volgende:
Ik haat het als ondertitels halverwege een serie opeens niet meer synchroon lopen
Zal dat wel een keer doen.quote:
Juistquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:33 schreef DjRex89 het volgende:
Ik haat het als ondertitels tijdens een serie meelopen
En opeens lopen ze weer synchroonquote:
En je prijs is... Poging 2 voor je rijbewijsquote:
We'll be waitin'.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal dat wel een keer doen.Maar moet 'em dan eerst even wassen.
Jup.quote:
Geef groetjes aan je oma.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En opeens lopen ze weer synchroon
Maar oma is op bezoek dus
Kan nog wel even duren, voordat ik 'em weer een wasbeurt geef, vanwege de harde wind en zand die in de straat nog ligt.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En je prijs is... Poging 2 voor je rijbewijshihi
In de straat..? Verwacht je een tornado?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, voordat ik 'em weer een wasbeurt geef, vanwege de harde wind en zand die in de straat nog ligt.
Maakt niet uit joh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, voordat ik 'em weer een wasbeurt geef, vanwege de harde wind en zand die in de straat nog ligt.
Oh, dat lijkt veel op dat koekje/ijsje-ding waarbij vanille, aardbij en chocolade in zit. Hoe heet dat toch...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu een tompoes/tompouce eten[ afbeelding ]
nadat de straat opnieuw bestraat is, ligt er nog zand op de straatstenen. En bij wind waait die op de auto. Dus voorlopig heeft het geen nut om de auto te wassen. Daarnaast is het al een hele tijd droog, dus de grond is uitgedroogd en bij wind waait ook de stof mijn auto op.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In de straat..? Verwacht je een tornado?
Een cornetto?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt veel op dat koekje/ijsje-ding waarbij vanille, aardbij en chocolade in zit. Hoe heet dat toch...
Gelukkig staat mijn auto in de garage.. Scheelt me een hoop van die zure regen-aanslag etc..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nadat de straat is opnieuw bestraat ligt er nog zand op de straatstenen. En bij wind waait die op de auto. Dus voorlopig heeft het geen nut om de auto te wassen. Daarnaast is het al een hele tijd droog, dus de grond is uitgedroogd en bij wind waait ook de stof mijn auto op.
ik heb geen garage, dus de mijne staat altijd buiten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:57 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn auto in de garage.. Scheelt me een hoop van die zure regen-aanslag etc..
Bouw een carport.. Scheelt al een beetje...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb geen garage, dus de mijne staat altijd buiten.
Nog even en het regenseizoen begint weer in Nederland.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bouw een carport.. Scheelt al een beetje...
ik weet wat je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen.quote:
Onze kunstenaar.. hihiquote:
Die dingen zijn lekker hè?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik weet wat je bedoelt, maar ik kan niet op de naam komen.![]()
Je lacht mij uit?quote:
M'n hart, wat doe je?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Je lacht mij uit?
Weet je hoeveel moeite, concentratie en zweet dit kost?![]()
![]()
ik heb respect voor je hoor!quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:17 schreef L.no het volgende:
[..]
Je lacht mij uit?
Weet je hoeveel moeite, concentratie en zweet dit kost?![]()
![]()
Nee, dat is genietenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb respect voor je hoor!
Bootje moet eens in de spiegel kijken! dan kan die pas lachen!![]()
Best wel een stomme naam voor zoiets lekkers.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb respect voor je hoor!
Bootje moet eens in de spiegel kijken! dan kan die pas lachen!![]()
Het is gewoon Dubbeldik genieten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Best wel een stomme naam voor zoiets lekkers.
Dat is waar. Dankjewel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is gewoon Dubbeldik genieten.![]()
![]()
Maar ik heb wel de naam gevonden.![]()
Daar ging het toch om.
Ik kan je moeilijk helpen. Nog nooit in zo'n situatie gezeten.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:10 schreef The_Dean het volgende:
Help me eens even...
Kt uit huis krijgen
Succes met zoeken!quote:
Danke. ^^quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Succes met zoeken!
Ik ga mn vrienden opzoeken!
Heb het ook niet voor jou koud gelegdquote:
Of juist welquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:43 schreef Puala het volgende:
Nee daar heb je ook weer gelijk in![]()
Daarnaast zit ik met een migraine aanval achter de laptop, dus alcohol lijkt me ook weer niet alles nu
Beeldscherm staat heel donker, is goed te doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Of juist wel
Hmm niet echt fijn, computeren is dan ook niet echt 'slim'. Maar blijf maar wel doen, anders verveel ik me dalijk
Slimquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Beeldscherm staat heel donker, is goed te doenHeb ook op tijd medicijnen ingenomen, dus het is nog te houden
![]()
Waar ga je normaal eigenlijk uit?
Oké. Klinkt wel gezelligquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Slim
Op vrijdag meestal met vrienden naar de kroeg hier of naar de stad. Op zaterdag is meestal wel een feestje of andere activiteit. Alleen vanavond dus niet... Dus geen idee of ik nog wat ga doen.
Is het ookquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké. Klinkt wel gezellig![]()
Zit nu voor het eerst let's dance te kijken op rtl 4, maar wat een bagger programma zeg
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is het ookAlleen was ik gister op het terras al redelijk aangeschoten toen we daarna de kroeg in gingen
Had niet echt goed gegeten dus hij viel nogal zwaar
Van 12 tot 3 daarna niks meer gedronken.
Er zijn vanavond alleen maar van die bagger programma's volgens mij
Fijn he (not) Hadden ook wel veel gedronken op het terras alquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Puala het volgende:
[..]
dat probleem ken ik
Cold Case @ net5 is vaak wel nice
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja ben weer terug van gamen, maar ga nu nog even trainen.
Als het gezellig is dan gaat d'r automatisch meer in hequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fijn he (not) Hadden ook wel veel gedronken op het terras alGeen idee waarom dat was.
Tsja, dan moet je mensjes ritselenquote:Ik denk dat ik gewoon wat afleveringen van Lost ga kijken oid. Maar meer zin om vanavond nog op stap te gaan..
Zullen wij dan maar gaan? Heb hetzelfde probleem geloof ik..quote:
Gezellig was het sowiesoquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het gezellig is dan gaat d'r automatisch meer in he![]()
[..]
Tsja, dan moet je mensjes ritselen
Ja, gezellig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar gaan? Heb hetzelfde probleem geloof ik..
Wat gaan we doen dan?quote:
* L.no voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gezellig was het sowieso![]()
Ja als niemand reageertMaar Fokken is ook leuk, alleen wel een beetje kansloos op zaterdagavond
Weet ik veel. Jij bent degene die het voorstelt.quote:
Is toch ook kansloos? Ik zeg niet dat het niet gezellig isquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet ik veel. Jij bent degene die het voorstelt.
Maar het klinkt zo negatief en triest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is toch ook kansloos? Ik zeg niet dat het niet gezellig is
Kom dan hier heen. Genoeg plaatsen om lol te hebben.quote:
Ohja, beetje ver lopenquote:
Nee hoor, maar kan zo slecht meepratenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ohja, beetje ver lopen
Is Paula in slaap gevallen?
Let's hope so. Des te meer slachtoffers mensen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ga over een tijdje ook weer eens ergens stage lopen. Ben benieuwd waar ik nu weer ga belanden. Hopelijk hou ik ook voldoende tijd over om hier te verblijven.
Vertel eens wat leuks dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor, maar kan zo slecht meepraten
Slachtoffers, wat gebeurt er dan allemaal in de Stage SCquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Let's hope so. Des te meer slachtoffers mensen.
Daar kunnen we helaas niks over zeggen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Slachtoffers, wat gebeurt er dan allemaal in de Stage SC
Ik maakte me al zorgen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor, maar kan zo slecht meepraten
Een manier om daar achter te komen eh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Slachtoffers, wat gebeurt er dan allemaal in de Stage SC
Misschien was je wel van je bureaustoel gevallen ofzoquote:
En het resultaat?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst sinds weken weer inspiratie voor een gedicht
Ik lig languit in bed, dus dat zal helaas niet lukkenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Misschien was je wel van je bureaustoel gevallen ofzo
Je harde stem en gebalde vuistenquote:
Uit bed gerold danquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik lig languit in bed, dus dat zal helaas niet lukken
Cool.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:16 schreef Puala het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst sinds weken weer inspiratie voor een gedicht
Wie dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat lukt je niet zomaar hoor. Er is eigenlijk maar 1 persoon die dat lukt hier
Nogmaals cool.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Je harde stem en gebalde vuisten
Zwaaien dreigend boven de tafel
Kwetsende woorden vloeien voort
Mijn handen zijn gebald in vuisten
In een verwoede poging te beheersen
Druk ik mijn nagels in mijn tedere huid
Mijn hoofd bonst en bonkt als ik opsta
In een verwoedde poging om te praten
Vraag ik je vriendelijk om weg te gaan
Het is puur autobiografisch ditquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Nogmaals cool.Waar komt die inspiratie vandaan?
* L.no is curious...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat lukt je niet zomaar hoor. Er is eigenlijk maar 1 persoon die dat lukt hier
Ik wacht vol spanningquote:
Vind je? Ik vind het altijd vet om er eentje te maken, alleen weet ik alleen hoe ik verhaaltjes kan maken (die ik nooit verwerkquote:
Dan ben je hier nog steeds welkomquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan kom ik er tegen die tijd vanzelf wel achter. Echt stage gaat het toch niet worden helaas. Is puur afstuderen.
Psst.. stiekem doe ik ook niet echt aan stage.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Dan kom ik er tegen die tijd vanzelf wel achter. Echt stage gaat het toch niet worden helaas. Is puur afstuderen.
Ik ben al 2 keer gepubliceerd in een bundelquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het altijd vet om er eentje te maken, alleen weet ik alleen hoe ik verhaaltjes kan maken (die ik nooit verwerk).
Nog even en je breekt doorquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer gepubliceerd in een bundelen er is al een keer een katern van een krant geweest die helemaal vol stond met mijn gedichten
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Psst.. stiekem doe ik ook niet echt aan stage.
Heel vet. Staat alle gedichten trouwens in je poezieforum (in je sig)?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer gepubliceerd in een bundelen er is al een keer een katern van een krant geweest die helemaal vol stond met mijn gedichten
Ik ben nog een scholier, maar ik ben een beetje verslaafd aan deze SC geworden.quote:
Ik ben bezig om zelf een dichtbundel samen te stellen om naar een uitgever te sturen. Alleen moet ik daar echt zin in hebben om aan te werken. Ben erg kritisch namelijk en ben veel aan het deleten en herschrijven telkens.quote:
Gewoon alles op internet droppen en kijken wat andere er van zeggen en aan de hand van dat commentaar weer verder gaan? Maar volgens mij doe je dat alquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben bezig om zelf een dichtbundel samen te stellen om naar een uitgever te sturen. Alleen moet ik daar echt zin in hebben om aan te werken. Ben erg kritisch namelijk en ben veel aan het deleten en herschrijven telkens.
Nee daar staat helemaal niets meer op, want het werd door botjes volgespammed. Moet het nog goed op gaan zetten, maar dat kost me een week of 3 fulltime. Moet nog even kijken of me dat tijdens stage gaat lukken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Heel vet. Staat alle gedichten trouwens in je poezieforum (in je sig)?
Tijd zat tijdens je stage toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee daar staat helemaal niets meer op, want het werd door botjes volgespammed. Moet het nog goed op gaan zetten, maar dat kost me een week of 3 fulltime. Moet nog even kijken of me dat tijdens stage gaat lukken.
Ja ik heb een bepaald forum waar ik wel erg veel op post en leuke reacties krijg. Al staan daar ook een paar proza stukken tussen waarvan ik gigantisch twijfel of ik ze er in moet gaan zettenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon alles op internet droppen en kijken wat andere er van zeggen en aan de hand van dat commentaar weer verder gaan? Maar volgens mij doe je dat al
Misschien is zo'n houding toch wel goed. Een 'dat zal wel goed zijn'-houding is ook niet altijd goed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben bezig om zelf een dichtbundel samen te stellen om naar een uitgever te sturen. Alleen moet ik daar echt zin in hebben om aan te werken. Ben erg kritisch namelijk en ben veel aan het deleten en herschrijven telkens.
Dat wel, maar bij programmeren en photoshoppen kan ik geen telefoontjes gebruiken van mensen die willen dat ik hun word bestandje uit de backup visquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tijd zat tijdens je stage toch?
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik heb een bepaald forum waar ik wel erg veel op post en leuke reacties krijg. Al staan daar ook een paar proza stukken tussen waarvan ik gigantisch twijfel of ik ze er in moet gaan zetten![]()
Ik dacht dat vrouwen altijd meerdere dingen tegelijk konden doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel, maar bij programmeren en photoshoppen kan ik geen telefoontjes gebruiken van mensen die willen dat ik hun word bestandje uit de backup vis
Omdat ze wel heel erg persoonlijk zijn en ontzettend herkenbaar voor mijn omgeving als ze het gaan lezen.quote:
photoshoppen en programmeren is toch meerdere dingen al?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd meerdere dingen tegelijk konden doen
Dat doe je toch niet tegelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
photoshoppen en programmeren is toch meerdere dingen al?
tijdens mijn programmeren voeg ik gelijk buttons en layout toe.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet tegelijk
Of photoshop je met links terwijl je met je rechterhand programmeert?
Er zijn limieten hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd meerdere dingen tegelijk konden doen
Leg uit danquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
idd, mar dat snappen die mannen niet
Nou je moet het voorstellen als een soort ram geheugen, alles gebruikt een stukje en op een gegeven moment is het volquote:
Ja maar waarom is het ramgeheugen van een man na 1 actie al vol?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou je moet het voorstellen als een soort ram geheugen, alles gebruikt een stukje en op een gegeven moment is het vol
Omdat ze maar 512 mb hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar waarom is het ramgeheugen van een man na 1 actie al vol?
Ik moest hardop lachenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens ook het idee dat jij kan posten en PMen tegelijk
Hoeveel heb jij dan? 4GB?quote:
Daarover moet je klagen bij je oudersquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
Stom dat ik er geen GB bij kan laten zetten
whahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
Denk niet dat het helpt.. Ik kan dus echt geen 2 dingen tegelijk. Ik kan niet eens eten koken en praten tegelijkDan vergeet ik vanalles.
Omg,quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
Denk niet dat het helpt.. Ik kan dus echt geen 2 dingen tegelijk. Ik kan niet eens eten koken en praten tegelijkDan vergeet ik vanalles.
Ik ontken het ook nietquote:
Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenquote:
Ach, zo voel je je gewoon een beetje komiekquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenOf mn pa zegt "Je moet niet tegen m praten, dan krijgen we ons eten nooit meer"
Je vader heeft iig wel humor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenOf mn pa zegt "Je moet niet tegen m praten, dan krijgen we ons eten nooit meer"
Dat heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, zo voel je je gewoon een beetje komiek
Gewoon negeren dan joh en doorgaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker
Kwam laatst bij een maat van me, en zijn zusje had wat vriendinnen uitgenodigd. Dus ik kom binnen en stel me ff voor. Zegt een van die vriendinnen "Oh, dus jij bent die grappige jongen?" en ik had zoiets vanhet zal wel
Had 1x een flauwe opmerking gemaakt toen ze net een slok drinken in dr mond had.. Moet er zelf natuurlijk ook wel lol om hebben dan hequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon negeren dan joh en doorgaan
Flauwquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had 1x een flauwe opmerking gemaakt toen ze net een slok drinken in dr mond had.. Moet er zelf natuurlijk ook wel lol om hebben dan he
We moeten je wel bezig houden hequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef Puala het volgende:
Eerst pm-en jullie keurig tegelijk.. nu gaan jullie over naar beurtlings pm-en
Was gewoon terechtquote:
Ah, een directe type. Dat geeft vaak nadelen op inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
Komt ook omdat ik altijd meteen zeg wat ik denk. Wat soms ook voor minder leuke situaties zorgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |