honden geluiden _o- honden pop ?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Ja, een kat/poes, TT ging even de mist in
Nouja, beest is inmiddels uit zichzelf eruit gewandeld en heb maar weer alle ramen en deuren dicht, maar dit moet niet hoeven elke keer, zeker met dit lekkere weer nog.
Hoe voorkom ik dat hij dit volgende keer weer flikt? Want het is nu een paar keer gelukt, dus hij zal het vast vaker gaan proberen.
Een hor aanschaffen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:08 schreef The_Dean het volgende:
Hoe voorkom ik dat hij dit volgende keer weer flikt? Want het is nu een paar keer gelukt, dus hij zal het vast vaker gaan proberen.
Dan blijft ie terug komen, want je hebt m voer gegeven..quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:34 schreef Csbs het volgende:
Lokken met voer en m dan naar buiten brengen.
Naja, het is ook wel van de zotte dat je zelf maatregelen moet nemen en een hor moet aanschaffen omdat andere mensen niet op hun huisdier wensen te passen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:22 schreef Luvjah het volgende:
[..]
Een hor aanschaffen.
Hebben wij overal in huis bij de ramen die we altijd openzetten en bij de achterdeur.
Kan je savonds ook nog eens de raam openzetten met warm weer zonder dat er muggen/vliegen e.d. binnen komen.
Ja is ook zo, maar het is nou eenmaal niet anders :pquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, het is ook wel van de zotte dat je zelf maatregelen moet nemen en een hor moet aanschaffen omdat andere mensen niet op hun huisdier wensen te passen.
Goed punt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dan blijft ie terug komen, want je hebt m voer gegeven..
Dat is het denk ik... ik weet niet of deze van de vorige bewoonster is, maar katten waren er over het algemeen wel welkom, ook in huis. En wat is nieuw... woon hier bijna een jaar.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Heb je een nieuw huis TS? Misschien is het de kat van de vorige bewoner die het begrip verhuizen nog niet helemaal snapt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |