Uiteraardquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens ook het idee dat jij kan posten en PMen tegelijk

Hoeveel heb jij dan? 4GB?quote:

Daarover moet je klagen bij je oudersquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
Stom dat ik er geen GB bij kan laten zetten

whahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
Denk niet dat het helpt.. Ik kan dus echt geen 2 dingen tegelijk. Ik kan niet eens eten koken en praten tegelijkDan vergeet ik vanalles.

Omg,quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
Denk niet dat het helpt.. Ik kan dus echt geen 2 dingen tegelijk. Ik kan niet eens eten koken en praten tegelijkDan vergeet ik vanalles.

Ik ontken het ook nietquote:

Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenquote:

Ach, zo voel je je gewoon een beetje komiekquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenOf mn pa zegt "Je moet niet tegen m praten, dan krijgen we ons eten nooit meer"

Je vader heeft iig wel humor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenOf mn pa zegt "Je moet niet tegen m praten, dan krijgen we ons eten nooit meer"

Dat heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, zo voel je je gewoon een beetje komiek

Gewoon negeren dan joh en doorgaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker
Kwam laatst bij een maat van me, en zijn zusje had wat vriendinnen uitgenodigd. Dus ik kom binnen en stel me ff voor. Zegt een van die vriendinnen "Oh, dus jij bent die grappige jongen?" en ik had zoiets vanhet zal wel

Had 1x een flauwe opmerking gemaakt toen ze net een slok drinken in dr mond had.. Moet er zelf natuurlijk ook wel lol om hebben dan hequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon negeren dan joh en doorgaan

Flauwquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had 1x een flauwe opmerking gemaakt toen ze net een slok drinken in dr mond had.. Moet er zelf natuurlijk ook wel lol om hebben dan he

We moeten je wel bezig houden hequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef Puala het volgende:
Eerst pm-en jullie keurig tegelijk.. nu gaan jullie over naar beurtlings pm-en

Was gewoon terechtquote:

Ah, een directe type. Dat geeft vaak nadelen op inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
Komt ook omdat ik altijd meteen zeg wat ik denk. Wat soms ook voor minder leuke situaties zorgt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |