Ja, het blijft veel geld. Maar goed, mensen houden soms geen rekening met tegenvallers.. Ik wil nogmaals naar niemand wijzen. Als je gewoon uitgaat van 20 lessen en je hebt daar alleen geld voor, kan je er natuurlijk gif op innemen dat het 9 van de 10 keer niet gaat lukken..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik heb expres een goedkope rijschool gezocht omdat ik gewoon weet dat het duur is. De rijschool hier in het dorp vraagt 43 euro voor 60 minuten. Mijn rijschool 30 euro voor 60 minuten. Het enige punt is dan wel dat ze me niet thuis komen ophalen, maar dat ik naar een bepaald punt moet komen. Dat geeft allemaal niets, want ik start gewoon met lessen vanaf de CBR locatie. Ergens nog een pluspunt dus ook.
Ik snap wel dat je er zo over denkt, maar ik snap wel dat sommigen gewoon moeite hebben om het geld op te brengen voor de rijlessen. Het is en blijft een groot bedrag in mijn ogen.
Modelauto's tellen niet he...quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geloof dat ik niet eens foto's van mijn auto heb.![]()
Ik heb een vitamine B52 tekort.. Vooral in shot-vorm is mijn medicijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef L.no het volgende:
Ik heb ook een vitamine B tekort, alleen weet ik niet welke nummer.
Het valt mee hoor. 1x in de maand een injectie halen en dan is het te doen. Ben alleen snel uitgeput en als ik moe ben krijg ik gewoon veel klachten. Heb dan moeite met stil staan (voelt net alsof ik op vlot in zee sta) en coördinatie van hand/benen gaat ook achteruit etc.quote:
ik heb volgens mij nog ergens op zolder achter een schot een kist vol met autootjesquote:
Wat voor auto heb je?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik geloof dat ik niet eens foto's van mijn auto heb.![]()
Dan is auto rijden toch ook gevaarlijk? (nu we het toch over auto/autorijden hebbeb)quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Het valt mee hoor. 1x in de maand een injectie halen en dan is het te doen. Ben alleen snel uitgeput en als ik moe ben krijg ik gewoon veel klachten. Heb dan moeite met stil staan (voelt net alsof ik op vlot in zee sta) en coördinatie van hand/benen gaat ook achteruit etc.
Oh, ik heb wel nog op de bank staan. Het is niet zo dat ik blut ben, maar dan spreek ik een groot gedeelte van mijn reserves aan zegmaarquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, het blijft veel geld. Maar goed, mensen houden soms geen rekening met tegenvallers.. Ik wil nogmaals naar niemand wijzen. Als je gewoon uitgaat van 20 lessen en je hebt daar alleen geld voor, kan je er natuurlijk gif op innemen dat het 9 van de 10 keer niet gaat lukken..
Dat weet ik, maar ik weet ondertussen wel wat ik wel/niet kan. Mag van de artsen gewoon mijn rijbewijs halenquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:14 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan is auto rijden toch ook gevaarlijk? (nu we het toch over auto/autorijden hebbeb)
Mja dat wordt dan geen appartementje?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel nog op de bank staan. Het is niet zo dat ik blut ben, maar dan spreek ik een groot gedeelte van mijn reserves aan zegmaar
Ik heb een litteken aan de binnenkant van mn lip waar ik soms last van heb. Ben nog niet naar de dokter geweest omdat ik bijna zeker weet dat ie er een injectie in gaat stoppen..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Na de 20e merk je het niet eens meer
Voorlopig niet neequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:16 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja dat wordt dan geen appartementje?
watjequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb een litteken aan de binnenkant van mn lip waar ik soms last van heb. Ben nog niet naar de dokter geweest omdat ik bijna zeker weet dat ie er een injectie in gaat stoppen..
Iddquote:
Jij ben zeker liever de gevende partij van een injectie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb een litteken aan de binnenkant van mn lip waar ik soms last van heb. Ben nog niet naar de dokter geweest omdat ik bijna zeker weet dat ie er een injectie in gaat stoppen..
Ook nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij ben zeker liever de gevende partij van een injectie?
Nou, ik welquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Je privecollectie?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij was het niet zo'n goed idee om via Windows op zoeken te klikken en dan afbeeldiongen te slecteren, en dan op zoeken klikken, zonder iets bij de zoekterm in te vullen. Nu gaat ie alle plaatjes die ik op de PC heb staan laten zien.Hij zit nu al over de 35.000 plaatjes.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |