haahahaquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:31 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet de politie hier ook de CV90 aanschaffen
Hahaa! Wat doen die gasten als je te hard rijdt? "load sabot" en *BOOM*?quote:Op zaterdag 12 september 2009 02:31 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een leopardquote:Op zaterdag 12 september 2009 02:31 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef Pumatje het volgende:
Nou, nee..
Ik ben absoluut niet links, echt niet.
Maar greenpeace steun ik dus zeker wel.
Dat er lui zijn die tegen illegale walvisvaart strijden, en dan echt walvisvaarders rammen,
zelfs vuur ( van vuurwapens ) incasseren en dan nog door blijven gaan.
bewonderingswaardig.
Het is achterlijk dat je aan oproerpolitie met een greenpeace kliko komt aanzetten omdat ik hem ook wel kon vertellen dat Russen dat niet zo diggen. Maar Greenpeace, WWF.. ik vind natuur erg belangrijk.
Ben een Militair, en best rechts. En al die scheit lui die ineens 1000 wezels/konijnen/ratten etc loslaten uit onderzoekcentra zou ik ook het liefst in de Noordzee dumpen, maar Greenpeace vind ik een mooie organisatie.
Nee niet grappig logi lucht art verbinding??quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:09 schreef Pumatje het volgende:
ik snap je ( w.s grappig bedoelde ) post niet.
ik doelde niet eens op de greenpeacequote:Op dinsdag 15 september 2009 17:37 schreef Pumatje het volgende:
Nou, nee..
Ik ben absoluut niet links, echt niet.
Maar greenpeace steun ik dus zeker wel.
Dat er lui zijn die tegen illegale walvisvaart strijden, en dan echt walvisvaarders rammen,
zelfs vuur ( van vuurwapens ) incasseren en dan nog door blijven gaan.
bewonderingswaardig.
Het is achterlijk dat je aan oproerpolitie met een greenpeace kliko komt aanzetten omdat ik hem ook wel kon vertellen dat Russen dat niet zo diggen. Maar Greenpeace, WWF.. ik vind natuur erg belangrijk.
Ben een Militair, en best rechts. En al die scheit lui die ineens 1000 wezels/konijnen/ratten etc loslaten uit onderzoekcentra zou ik ook het liefst in de Noordzee dumpen, maar Greenpeace vind ik een mooie organisatie.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef RonaldV het volgende:
Verkorte briefing voor meevliegers
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef RonaldV het volgende:
[ afbeelding ]
raak niet niets aan? Dus overal aanzittenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:12 schreef RonaldV het volgende:
[ afbeelding ]
Kut je was me ruim voorquote:Op woensdag 16 september 2009 14:25 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja mag alles aanraken wat je wil??
"OOoooooohhhhhh..... What does THIS button Doooooo???"
En ik om je Nederlandsquote:Op woensdag 16 september 2009 19:11 schreef Asgard het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die SS plaatje
Het nazi tijdperk is alweer een paar decenia over hequote:
quote:
Ik zag eens plaatjes van de ECO met iemand op sportschoenenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:34 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Die matroos zal wel iets met zijn voet hebben, dan is het gewoon protocol om in slippers te lopen, als het minder erg is sportschoen.
Nein, die gaat op vliegtuigen in plaats van erin.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor het vervoeren van de spaceshuttle volgens mij...
Linkjes gefixtquote:Op zondag 27 september 2009 21:50 schreef hollandFTW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou wel vet zijnquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:10 schreef AchJa het volgende:
Misschien mergens met deze??? [plaatjes-topic!] De leukste militaire humor
De fail is dat dat een Israelische soldaat isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Aaah nee! is toch koetshi koetshi koetshi!!
De fail is dat sommigen denken dat Israelische soldaten geen mensen zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef viezerdt het volgende:
[..]
De fail is dat dat een Israelische soldaat is
Of ik al die landen en hun militairen uit elkaar kan houdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:51 schreef viezerdt het volgende:
[..]
De fail is dat dat een Israelische soldaat is
Hier het achtergrond verhaal.quote:
Deze wel:quote:
Denk niet dat Alexander Buinov zo aandachtig na een poser zou zitten te luisteren.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:33 schreef sp3c het volgende:
LOL!
waar is Rubje trouwens, misschien is dit wel een poser!!!!
identificeer al die onderscheidingen voor ons pls
als het geen photoshop is dan is z'n baas vast niet blij met hemquote:
quote:Op maandag 9 januari 2012 19:18 schreef RonaldV het volgende:
Zijn baas was juist HEEL blij, want dit is hoe de promo voor de Eurofighter gemaakt is een paar jaar geleden.
Promos worden gemaakt voor wapenbeurzen, want je verkoopt nog altijd makkelijker iets dat vliegt (al is het maar op video) dan wat alleen op papier bestaat. Daarnaast moeten luchtmachten aan hun belastingbetalers ook wat lekkere videos kunnen laten zien. De fabrikanten hebben beeldmateriaal nodig voor hun aandeelhouders en PR. En natuurlijk is er beeldmateriaal nodig voor journalisten. Meer dan genoeg redenen om promo-videos te maken, dus.quote:Op maandag 9 januari 2012 19:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]oh
hadden ze een promo nodig om die dingen te verkopen? Dacht dat het geen consumentengoederen waren en dat beslissingen voor de aanschaf van zo'n ding niet op basis van tv reclame gemaakt wordt
Nou, afgaand op de KC-135 vluchten die ik gedaan heb zit die Typhoon minstens zo dichtbij als een F-16 aan de boom. Met de nadruk op 'minstens'. En de flying boom is zo'n 40ft (13 meter).quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:10 schreef Lightning_NL het volgende:
Zo héél dicht vliegt ie er nou ook weer niet op... Het plaatje geeft een zeer vertekend beeld dankzij de zoomlens. Er zal nog steeds zo'n 20-30 meter tussen zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |