abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72678186
Ik had vanmiddag een klein keukenraampje even open staan, en nu kom ik boven en ontdek ik dat kutbeest die hier telkens rond huis struint en vaker binnen is geweest. Nu vind ik het mormel dus boven in een slaapkamer, en daar ben ik op zijn zachtst gezegd niet echt van gediend.
Ik heb met opzet zelf geen beesten omdat ik er een schijthekel aan heb en totaal niet over kan, en nu zit ik met een ander zijn vlooiebaal opgescheept.

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik dit kreng mijn woning uit?
En hoe krijg ik het voor elkaar om hem nooit weer binnen te krijgen? Deur dichtrekken en wachten tot hij doodgaat? Ik ben er nu wel toe in staat, maar ethisch gezien is dat niet echt de bedoeling.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_72678233
wat voor beest? kat?
-
pi_72678330
Ja, een kat/poes, TT ging even de mist in

Nouja, beest is inmiddels uit zichzelf eruit gewandeld en heb maar weer alle ramen en deuren dicht, maar dit moet niet hoeven elke keer, zeker met dit lekkere weer nog.

Hoe voorkom ik dat hij dit volgende keer weer flikt? Want het is nu een paar keer gelukt, dus hij zal het vast vaker gaan proberen.
pi_72678384
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Ja, een kat/poes, TT ging even de mist in

Nouja, beest is inmiddels uit zichzelf eruit gewandeld en heb maar weer alle ramen en deuren dicht, maar dit moet niet hoeven elke keer, zeker met dit lekkere weer nog.

Hoe voorkom ik dat hij dit volgende keer weer flikt? Want het is nu een paar keer gelukt, dus hij zal het vast vaker gaan proberen.
honden geluiden _o- honden pop ?
of is dat beest daar niet bang voor?
-
pi_72678656
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Een hor aanschaffen.

Hebben wij overal in huis bij de ramen die we altijd openzetten en bij de achterdeur.
Kan je savonds ook nog eens de raam openzetten met warm weer zonder dat er muggen/vliegen e.d. binnen komen.
pi_72678929
Plantenspuit met water werkt wel om een kat weg te krijgen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_72678965
Lokken met voer en m dan naar buiten brengen.
Daar zit je dan.
pi_72678974
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:34 schreef Csbs het volgende:
Lokken met voer en m dan naar buiten brengen.
Dan blijft ie terug komen, want je hebt m voer gegeven..
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 12 september 2009 @ 18:36:58 #9
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_72679012
Doe hem een halsbandje met een briefje eraan om zodat je de eigenaars op de hoogte kan stellen van de inbrekers praktijken van hun kat.
Hou het vriendelijk en zet je tel. nummer erop.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_72679074
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef Luvjah het volgende:

[..]

Een hor aanschaffen.

Hebben wij overal in huis bij de ramen die we altijd openzetten en bij de achterdeur.
Kan je savonds ook nog eens de raam openzetten met warm weer zonder dat er muggen/vliegen e.d. binnen komen.
Naja, het is ook wel van de zotte dat je zelf maatregelen moet nemen en een hor moet aanschaffen omdat andere mensen niet op hun huisdier wensen te passen.
pi_72679224
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Naja, het is ook wel van de zotte dat je zelf maatregelen moet nemen en een hor moet aanschaffen omdat andere mensen niet op hun huisdier wensen te passen.
Ja is ook zo, maar het is nou eenmaal niet anders :p

Net zoals dat je tegenwoordig onderhand stalen deuren en een alarm moet aanschaffen om te zorgen dat er geen ongewilde mensen binnen komen :p
pi_72679301
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dan blijft ie terug komen, want je hebt m voer gegeven..
Goed punt.
Daar zit je dan.
pi_72679394
Heb je een nieuw huis TS? Misschien is het de kat van de vorige bewoner die het begrip verhuizen nog niet helemaal snapt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_72689927
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb je een nieuw huis TS? Misschien is het de kat van de vorige bewoner die het begrip verhuizen nog niet helemaal snapt.
Dat is het denk ik... ik weet niet of deze van de vorige bewoonster is, maar katten waren er over het algemeen wel welkom, ook in huis. En wat is nieuw... woon hier bijna een jaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')