Like you had a problem with itquote:
Ik moest stiekem lachen omdat je je grap steeds weer herhaalt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Like you had a problem with it
It works every timequote:Op zaterdag 12 september 2009 15:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moest stiekem lachen omdat je je grap steeds weer herhaalt.
nee, alle plaatjes, dus ook windows-knoppen, logo's van spel-makers en dergelijkequote:
Mwah, ligt er maar net aan wat je bereiken wilt..quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat is heul niet positief bedoeld hoor.
Het zal eerder lachen zijn om het feit dat het zo kansloos is. Niet omdat ze het werkelijk zo grappig vindquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nee, alle plaatjes, dus ook windows-knoppen, logo's van spel-makers en dergelijke
Noem dan maar het merk + type opquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan geen foto vinden van mij auto.
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Het zal eerder lachen zijn om het feit dat het zo kansloos is. Niet omdat ze het werkelijk zo grappig vind
Tijd om een nieuwe te maken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kan geen foto vinden van mij auto.
Zo stom inderdaad.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:33 schreef DjRex89 het volgende:
Ik haat het als ondertitels halverwege een serie opeens niet meer synchroon lopen
Zal dat wel een keer doen.quote:
Juistquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:33 schreef DjRex89 het volgende:
Ik haat het als ondertitels tijdens een serie meelopen
En opeens lopen ze weer synchroonquote:
En je prijs is... Poging 2 voor je rijbewijsquote:
We'll be waitin'.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zal dat wel een keer doen.Maar moet 'em dan eerst even wassen.
Jup.quote:
Geef groetjes aan je oma.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En opeens lopen ze weer synchroon
Maar oma is op bezoek dus
Kan nog wel even duren, voordat ik 'em weer een wasbeurt geef, vanwege de harde wind en zand die in de straat nog ligt.quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En je prijs is... Poging 2 voor je rijbewijshihi
In de straat..? Verwacht je een tornado?quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, voordat ik 'em weer een wasbeurt geef, vanwege de harde wind en zand die in de straat nog ligt.
Maakt niet uit joh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 15:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren, voordat ik 'em weer een wasbeurt geef, vanwege de harde wind en zand die in de straat nog ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |