Fijn he (not) Hadden ook wel veel gedronken op het terras alquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Puala het volgende:
[..]
dat probleem ken ik
Cold Case @ net5 is vaak wel nice
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja ben weer terug van gamen, maar ga nu nog even trainen.
Als het gezellig is dan gaat d'r automatisch meer in hequote:Op zaterdag 12 september 2009 20:55 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Fijn he (not) Hadden ook wel veel gedronken op het terras alGeen idee waarom dat was.
Tsja, dan moet je mensjes ritselenquote:Ik denk dat ik gewoon wat afleveringen van Lost ga kijken oid. Maar meer zin om vanavond nog op stap te gaan..
Zullen wij dan maar gaan? Heb hetzelfde probleem geloof ik..quote:
Gezellig was het sowiesoquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het gezellig is dan gaat d'r automatisch meer in he![]()
[..]
Tsja, dan moet je mensjes ritselen
Ja, gezellig.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar gaan? Heb hetzelfde probleem geloof ik..
Wat gaan we doen dan?quote:
* L.no voelt zich aangesproken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Gezellig was het sowieso![]()
Ja als niemand reageertMaar Fokken is ook leuk, alleen wel een beetje kansloos op zaterdagavond
Weet ik veel. Jij bent degene die het voorstelt.quote:
Is toch ook kansloos? Ik zeg niet dat het niet gezellig isquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Weet ik veel. Jij bent degene die het voorstelt.
Maar het klinkt zo negatief en triest.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is toch ook kansloos? Ik zeg niet dat het niet gezellig is
Kom dan hier heen. Genoeg plaatsen om lol te hebben.quote:
Ohja, beetje ver lopenquote:
Nee hoor, maar kan zo slecht meepratenquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ohja, beetje ver lopen
Is Paula in slaap gevallen?
Let's hope so. Des te meer slachtoffers mensen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Ik ga over een tijdje ook weer eens ergens stage lopen. Ben benieuwd waar ik nu weer ga belanden. Hopelijk hou ik ook voldoende tijd over om hier te verblijven.
Vertel eens wat leuks dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor, maar kan zo slecht meepraten
Slachtoffers, wat gebeurt er dan allemaal in de Stage SCquote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Let's hope so. Des te meer slachtoffers mensen.
Daar kunnen we helaas niks over zeggen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Slachtoffers, wat gebeurt er dan allemaal in de Stage SC
Ik maakte me al zorgen...quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee hoor, maar kan zo slecht meepraten
Een manier om daar achter te komen eh.quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:12 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Slachtoffers, wat gebeurt er dan allemaal in de Stage SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |