Nog even en je breekt doorquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer gepubliceerd in een bundelen er is al een keer een katern van een krant geweest die helemaal vol stond met mijn gedichten
Wat doe je dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Psst.. stiekem doe ik ook niet echt aan stage.
Heel vet. Staat alle gedichten trouwens in je poezieforum (in je sig)?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben al 2 keer gepubliceerd in een bundelen er is al een keer een katern van een krant geweest die helemaal vol stond met mijn gedichten
Ik ben nog een scholier, maar ik ben een beetje verslaafd aan deze SC geworden.quote:
Ik ben bezig om zelf een dichtbundel samen te stellen om naar een uitgever te sturen. Alleen moet ik daar echt zin in hebben om aan te werken. Ben erg kritisch namelijk en ben veel aan het deleten en herschrijven telkens.quote:
Gewoon alles op internet droppen en kijken wat andere er van zeggen en aan de hand van dat commentaar weer verder gaan? Maar volgens mij doe je dat alquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben bezig om zelf een dichtbundel samen te stellen om naar een uitgever te sturen. Alleen moet ik daar echt zin in hebben om aan te werken. Ben erg kritisch namelijk en ben veel aan het deleten en herschrijven telkens.
Nee daar staat helemaal niets meer op, want het werd door botjes volgespammed. Moet het nog goed op gaan zetten, maar dat kost me een week of 3 fulltime. Moet nog even kijken of me dat tijdens stage gaat lukken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Heel vet. Staat alle gedichten trouwens in je poezieforum (in je sig)?
Tijd zat tijdens je stage toch?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee daar staat helemaal niets meer op, want het werd door botjes volgespammed. Moet het nog goed op gaan zetten, maar dat kost me een week of 3 fulltime. Moet nog even kijken of me dat tijdens stage gaat lukken.
Ja ik heb een bepaald forum waar ik wel erg veel op post en leuke reacties krijg. Al staan daar ook een paar proza stukken tussen waarvan ik gigantisch twijfel of ik ze er in moet gaan zettenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gewoon alles op internet droppen en kijken wat andere er van zeggen en aan de hand van dat commentaar weer verder gaan? Maar volgens mij doe je dat al
Misschien is zo'n houding toch wel goed. Een 'dat zal wel goed zijn'-houding is ook niet altijd goed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben bezig om zelf een dichtbundel samen te stellen om naar een uitgever te sturen. Alleen moet ik daar echt zin in hebben om aan te werken. Ben erg kritisch namelijk en ben veel aan het deleten en herschrijven telkens.
Dat wel, maar bij programmeren en photoshoppen kan ik geen telefoontjes gebruiken van mensen die willen dat ik hun word bestandje uit de backup visquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Tijd zat tijdens je stage toch?
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja ik heb een bepaald forum waar ik wel erg veel op post en leuke reacties krijg. Al staan daar ook een paar proza stukken tussen waarvan ik gigantisch twijfel of ik ze er in moet gaan zetten![]()
Ik dacht dat vrouwen altijd meerdere dingen tegelijk konden doenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel, maar bij programmeren en photoshoppen kan ik geen telefoontjes gebruiken van mensen die willen dat ik hun word bestandje uit de backup vis
Omdat ze wel heel erg persoonlijk zijn en ontzettend herkenbaar voor mijn omgeving als ze het gaan lezen.quote:
photoshoppen en programmeren is toch meerdere dingen al?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd meerdere dingen tegelijk konden doen
Dat doe je toch niet tegelijkquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:30 schreef Puala het volgende:
[..]
photoshoppen en programmeren is toch meerdere dingen al?
tijdens mijn programmeren voeg ik gelijk buttons en layout toe.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet tegelijk
Of photoshop je met links terwijl je met je rechterhand programmeert?
Er zijn limieten hoor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat vrouwen altijd meerdere dingen tegelijk konden doen
Leg uit danquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
idd, mar dat snappen die mannen niet
Nou je moet het voorstellen als een soort ram geheugen, alles gebruikt een stukje en op een gegeven moment is het volquote:
Ja maar waarom is het ramgeheugen van een man na 1 actie al vol?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou je moet het voorstellen als een soort ram geheugen, alles gebruikt een stukje en op een gegeven moment is het vol
Omdat ze maar 512 mb hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar waarom is het ramgeheugen van een man na 1 actie al vol?
Ik moest hardop lachenquote:
Uiteraardquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:35 schreef DjRex89 het volgende:
Heb trouwens ook het idee dat jij kan posten en PMen tegelijk
Hoeveel heb jij dan? 4GB?quote:
Daarover moet je klagen bij je oudersquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:37 schreef DjRex89 het volgende:
Stom dat ik er geen GB bij kan laten zetten
whahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
Denk niet dat het helpt.. Ik kan dus echt geen 2 dingen tegelijk. Ik kan niet eens eten koken en praten tegelijkDan vergeet ik vanalles.
Omg,quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:39 schreef DjRex89 het volgende:
Denk niet dat het helpt.. Ik kan dus echt geen 2 dingen tegelijk. Ik kan niet eens eten koken en praten tegelijkDan vergeet ik vanalles.
Ik ontken het ook nietquote:
Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenquote:
Ach, zo voel je je gewoon een beetje komiekquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenOf mn pa zegt "Je moet niet tegen m praten, dan krijgen we ons eten nooit meer"
Je vader heeft iig wel humor.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is best onhandig hoor.. En de rest gaat me dan uitlachenOf mn pa zegt "Je moet niet tegen m praten, dan krijgen we ons eten nooit meer"
Dat heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, zo voel je je gewoon een beetje komiek
Gewoon negeren dan joh en doorgaanquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat heb ik wel vaker
Kwam laatst bij een maat van me, en zijn zusje had wat vriendinnen uitgenodigd. Dus ik kom binnen en stel me ff voor. Zegt een van die vriendinnen "Oh, dus jij bent die grappige jongen?" en ik had zoiets vanhet zal wel
Had 1x een flauwe opmerking gemaakt toen ze net een slok drinken in dr mond had.. Moet er zelf natuurlijk ook wel lol om hebben dan hequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Gewoon negeren dan joh en doorgaan
Flauwquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had 1x een flauwe opmerking gemaakt toen ze net een slok drinken in dr mond had.. Moet er zelf natuurlijk ook wel lol om hebben dan he
We moeten je wel bezig houden hequote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef Puala het volgende:
Eerst pm-en jullie keurig tegelijk.. nu gaan jullie over naar beurtlings pm-en
Was gewoon terechtquote:
Ah, een directe type. Dat geeft vaak nadelen op inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
Komt ook omdat ik altijd meteen zeg wat ik denk. Wat soms ook voor minder leuke situaties zorgt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |